فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: پژوهشگران 1

ریاضی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: فصل اول: صفحه 4تدریس و تمرینات حل شد. کتاب درسی داخل کلاس می باشد. کتاب کار ریاضی برای شنبه آورده شود. دانش آموزانی که دسته های یکی و ده تایی را تحویل نداده اند برای دست ورزی روز شنبه آورده شود.
تکلیف: ارمغان هفته شماره 1 انجام و شنبه به کلاس آورده شود.

علوم دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
تکلیف: لطفاً کتاب علوم وکتاب کار علوم و دفترچه یادداشت برای روز شنبه همراه دانش آموزان باشد.

فارسی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: درس اول ( کتابخانه ی کلاس ما ) قسمت درست و نادرست تدریس شد.ببین و بگو با مشارکت دانش آموزان حل شد.
تکلیف: املا از لغات مهم درس( ستایش و کتابخانه ی کلاس ما ) یک بار نوشته شود. کتاب فارسی و نگارش آورده شود.

نگارش دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
تکلیف: صفحه ی (13)انجام شود. دانش آموزانی که تمرینات کتاب نگارش را انجام نداده اند تا انتهای صفحه ی 13 برای روز شنبه کامل شود .
فعالیت: باسلام و احترام خدمت اولیای گرامی جهت سبک شدن کیف دانش آموزان تمامی کتاب ها فردا (چهارشنبه )به مدرسه آورده و تحویل آموزگاران داده شود تا در صورت صلاح دید معلم بعضی از کتاب ها در باکس دانش آموزان نگهداری شود و کتاب های مورد نیاز در کیف دانش آموزان قرار خواهد گرفت.تمامی کتاب ها لیبل اسم داشته باشد.

ریاضی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: فصل اول صفحه آغازین و صفحه ی 2 کتاب درسی با مفهوم عدد و شمارش اشیا و اشکال توضیح داده و تدریس و تمرینات آن حل شد .
تکلیف: فعالیت صفحه ی 3 کتاب درسی کامل حل شود. والدین گرامی لطفاً همه دانش آموزان ( کارت اعداد و دسته های یکی و ده تایی و ساعت آموزشی و مهر ساعت و مهره ) که در جلسه معارفه گفته و فایل آن بارگزاری شد را همراه بیاورند نکته:دانش آموزانی که این ابزار را به کلاس آورده اند نیاز به آوردن مجدد آن نیست.

علوم دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: درس اول (زنگ علوم ) تدریس و مطالب مهم کتاب درسی خط کشیده و سوالا کتاب درسی انجام شد. انمیشن مربوط به درس اول (زنگ علوم ) برای دانش آموزان پخش شد.

فارسی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: درس اول (کتابخانه ی کلاس ما ) روخوانی و لغات مهم درس خط کشی شد و در مورد کلمات هم معنی و متضاد توضیحاتی داده شد.

نگارش دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
تکلیف: تمرینات صفحات 11و12با خط زیبا و خوانا نوشته شود. والدین گرامی : لطفاً برگه ی ( مشخصات من ) تکمیل شده و به کلاس آورده شود.

بازی استراتژیک

مدرس: قمری، ندا
فعالیت: جلسه ی معارفه و شناخت صورت گرفت و معرفی ریتموگیم و ابزار آن بود و بچه سر کلاس بادی پرکاشن با دوست خود ، ( 2 به 2 ) انجام دادند.
فعالیت: فایل مربوط به جلسه ی معارفه و ابزار مورد نیاز دانش آموزان بارگزاری شد .لطفا تمامی وسایل آورده شود .

علوم دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: مطالب مربوط به جلسه اولیا و ابزار موردنیاز بارگزاری شده است .

فارسی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: درس (ستایش) تدریس شد . زیر کلمات مهم املایی خط کشیده شد. (کلمات مهم قرمز ، کلمات تشدید دار آبی).
تکلیف: نگارش صفحه 9 ، 10 (یادآوری سال گذشته) انجام شود. والدین گرامی:روزهایی که زنگ فارسی داریم حتما کتاب نگارش همراه کتاب فارسی آورده شود .برنامه هفتگی به دانش آموزان تحویل داده و در پرتال بارگزاری شد.دانش آموزان طبق برنامه هفتگی کتاب ها را به همراه خود داشته باشند. لطفاً دانش آموزانی که ابزار و وسایل خواسته شده را نیاورده اند. تا روز سه شنبه حتما آورده شود. والدین گرامی :کتاب (درسی، کار،ارمغان هفته، برنامه هفتگی) دانش آموزان تحویل داده شد. لطفاً روی تمامی کتاب ها اسامی دانش آموزان چسبانده شود. نکته: ارمغان هفته داری شماره می باشد. حتماً از قبل، شماره مورد نظر جهت حل دانش آموزان اعلام خواهد شد. با تشکر از همکاری شما

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: با عرض سلام و احترام و تبریک سال تحصیلی جدید، نرم افزار ورد، باز و بسته کردن آن و ایجاد فایل جدید آموزش داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: