فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: بنفشه 1

ریاضی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: تمرینات کتاب کار صفحات 68 و 69 حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: ارمغان 12 حل شود. سوال 4 ریاضی حل نشود.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف ح جیمی و اتصالاتش، اموزش داده شد. تکالیف تصحیح شد. کتاب خطاط شو، صفحات 34 و 35 نوشته شد.

ریاضی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: تدریس تقسیم چند رقم بر یک رقم به صورت فرآیندی انجام شد.
تکلیف: کتاب پایه ریاضی صفحات68 و 69 انجام شود. درستی تقسیم بزرگ روی کاغذی نوشته شود و در جایی که جلوی دید است گذاشته شود‌.

علوم چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: به مناسبت هفته ی پژوهش دانش آموزان آزمایش عملی انجام دادند.

فارسی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: کتاب کار درس ششم کامل حل شد. بخوان و بیندیش روان خوانی و درک و دریافت انجام شد.
تکلیف: از درس هفتم کلمات 5 حرفی نوشته شود.

ریاضی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: رفع اشکال ارمغان 8، 9 و 10 انجام شد. صفحه ی 56 کتاب پایه حل شد.
تکلیف: صفحه 57 و 58 کتاب پایه حل شود.

علوم چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: تدریس فصل ششم کامل شد. فعالیت های کتاب حل شد.
تکلیف: فصل ششم کامل مطالعه شود.

قرآن چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: تدریس صفحات 37 الی 40 انجام شد.
تکلیف: روانخوانی در خانه انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: با سلام و احترام، امروز در تدریس درس جدید، مروری بر روش‌هایی که پیش‌تر برای کنترل استرس به دانش‌آموزان آموزش داده شده بود انجام گرفت و فعالیت‌های مربوطه نیز اجرا و مورد مرور قرار گرفت.
تکلیف: از دانش‌آموزان عزیز خواسته شد در مواقع بروز استرس، از روش‌هایی که برای کنترل استرس آموزش دیده‌اند استفاده کنند تا بتوانند استرس خود را به‌درستی مدیریت و کنترل نمایند.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: پروژه چراغانی با استفاده از کدهای تدریس شده در کلاس انجام شد.

ریاضی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: تدریس تقریب انجام شد. صفحه ی 55 کتاب پایه حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: صفحات 64 و 65 کتاب کار ریاضی حل شود.

علوم چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: فصل ششم علوم قسمت اول تدریس شد.
تکلیف: فصل ششم قسمت اول تا ابتدای مبحث سنگ های آذرین مطالعه شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: مرور درس هفتم و هشتم و نهم انجام شد.

متن ادبی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: گنجینه درس چهارم حل شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: با سلام و احترام، امروز در کلاس، به آموزش نکات مهم مربوط به مکالمه و اصول اتیکت پرداخته شد و در ادامه، با دانش‌آموزان درباره آداب صحیح گفت‌وگو و نکات اساسی آن به‌صورت آموزشی و تعاملی بحث و تبادل نظر انجام گرفت.
تکلیف: از دانش‌آموزان عزیز خواسته شد نکات قابل رعایت در هنگام مکالمه میان دو فرد و همچنین ویژگی‌های یک شنونده خوب را در یک برگه بنویسند و در جلسه آینده همراه خود بیاورند.

آزمایشگاه

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: آزمایش رسانای گرمایی فلزات انجام شد.

ریاضی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: ریاضی کتاب پایه صفحات 52و53و54 حل شد.
تکلیف: تمرینات کتاب پایه صفحه ی 55 حل شود.

فارسی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: تدریس واژه آموزی و روانخوانی درس خفتم انجام شد.
تکلیف: روانخوانی درس هفتم در خانه انجام شود. کتاب کار فارسی صفحات 67 و 68 انجام شود‌.

نگارش چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: نگارش صفحه ی 44 حل شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: کتاب کار تمرینات درس نهم کامل حل شد.
تکلیف: لطفا درس نهم کامل مطالعه شود.

سواد مالی

مدرس: رمضان محلی، آسیه
فعالیت: تدریس درس یازدهم و دوازدهم و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل درس یازدهم و دوازدهم انجام شود. در یک مقوا A3 ترجیحا رنگی در مورد بیمه تحقیق شود همراه با تصویر تا هفته آینده به مدرسه بیاورید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم. امروز بازی آدم‌برفی ریتمیک (نقاشی خلاق همراه با موسیقی و حرکت) با دانش آموزان کار شد. شرح فعالیت: در ابتدای کلاس، آدم‌برفی با استفاده از اشکال دایره‌ای ترسیم شد تا مهارت حرکتی ظریف بچه ها و توانایی رسم دایره تقویت شود. سپس توضیح داده شد که جزئیات اضافه‌شده مربوط به فکر معلم است و هر شخص می‌تواند با خلاقیت خود جزئیات دلخواهش را به نقاشی اضافه کند. در ادامه، تمرین بادی‌پرکاشن 4 ضربی (پا، پا، دست، دست) انجام شد و مدادرنگی‌ها روی میز قرار گرفت. با پخش موسیقی بی‌کلام با ریتم 4 تایی (بخش‌های آرام و تند)، دانش آموزان باید در قسمت‌های تند موسیقی با سرعت آدم‌برفی را رنگ‌آمیزی کنند و در قسمت‌های آرام موسیقی، مدادها را زمین گذاشته و بادی‌پرکاشن را اجرا کنند. تا پایان آهنگ، رنگ‌آمیزی باید با دقت و سرعت مناسب به پایان می‌رسید. اهداف آموزشی: تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف دست و کنترل مداد. افزایش تمرکز و دقت شنیداری. هماهنگی چشم، دست و گوش. پرورش خلاقیت و اعتمادبه‌نفس. افزایش سرعت عمل و تصمیم‌گیری. آشنایی با ریتم 4 ضربی. مهارت‌های تقویت‌شده: مهارت حرکتی ظریف.تمرکز و توجه.هماهنگی حرکتی.درک ریتم و موسیقی و خلاقیت فردی.کنترل سرعت و هیجان.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: