1404/09/26
ریاضی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
تمرینات کتاب کار صفحات 68 و 69 حل و رفع اشکال شد.
تکلیف:
ارمغان 12 حل شود.
سوال 4 ریاضی حل نشود.
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف ح جیمی و اتصالاتش، اموزش داده شد. تکالیف تصحیح شد. کتاب خطاط شو، صفحات 34 و 35 نوشته شد.
1404/09/25
ریاضی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
تدریس تقسیم چند رقم بر یک رقم به صورت فرآیندی انجام شد.
تکلیف:
کتاب پایه ریاضی صفحات68 و 69 انجام شود.
درستی تقسیم بزرگ روی کاغذی نوشته شود و در جایی که جلوی دید است گذاشته شود.
علوم چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
به مناسبت هفته ی پژوهش دانش آموزان آزمایش عملی انجام دادند.
فارسی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
کتاب کار درس ششم کامل حل شد.
بخوان و بیندیش روان خوانی و درک و دریافت انجام شد.
تکلیف:
از درس هفتم کلمات 5 حرفی نوشته شود.
1404/09/24
ریاضی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
رفع اشکال ارمغان 8، 9 و 10 انجام شد.
صفحه ی 56 کتاب پایه حل شد.
تکلیف:
صفحه 57 و 58 کتاب پایه حل شود.
علوم چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
تدریس فصل ششم کامل شد.
فعالیت های کتاب حل شد.
تکلیف:
فصل ششم کامل مطالعه شود.
قرآن چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
تدریس صفحات 37 الی 40 انجام شد.
تکلیف:
روانخوانی در خانه انجام شد.
مهارت زندگی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در تدریس درس جدید، مروری بر روشهایی که پیشتر برای کنترل استرس به دانشآموزان آموزش داده شده بود انجام گرفت و فعالیتهای مربوطه نیز اجرا و مورد مرور قرار گرفت.
تکلیف:
از دانشآموزان عزیز خواسته شد در مواقع بروز استرس، از روشهایی که برای کنترل استرس آموزش دیدهاند استفاده کنند تا بتوانند استرس خود را بهدرستی مدیریت و کنترل نمایند.
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
پروژه چراغانی با استفاده از کدهای تدریس شده در کلاس انجام شد.
1404/09/23
ریاضی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
تدریس تقریب انجام شد.
صفحه ی 55 کتاب پایه حل و رفع اشکال شد.
تکلیف:
صفحات 64 و 65 کتاب کار ریاضی حل شود.
علوم چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
فصل ششم علوم قسمت اول تدریس شد.
تکلیف:
فصل ششم قسمت اول تا ابتدای مبحث سنگ های آذرین مطالعه شود.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
مرور درس هفتم و هشتم و نهم انجام شد.
متن ادبی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
گنجینه درس چهارم حل شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در کلاس، به آموزش نکات مهم مربوط به مکالمه و اصول اتیکت پرداخته شد و در ادامه، با دانشآموزان درباره آداب صحیح گفتوگو و نکات اساسی آن بهصورت آموزشی و تعاملی بحث و تبادل نظر انجام گرفت.
تکلیف:
از دانشآموزان عزیز خواسته شد نکات قابل رعایت در هنگام مکالمه میان دو فرد و همچنین ویژگیهای یک شنونده خوب را در یک برگه بنویسند و در جلسه آینده همراه خود بیاورند.
آزمایشگاه
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
آزمایش رسانای گرمایی فلزات انجام شد.
1404/09/22
ریاضی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
ریاضی کتاب پایه صفحات 52و53و54 حل شد.
تکلیف:
تمرینات کتاب پایه صفحه ی 55 حل شود.
فارسی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
تدریس واژه آموزی و روانخوانی درس خفتم انجام شد.
تکلیف:
روانخوانی درس هفتم در خانه انجام شود.
کتاب کار فارسی صفحات 67 و 68 انجام شود.
نگارش چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
نگارش صفحه ی 44 حل شد.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
کتاب کار تمرینات درس نهم کامل حل شد.
تکلیف:
لطفا درس نهم کامل مطالعه شود.
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
تدریس درس یازدهم و دوازدهم و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل درس یازدهم و دوازدهم انجام شود.
در یک مقوا A3 ترجیحا رنگی در مورد بیمه تحقیق شود همراه با تصویر تا هفته آینده به مدرسه بیاورید.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم. امروز بازی آدمبرفی ریتمیک (نقاشی خلاق همراه با موسیقی و حرکت) با دانش آموزان کار شد. شرح فعالیت: در ابتدای کلاس، آدمبرفی با استفاده از اشکال دایرهای ترسیم شد تا مهارت حرکتی ظریف بچه ها و توانایی رسم دایره تقویت شود. سپس توضیح داده شد که جزئیات اضافهشده مربوط به فکر معلم است و هر شخص میتواند با خلاقیت خود جزئیات دلخواهش را به نقاشی اضافه کند. در ادامه، تمرین بادیپرکاشن 4 ضربی (پا، پا، دست، دست) انجام شد و مدادرنگیها روی میز قرار گرفت. با پخش موسیقی بیکلام با ریتم 4 تایی (بخشهای آرام و تند)، دانش آموزان باید در قسمتهای تند موسیقی با سرعت آدمبرفی را رنگآمیزی کنند و در قسمتهای آرام موسیقی، مدادها را زمین گذاشته و بادیپرکاشن را اجرا کنند. تا پایان آهنگ، رنگآمیزی باید با دقت و سرعت مناسب به پایان میرسید. اهداف آموزشی: تقویت مهارتهای حرکتی ظریف دست و کنترل مداد. افزایش تمرکز و دقت شنیداری. هماهنگی چشم، دست و گوش. پرورش خلاقیت و اعتمادبهنفس. افزایش سرعت عمل و تصمیمگیری. آشنایی با ریتم 4 ضربی. مهارتهای تقویتشده: مهارت حرکتی ظریف.تمرکز و توجه.هماهنگی حرکتی.درک ریتم و موسیقی و خلاقیت فردی.کنترل سرعت و هیجان.