1400/12/02
ریاضی چهارم
رعیتی، سمیه
صفحه 114 و 115 از کتاب درسی با مشارکت دانش آموزان حل گردید.
سوالات مرور فصل 5 ام حل شود.
علوم چهارم
تقی زاده، معصومه
دستگاه گردش خون تدریس شد.
دستگاه گردش خون مطالعه شود.
فارسی چهارم
تقی زاده، معصومه
تمرین های درس 12 کتاب کار فارسی حل شد.
صفحه 167 و 168 کتاب کار فارسی حل شود.
نگارش چهارم
تقی زاده، معصومه
صفحه 74 کتاب نگارش حل شد.
مطالعات اجتماعی چهارم
تقی زاده، معصومه
درس 15 اجتماعی پرسیده شد.
درس 16 اجتماعی تدریس شد.
کاربرگ شماره 9 و 10 اجتماعی حل شد.
زبان انگلیسی
یحیایی، کیمیا
درود و مهر;
گزارش امروز به شرح زیر است:
1. Page 98 of book has been taught
2. Reading has been practiced
3.World Wildlife has been practiced
Please listen to Track 3 on page 98 of your book, then read it and send me your homework
Please answer the questions of exercise 4 on page 98 of your book, then send it to me
1400/12/01
ریاضی چهارم
رعیتی، سمیه
ص 111 تا 114 از کتاب ریاضی مبحث جمع و تفریق اعداد اعشاری با جدول ارزش مکانی به روش بارش فکری تدریس گردید.
ص 115 کتاب درسی حل شود.
علوم چهارم
تقی زاده، معصومه
دستگاه تنفس مطالعه شود.
فارسی چهارم
تقی زاده، معصومه
بخوان و بیندیش (دوست بچه های خوب) و حکایت (نگاه پنهان) تدریس شد.
مطالعات اجتماعی چهارم
تقی زاده، معصومه
درس 15 اجتماعی مطالعه شود.
کاربرگ شماره 9 و 10 حل شود.
زبان انگلیسی
یحیایی، کیمیا
درود و مهر; گزارش امروز به شرح زیر است:
1. Page 70 of book has been taught
2. Reading has been practiced
3. Last page has been reviewed
Please listen to Track 21 on page 70 of your book, then record yourself and send your voice message to me
Please do page 65 of your Workbook
Please practice the dictation of text on page 69 of your book
and write down from Tapirs, Hummingbirds, Parrots and Giant Tarantulas then send it to me
1400/11/30
ریاضی چهارم
رعیتی، سمیه
ص 134 و 136 کتاب کار با همراهی و مشارکت دانش آموزان حل شد.
ص 111 کتاب درسی حل شود.
فارسی چهارم
تقی زاده، معصومه
صفحات 99 و 102 و 103 کتاب کار فارسی کامل شود.
هنر چهارم
آقایی، مرجان
امروز در کلاس کاشی گل دار با گل سفال درست شد کامل و رنگ گردد به وسیله گواش و عکس ان ارسال گردد
برای جلسه بعد کاغذرنگی یا مقوا رنگی و فوم اکلیلی به تعداد دلخواه و رنگهای متنوع همراه چسب ماتیکی و قیچی همراه داشته باشید
امروز در کلاس کاشی گل دار با گل سفال درست شد کامل و رنگ گردد به وسیله گواش و عکس ان ارسال گردد
برای جلسه بعد کاغذرنگی یا مقوا رنگی و فوم اکلیلی به تعداد دلخواه و رنگهای متنوع همراه چسب ماتیکی و قیچی همراه داشته باشید
زبان انگلیسی
یحیایی، کیمیا
درود و مهر;
گزارش امروز به شرح زیر است:
1. Page 69 of book has been taught
2. Reading has been practiced
3. Groupwork
Please listen to Track 19, then record yourself while you are reading the text on page 69 and send it to me
Please answer the questions of Exercise 20 on page 69 and send it to me
1400/11/27
ریاضی چهارم
رعیتی، سمیه
با حل ص 109 و و 110 کتاب درسی مرور بر مبحث عدد اعشاری داشتیم .
ص 134 و136 کتاب کار حل شود.
علوم چهارم
تقی زاده، معصومه
درس 10 علوم (دستگاه تنفس) تدریس شد.
صفحه 139 کتاب کار علوم حل شود.
فارسی چهارم
تقی زاده، معصومه
صفحات 100 و 101 کتاب کار فارسی حل شود.
نگارش چهارم
تقی زاده، معصومه
صفحات 69 تا 73 کتاب نگارش کامل شد.
صفحه 74 کتاب نگارش کامل شود.
قرآن چهارم
رعیتی، سمیه
ایتدا روخوانی آیات از درس 10 ام از دانش آموزان پرسیده شد در ادامه درس 11 بخش اول و دوم تدریس شد.
روانخوانی آیات و معنی لغات درس 10 و 11 جلسه بعدی پرسیده خواهد شد.
زبان انگلیسی
یحیایی، کیمیا
درود و مهر;
گزارش امروز به شرح زیر است:
1. Page 68 of book has been taught
2. Some clips have been watched about the lessons
3. conversation has been practiced
Please practice the Conversation
Please do page 46 of your Workbook
Please do part 18 of page 68 of your book
1400/11/25
ریاضی چهارم
رعیتی، سمیه
ابتدا ص 107 با همراهی بچه ها حل شد در ادامه مبحث جمع و تفریق اعداد اعشاری با داستانگویی تدریس گردید و در ادامه ص 108 نیز حل گردید.
ص 109 کتاب درسی و ص 133 کتاب کار حل شود.
تقسیم چکشی 4028 تقسیم بر 63
و تقسیم 895 تقسیم بر 9
ضرب 8702 در 207نیز در دفتر حل شود و حتما ارسال شود.
علوم چهارم
تقی زاده، معصومه
درس 9 پرسیده شد.
صفحات 201 و 202 کتاب کار علوم حل شود.
نگارش چهارم
تقی زاده، معصومه
صفحات 71 و 72 نگارش حل شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
تقی زاده، معصومه
درس 11 پرسیده شد.
درس 15 تدریس شد.
مهارت اجتماعی
شریعت زاده، گل آرا
با فرض اینکه مقدار کمی پول دارید یک هدیه برای یکی از عزیزانشون انتخاب کنید. با استفاده از چیزهایی که یاد گرفتید توضیح دهید چرا این هدیه را انتخاب کردید.
(دانش آموزان نباید چیزی تهیه کنند فقط باید تصور کنند.)