1404/10/03
ریاضی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
کلاس آنلاین برگزار شد.
کتاب ریاضی اصلی صفحات 87،88انجام شد.
کتاب کار ریاضی صفحات93،94،96 انجام شد.
صفحه 95 در مدرسه انجام میشود.
تکلیف:
صفحه 89،90،91 کتاب اصلی ریاضی انجام شود.
فارسی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
بازی سرعتی با کلیپآموزشی پخش شد.
کتاب کار صفحات 103،104،105انجام شد.
تکلیف:
کتاب کار صفحه 106 انجام شود.
روانخوانی کلمات کوچک حتما انجام شود.
املا اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
املای تصویری گفته شد.
تکلیف:
نیازی به انجام ارمغان 14 نمی باشد.با تشکر
مهارت زندگی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در کلاس به تدریس درس جدیدی با موضوع تفکر خلاق پرداخته شد و از طریق گفتوگو و مشورت دانشآموزان، فعالیتهای کتاب انجام گرفت تا آشنایی آنان با مفهوم خلاقیت افزایش یابد.
تکلیف:
دانشآموزان عزیز، لطفاً با استفاده از یک قاشق یا چنگال یکبارمصرف و با کمک اولیای محترم خود، یک کاردستی خلاقانه تهیه کرده و تا روز چهارشنبه آینده همراه خود به کلاس بیاورند.
با تشکر
1404/10/02
فارسی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
کلاس آنلاین برگزار شد.
نشانه ک با کلیپ آموزشی تدریس شد.
جدول دوستی گفته شد.
روانخوانی درس ک از کلمه های کوچک خوانده شد.
تکلیف:
دیکته شب تا نشانه اُ نوشته شود.
برای کلمات کودَک،کاسه،
می کُنَد،کِتاب،کُمُد،نَزدیک،اُردَک جدول بخش و صداکشی کشیده شود.
کتاب کلمه های کوچک درس ک نوشته شود.
تکالیف در هر دفتری به جز دفتر قرمز نوشته شود.ممنونم
نگارش اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
در صورت تعطیلی روز چهارشنبه
لطفا کتاب های زیر از مدرسه تحویل گرفته شود.
کتاب ریاضی اصلی و کتاب کار ریاضی،
کتاب کار فارسی و کتاب نگارش.
با تشکر
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
پیش نمایش نقاشی، چاپ و نمایش آن در پس زمینه در نرم افزار نقاشی آموزش داده شد.
شطرنج
مدرس:
نبی یان جوردی، محبوبه سادات
فعالیت:
رفع اشکال دفتر تمرین
تکلیف:
لطفا لطفا لطفا مطالب گفته شده در منزل تمرین شود
1404/10/01
فارسی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
تکرار و تمرین نشانه اُ در دفتر قرمز انجام شد.
روان خوانی پرسیده شد.
تکلیف:
کتاب کلمه های کوچک درس اُ انجام شود.
نگارش اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 70 انجام شد.
تکلیف:
روان خوانی از تمام نشانه ها تمرین شود.فردا پرسیده میشود.
قرآن اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
سوره عصر خوانده شد.
پیامقرآنی وبالوالدین احسانا آموزش داده شد.
تکلیف:
سوره و پیامجدید تکرار و تمرین شود.
ورزش اول
مدرس:
اسدی، محبوبه
فعالیت:
جهت اطلاع اولیای عزیز، نرمش و حرکات کششی و درجا،شروع تست پرش طول از تمامی دانش آموزان برای مسابقات بین شعب علوی آغاز گردید.
مهارت اجتماعی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در کلاس به آموزش و تدریس نکات مربوط به مهمانی رفتن پرداخته شد. در این جلسه، رفتارهای مناسب در زمان حضور در مهمانی، آداب صحیح و نکاتی که لازم است رعایت شود، مورد بررسی قرار گرفت. همچنین با مشارکت فعال دانشآموزان، علت و اهمیت هر یک از این رفتارها توضیح داده شد تا درک بهتری از کاربرد آنها در موقعیتهای اجتماعی برای ایشان ایجاد گردد.
تکلیف:
از دانشآموزان خواسته شد نکات مطرحشده را بهخوبی فراگیرند و در راستای تقویت این آموختهها، آنها را به اعضای خانواده خود نیز آموزش دهند.
1404/09/30
علوم اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
فصل اول و دوم علوم پرسیده شد.
فارسی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
نشانه اُ تدریس شد.
جدول دوستی گفته شد.
کتاب کار صفحات 99،100 و سوال اول صفحه 101 انجام شد.
تکلیف:
کتاب کار قسمت دوم صفحه 101 و صفحه 102 انجام شود.
نگارش اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
اولیای گرامی
فرارسیدن شب یلدا، این آیین کهن ایرانی، را صمیمانه تبریک عرض میکنیم.
امیدواریم در بلندترین شب سال، لحظاتی سرشار از آرامش، سلامتی و شادی در کنار خانواده داشته باشید.
کتاب نگارش صفحه 69 انجام شد.
تکلیف:
تمرین روان خوانی انجام شد.
1404/09/29
فعالیت:
سلام و عرض ادب،برنامه مطالعاتی ای برای دانش آموزان تنظیم شده است.در پوشه املا بارگذاری شده است.لطفا دانش آموزان طبق برنامه مطالعاتی مطالعه داشته باشند.باتشکر
هنر اول
مدرس:
ثمری، مینا
فعالیت:
ادامه آموزش کاردستی شب یلدا
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم. به مناسبت شب یلدا، مجموعهای از فعالیتهای آموزشی-حرکتی با محوریت متلهای ایرانی، بادی پرکاشن، شعر یلدایی برای دانشآموزان اجرا شد. در این برنامه، متل «خورشید خانم آفتاب کن» به صورت گروهی و ریتمیک اجرا شد. بادی پرکاشن (پا، دست و برای گروه سنی بالاتر بشکن) به منظور افزایش تمرکز، هماهنگی حرکتی و نشاط دانشآموزان کار شد. اهداف فعالیت: آشنایی دانشآموزان با فرهنگ، آیینها و سنتهای ایرانی بهویژه شب یلدا. تقویت توجه شنیداری، دقت و تمرکز از طریق گوش دادن فعال. تقویت حافظه شنیداری و توانایی بهخاطر سپردن شعر. افزایش هماهنگی حرکتی و تعادل از طریق بادی پرکاشن (حرکات دست، پا و بشکن) تقویت مهارتهای ریتم، نظم حرکتی و هماهنگی صدا و حرکت. افزایش مشارکت، تعامل اجتماعی و کار گروهی ایجاد نشاط، اعتمادبهنفس و تجربهی یادگیری لذتبخش در فضای آموزشی. ایجاد ارتباط میان مناسبتهای فرهنگی و یادگیری فعال. افزایش حافظه شنیداری.