فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: نیلوفر

ریاضی ششم

مدرس: ناظری، مینا
فعالیت: کتاب درسی ریاضی صفحه ی 13 حل شد .
تکلیف: لطفا تمرین کتاب درسی ریاضی صفحه ی 15 حل شود .

علوم ششم

مدرس: ناظری، مینا
فعالیت: کتاب کار علوم درس دوم به طور کامل حل شد.درس دوم پرسیده شد .
تکلیف: برای جلسه ی آینده فقط کتاب درسی علوم درس دوم مطالعه شود .

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: ناظری، مینا
فعالیت: درس 5 مطالعات تدریس شد .
تکلیف: دخترهای عزیزم برای جلسه ی آینده درس 4و 5 مطالعات از همه پرسیده می شود .

رباتیک

مدرس: بهرام بیگی پور، میترا
فعالیت: ادامه ساخت ربات چرخ و فلک

ریاضی ششم

مدرس: ناظری، مینا
فعالیت: کتاب درسی ریاضی صفحه ی 11و 12 تدریس شد .مسابقه ی ریاضی مبحث بخش پذیری برگزار شد .
تکلیف: کتاب کار ریاضی تمرین صفحه ی 24 از سوال یک تا پایان سوال 9 حل شود . اعدادی بر15 بخش پذیر هستند که هم بر 5 و هم بر 3 بخش پذیر باشند . اعدادی بر6 بخش پذیرند که هم بر 2و هم بر 3 بخش پذیرند .

علوم ششم

مدرس: ناظری، مینا
تکلیف: دخترخوشگلای من برای فردا علوم درس دوم از همه می پرسم .لطفا درسنامه ی کتاب کار علوم رو خیلی خوب خوب مطالعه کنید.

فارسی ششم

مدرس: ناظری، مینا
فعالیت: شعر ای مادر عزیز تدریس شد .قالب های شعری غزل و مثنوی تدریس شد .قافیه و ردیف مشخص شد.
تکلیف: درس پنجره های شناخت از بند یک تا پایان بند 4 رونویسی شود .

سواد مالی

مدرس: رمضان محلی، آسیه
فعالیت: تدریس درس چهارم هزینه و نمایش انیمیشن و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل درس چهارم انجام شود.

ریاضی ششم

مدرس: ناظری، مینا
فعالیت: ریاضی کتاب کار صفحه ی 18 و 19 حل شد .
تکلیف: کتاب کار ریاضی تمرین صفحه ی 13 از سوال یک تا پایان سوال 9 حل شود .

انشا و نگارش ششم

مدرس: ناظری، مینا
فعالیت: نگارش صفحه ی 15،16،17 حل شد .
تکلیف: دخترهای گلم باقی کتاب نگارش درس پنجره های شناخت تکمیل شود .

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: ناظری، مینا
فعالیت: مطالعات درس سوم از همه پرسیده شد .درس چهارم تدریس شد .
تکلیف: دخترهای نازم لطفا همین امروز درس چهارم مطالعات رو بخونید .

تفکر و پژوهش ششم

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: امروز درباره‌ی موضوع انتخاب و تصمیم‌گیری گفتگو شد. در جریان درس، مثال‌هایی از موقعیت‌های مختلف زندگی مطرح گردید تا دانش‌آموزان با اهمیت تصمیم‌گیری آگاهانه آشنا شوند و بدانند در چه زمان‌هایی می‌توان از مهارت انتخاب و تصمیم‌گیری در مسیر زندگی روزمره بهره گرفت.
تکلیف: در پایان، از دانش‌آموزان خواسته شد تا شرایط مختلف را با دقت بررسی کرده و پس از سنجش همه‌ی جوانب، تصمیم نهایی خود را آگاهانه و مسئولانه اتخاذ کنند.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر شما اولیا محترم امروز 2بازی با لیوان (کاپ گیم) به صورت گروهی انجام شد: در ابتدا به صورت دایره دور هم نشستیم و با شمارش 4 تایی به صورت گروهی و همزمان بازی شد. جابه جایی لیوان به صورت :آماده (دست راست بالا) با شماره 1 کف دست رو لیوان /با شماره 2 دوست سمت راست/با شماره 3یه دست قشنگ/با شماره 4یه دست قشنگ. بادی پرکاشن به صورت (پا/ضربدر/پا/بشکن) اهداف بازی: تقویت هماهنگی چند عضله‌ای و چندحسی/ افزایش انعطاف‌پذیری ذهنی و حرکتی/ تقویت حافظه کاری و حافظه حرکتی/ بهبود توجه و تمرکز/ تقویت مهارت‌های ریتمیک و موسیقایی / افزایش هماهنگی چشم و دست و کنترل حرکتی ظریف. بازی دوم: بچه ها به صورت دو نفره رو به روی هم نشستند و با شمارش 2تایی لیوان ها را باید جابه جا میکردند و سپس 3ضربه به دوست رو به رو میزدند.این بازی مدام تند تر و سرعت بالاتر میرفت. اهداف بازی: تقویت مهارت‌های اجتماعی و کار گروهی/بهبود هماهنگی چشم، دست و دقت حرکتی / افزایش سرعت واکنش و تمرکز / تقویت شمارش و مهارت‌های ریاضی اولیه/ افزایش مهارت‌های شنیداری و ریتمیک / شادی، خنده و تخلیه انرژی مثبت / یادگیری در حین حرکت (movement-based learning).

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: ناظری، مینا
فعالیت: صفحه ی 11 کتاب هوش حل شد .

ریاضی ششم

مدرس: ناظری، مینا
فعالیت: کتاب درسی ریاضی صفحه ی 10 تدریس شد .کتاب کار صفحه ی 17 و 18 حل شد.
تکلیف: دخترهای گلم کتاب کار ریاضی صفحه ی 19 سوال 7،8،9،حل شود . صفحه ی 13 کتاب کار سوال 1تا پایان سوال 5 حل شود.

فارسی ششم

مدرس: ناظری، مینا
فعالیت: بخوان و بیندیش( هد هد )تدریس شد.
تکلیف: واژه آموزی درس پنجره های شناخت مطالعه شود .

قرآن ششم

مدرس: ناظری، مینا
فعالیت: قرآن صفحه ی 6و7و8 تدریس شد .

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: بلوک وقتی پس زمینه تغییر کرد در نرم افزار اسکرچ آموزش داده شد و پروژه مربوط به آن در کلاس انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: امروز با دانش‌آموزان درباره‌ی برنامه‌ریزی و اهمیت آن گفت‌وگو کردیم. در ادامه، به معرفی انواع تقویم‌ها، ویژگی‌های هر یک و شیوه‌های استفاده‌ی مؤثر از تقویم در برنامه‌ریزی روزانه پرداختیم.
تکلیف: فردا در زنگ پنجم، لازم است کتاب تفکر و پژوهش همراه دانش‌آموزان باشد. انجام تکالیف مربوط به درس تفکر فراموش نشود؛ زیرا انجام این تکالیف دارای نمره‌ی مثبت بوده و در ارزشیابی پایانی تأثیرگذار است. همچنین برای جلسه‌ی آینده‌ی درس اتیکت (یکشنبه آینده)، از دانش‌آموزان خواسته شد یک تقویم طراحی و تزیین کنند و در آن، فعالیت‌های روزانه‌ی خود را برنامه‌ریزی و یادداشت نمایند.

علوم ششم

مدرس: ناظری، مینا
فعالیت: علوم درس دوم تدریس شد .کتاب کار علوم صفحه ی 19 و 20 و بخشی از صفحه 21حل شد .
تکلیف: دخترهای گلم لطفا همین امروز کتاب کار علوم صفحه 21،22و 23 حل شود . کتاب علوم درس دوم مطالعه شود .

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: ناظری، مینا
فعالیت: مطالعات درس سوم تدریس شد.
تکلیف: برای روز دوشنبه مطالعات درس سوم از همه پرسیده می شود .

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: ناظری، مینا
فعالیت: هدیه درس دوم تدریس شد .

ورزش ششم

مدرس: اسدی، محبوبه
فعالیت: جهت اطلاع اولیای عزیز، گرم کردن شامل حرکات کششی،انعطافی،جنبشی،گرم کردن مچ دست،تا کتف،آموزش استارت دو و میدانی(دوسرعت و استقامت) رالی هندبال داخل زمین ،سرد کردن در پایان کلاس.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف ک و اتصالاتش، تدریس شد. ادامه‌ی اتصالات حرف ب، آموزش داده شد. کتاب خطاط‌شو، صفحه‌ی 12 نوشته شد. تکالیف تصحیح و بررسی شد‌.
تکلیف: سرمشق‌های داده شده، نوشته شود و همراه عزیزان باشد. کتاب خطاط‌شو، صفحه‌ی 13 نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: