فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: لغات و گرامر صفحات 20 و 21 کتاب، کار شد.
تکلیف: شماره 24 CD مربوط به صفحه 20 کتاب گوش داده شود.در حین گوش دادن pause شود و هر آنچه که شنیده می شود، در دفتر نوشته شود. شماره 26 CD (شعر صفحه 20 کتاب) گوش داده شود و song حفظ شود.

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: لباس ها و سوال و جواب در مورد آن ها تدریس شد.
تکلیف: لباس ها و لغات مرتبط تمرین شوند. صفحات 18 و 19 workbook انجام شوند. collar یقه sleeve آستین short-sleeved آستین کوتاه long-slleved آستین بلند plain ساده checked چهارخانه striped راه راه floral گلدار polka-dot خالدار high-heeled پاشنه بلند flat تخت، صاف

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: با سلام و احترام مبحث آشنایی با گیاهان گلدار از کتاب ساینس تدریس شد
تکلیف: دانش آموزان عزیز صفحه 14 کتاب ساینس خود را تکمیل کنند

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: دیکته گفته شد. داستان مسابقه کتابخوانی خوانده شد.
تکلیف: داستان مسابقه کتابخوانی با دقت خوانده شود. روز چهارشنبه باید خلاصه داستان گفته شود یا به صورت نمایش (مکالمه دو نفره) اجرا شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: با سلام و احترام مبحث ساعت از کتاب مث تدریس شد
تکلیف: دانش آموزان عزیز در دفتر مث خود برای زمان های زیر 6نمونه ساعت را رسم کنند 10:00 12:45 1:30 6:15 7:30 2:15

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: لغات مربوط به لباس ها تدریس شد.
تکلیف: از هر کدام از لغات مربوط به لباس ها در صفحات 20 و 21 کتاب 5 بار نوشته شود. روز شنبه دیکته از لغات مربوط به لباس ها در صفحات 20 و 21 و صفحات 10، 11، 12 و 13 کتاب خواهیم داشت. کتاب داستانی که در قسمت کاربرگ خدمتتان ارسال شده، مربوط به مسابقه کتابخوانی است که چهارشنبه آینده 25 آبان، برگزار خواهد شد. لطفا عزیزانم تا روز سه شنبه آینده محتوای کتاب را به صورتی که بتوانند داستان را به نمایش در آورده و صحبت کنند، تمرین کنند. روخوانی کتاب برای مسابقه مد نظر نیست. صحبت کردن به جای کاراکتر های داستان مد نظر است.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: با سلام و احترام مبحث خط تقارن مجدد مرور شد+فعالیت کلاسی
تکلیف: دانش آموزان عزیز در دفتر مث خود پرچم 5 کشور را که دو خط تقارن دارند را رسم کنند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: