1402/08/15
زبان انگلیسی
آزادفر، حدیث
در کلاس امروز دانش آموزان با صدای ck آشنا شدند و چند کلمه که این صدا در آن ها وجود دارد مانند duck , sock , black , neck تمرین شدند همچنین سنجش spelling ( دیکته ) گرفته شد .
1. روخوانی کلمات صفحه ی 35 تمرین شود .
2. صفحه ی 13 کتاب phonics notebook تکمیل شود .
ریاضی به زبان انگلیسی
آزادفر، حدیث
در کلاس math پسرهای گل با اعداد 1 تا 10 آشنا شدند و یک بازی با هدف تمرین اعداد در کلاس انجام شد .
اعداد 1 تا 10 تمرین شوند .
1402/08/14
زبان انگلیسی
آزادفر، حدیث
در کلاس امروز صدای k : شعر و اکشن مرور شدند و کلمات جدیدی که با این صدا شروع می شوند تدریس شدند . کلمات جدید : kitten , kettle , king , key , kite
1. صفحه 13 phonics notebook انجام داده شود و دانش آموزان در حین نوشتن حتما کلمات را روخوانی کنند . ( مهلت تکمیل تا روز سه شنبه است ) 2. فردا سنجش spelling ( دیکته ) خواهیم داشت
1402/08/13
زبان انگلیسی
آزادفر، حدیث
در کلاس امروز صدای k تدریس شد . شعر آن و نحوه ی نوشتن تمرین شدند.
امروز تکلیف نداریم
1402/08/10
زبان انگلیسی
آزادفر، حدیث
در کلاس امروز 1. کلمات صدای n و c مرور شدند و یک بازی با هدف تمرین این کلمات انجام شد .
2. کتاب های کار ( phonics notebook ) به دانش آموزان تحویل داده شدند .
1. صفحه ی 12 phonics notebook انجام داده شود .
2. کلمات صدای c در صفحه ی 32 کتاب تمرین شوند .
3. از کلمات صفحات 29 و 33 به دانش آموزان دیگته گفته شود .
4. دانش آموزان کلمات صفحه ی 29 و 33 را روخوانی کنند .
ریاضی به زبان انگلیسی
آزادفر، حدیث
در کلاس math مبحث shapes به معنای اشکال هندسی مرور شد .
Circle به معنی دایره // rectangle به معنی مستطیل // square به معنی مربع // triangle به معنی مثلث هستند .
نام اشکال هندسی تمرین شوند .
1402/08/09
زبان انگلیسی
آزادفر، حدیث
در کلاس امروز صدای c مرور شد . 1. شعر در کلاس خوانده شد . 2. اکشن تمرین شد 3. کلمات جدیدی که با این صدا شروع می شوند تدریس شدند . کلمات جدید : can / cap / caterpillar/ carrot / cake
4. Blending تمرین شد . کلمات برای تمرین روخوانی : cap / can / act / cast / tact / tactic / panic /
1. صفحات 27 و 31 کتاب phonics انجام داده شوند .
2. روخوانی کلمات صفحه ی 33 تمرین شوند .
علوم به زبان انگلیسی
آزادفر، حدیث
در کلاس science مباحث healthy food به معنای خوراکی های سالم و unhealthy food به معنای خوراکی های ناسالم تدریس شدند و یک بازی با هدف تمرین این مفهوم انجام شد .
دانش آموزان میتوانند هنگام خوردن خوراکی های مختلف با گفتن جملهی healthy food یا unhealthy food آن ها را توصیف کنند یا یک کاردستی برای نشان دادن این مفاهیم درست کنند .