1400/08/08
ریاضی ششم
لونی، نسیبه
با سلام صفحه 27 کتاب درسی تا آخر سوال 4 مربوط به جمع و تفریق کسرها و ک م م حل و رفع اشکال شد
5 جمع و 5 تفریق کسری در دفتر بنویسید و حل کنید
فارسی ششم
لونی، نسیبه
با سلام روخوانی و درک مطلب درس سوم انجام شد.
10 جمله به دلخواه از متن درس سوم انتخاب کنید و در دفتر بنویسید
مطالعات اجتماعی ششم
لونی، نسیبه
بخشی از درس ششم در خصوص باغداری و زراعت و محصولات کشاورزی تدریس شد.
فعالیت دوم کتاب اجتماعی مربوط به درس ششم
انجام شود.
علوم به زبان انگلیسی
هاشمی، سمانه
ارائه توسط دانش آموزان در مورد مبحث pulse و heartbeat
تمام مباحث تدریس شده، جلسه آینده پرسیده میشود.
1400/08/05
ریاضی ششم
لونی، نسیبه
با سلام
امروز به دلیل قطعی بیش از حد پرتال، سه زنگ به ریاضی اختصاص داده شد.
مبحث کوچکترین مخرج مشترک تدریس شد.
جمع و تفریق کسرها یادآوری شد.
صفحات 24 و 25 و 26 کتاب درسی حل شد.
ص 27 کتاب درسی ریاضی حل شود.
صفحات 38 و 39 کتاب ریاضی علوی حل شود.
فارسی ششم
لونی، نسیبه
با سلام
از درس اول و دوم در دفتر املا، املا نوشته شد.
20 جمله از درس اول و دوم (روی هم 20 جمله) پیدا به دلخواه، بنویسید و نهاد و فعل را در هر جمله ، مشخص کنید.
1400/08/04
ریاضی ششم
لونی، نسیبه
با سلام
در کلاس حضوری، یادآوری کسر انجام شد.
انواع کسر، کوچک تر از واحد و بزرگ تر از واحد و عدد مخلوط
نداریم
هنر ششم
ایروانی، سارا
با سلام
در این جلسه دانش آموزان گل را به روش سایه زدن با مدادرنگی انجام دادند.
کلاس به صورت حضوری برگزار شد و در حین آموزش دانش آموزان کار خود را تکمیل کردند و نشان دادند و عکس کارها گرفته شد.
لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و لوازم گفته شده سیاه قلم را همراه بیاورند.
1400/08/03
ریاضی ششم
لونی، نسیبه
تمرین های مرور فصل اول به طور کامل حل شد.
بازی مضرب ها در کلاس انجام شد.
نداریم.
فارسی ششم
لونی، نسیبه
با سلام کتاب نگارش درس دوم، کامل شد.
تمرین های درس دوم کتاب علوی حل شود.
مطالعات اجتماعی ششم
لونی، نسیبه
با سلام
تدریس درس پنجم، در خصوص کشاورزی و عوامل موثر بر کشاورزی
تمرین های درس 4 کتاب علوی اجتماعی حل شود.
مهارت زندگی
رشیدی، فاطمه
با سلام و احترام
مبحث تقاضای استقلال به صورت واقع بینانه با مشارکت دانش اموزان تدریس شد.
تکلیف در کلاس انجام شد.
مهارت اجتماعی
قاضی نژاد، نیکو
امروز درباره اتیکت (آداب) تلفن زدن صحبت کردیم. درخواست تلفنی در یک موقعیت رسمی مثل تماس با مجموعه دیجی کالا و درخواست اصلاح مشکل سایت فروش برای دانش آموزان توضیح و نشان داده شد. بایدها و نبایدهای تلفن زدن (بایدها: به صورت رسمی، صدای رسا، لحن ملایم، لبخند، با سلام، معرفی خود، با خداحافظی) و (نبایدها: لحن خودمانی، لحن تحکم آمیز و دستوری، بیحوصلگی، بدون سلام، صدای پایین، عجله داشتن، بدون خداحافظی) تمرین شد و در انتها از برخی دانش آموزان خواسته شد دوربین خود را روشن کنند و به صورت به دو به تمرین یک مکالمه تلفنی رسمی را انجام دهند.
از والدین گرامی درخواست میشود دانش آموز یکی از تماسهای رسمی منزل را انجام دهد و آنالیز و برداشت خود را در مورد اینکه فرد یا شرکت مورد نظر چگونه تلفن را پاسخ داده است، به صورت کتبی در چند خط کوتاه نوشته و در سامانه بارگذاری کند. چنانچه امکان تماس به صورت واقعی نبود، والدین نقش پاسخ دهنده را در یک تماس فرضی ایفا کنند.
سپاس
1400/08/01
ریاضی ششم
لونی، نسیبه
با سلام
بخشی از تمرین های مرور فصل یک حل شد.
تمرین های باقی مانده از کتاب علوی ریاضی فصل اول، کامل حل شود.
فارسی ششم
لونی، نسیبه
با سلام
بخشی از تمرین های نگارش درس دوم حل شد.
کتاب نگارش درس دوم کامل شود
علوم به زبان انگلیسی
هاشمی، سمانه
تدریس heartbeat & pulse
صفحات ارسال شده در واتس اپ مطالعه شود. جلسه آینده از تمام مباحث تدریس شده، پرسش کلاسی خواهیم داشت.
پسرهای گلم یک تحقیق در مورد heartbeat و pulse داشته، به همراه پاورپوینت یا ویدئو در کلاس ارائه دهند.