1403/09/04
ریاضی اول
اصغرزاده، خدیجه
مفهوم جمع عدد بزرگتر از 5 را با انگشتان دست بیان شد به طوری که جمع دو عدد با حاصل بیشتر از 5 را با انتقال انگشتان یک دست با دست دیگر گفته شد و حاصل آن را با چوب خط نشان دادند
فعالیت صفحه ی 66 و65 کتاب انجام شد
اندازه گیری با ابزار چینه بیان شد
علوم اول
اصغرزاده، خدیجه
آموزش چرخه ی گل آفتابگردان در برد آموزش داده شد نقاشی مراحل رشد گل آفتابگردان در اختیار دانش آموزان قرار داده شد و دانش آموزان آن را رنگ آمیزی کردند و هم چنین لبو و کلم و زردچوبه را آورده و با آن ها رنگ خوراکی درست شد و دانش آموزان مشاهده کردند
فارسی اول
اصغرزاده، خدیجه
سلام و درود
نشانهی ز همراه با داستان و با کد زنبور آموزش داده شد تشخیص جایگاه نشانه و جدول دوستی در برد با همکاری دانش آموزان گفته شد و نقاشی زنبور با رنگ خوراکی زرد چوبه برای تثبیت یادگیری نشانه توسط دانش آموزان رنگ شد فعالیت کار در کلاس جدول دوستی نشانه ی ز توسط دانش آموزان در دفتر تلاش نوشته شد
اولیای عزیز سرمشق در پرتال بارگذاری نشد لطفا
سرمشق داده شده را در کانال ایتا وارد دفتر تلاش نمایید
دیکته ی شب و جدول دوستی تمرین شود
نگارش اول
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت نوشتاری صفحه ی 58 و 59 نشانه ز نوشته شد
ورزش اول
دباغیان، کیارش
آموزش برخی قوانین ابتدایی فوتبال با کمک انیمسشن و توضیح روی تخته
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس هشتم ( دستگاه کارتخوان ) تدریس شد.
فعالیت در کلاس درس هشتم صفحه 65 انجام شد.
انیمیشن تهدیدات دستگاه کارتخوان گذاشته شد.
کتاب ها چک شد.
خواهشمند است فعالیت در منزل درس هشتم صفحه 66 انجام شود.
1403/09/03
ریاضی اول
اصغرزاده، خدیجه
تصویر خوانی تم 10 مربوط به حیاط مدرسه
مهارت های مربوط به رفتار در حیاط مدرسه / مهارت خارج شدن از کلاس / مهارت وارد شدن کلاس/ چند نفر در جلو و پشت قرار دارند/ تعداد دانش آموزان چند نفرند و ... با بحث و گفتگو انجام شد
فعالیت کتاب کار ریاضی از صفحه ی 53 تا 55 انجام شود این فعالیت تا دو روز فرصت دارند
اولیای عزیز کتاب کار هنوز بازخورد داده نشده بعد از انجام فعالیت دانش آموزان بازخورد خواهم داد
علوم اول
اصغرزاده، خدیجه
دنیای گیاهان و تفاوت آن ها با مشاهده ی عینی آموزش داده شد به این صورت چند نمونه برگ در کلاس آورده شد و به دانش آموزان تفاوت بین گیاهان مورد بحث و گفتگو قرار گرفته شد و فعالیت کتاب کار علوم انجام شد
فارسی اول
اصغرزاده، خدیجه
سلام صبح تان به شادی
نشانه ی ای و تشخیص جایگاه نشانه در کلمات و جدول دوستی و بخش کردن مرور شد کاربرگ جمله های بی نقطه در اختیار دانش آموزان قرار داده شد و آن ها می بایست جایگاه نقطه ها را تشخیص دهند و روان خوانی گرفته شد هم چنین فعالیت کتاب کار نشانه ی ن انجام شد
رنگ آمیزی پرچم ایران برای ایجاد انگیزه ی نشانه ای توسط دانش آموزان انجام شد
کاربرگ نشانه ی ای در دفتر تلاش چسبانده و فعالیت آن انجام شود دیکته شب به همراه جدول دوستی تمرین و نوشته شود روان خوانی تمرین شود
کاربرگ نقاشی نقشه ی ایران در اختیار دانش آموزان قرار داده شد لطفا با رنگ خوراکی مثل ، لبو ، کلم قرمز یا زردچوبه یا زعفران رنگ کنند
1403/08/30
ریاضی اول
اصغرزاده، خدیجه
با سلام و درود
آموزش مفهوم جمع و نوشتن حاصل جمع به صورت نمایش تصویری در برد انجام شد به این صورت که شکل های سمت راست و چپ روی هم چند تا میشن و حاصل جمع آن را با عدد می نویسند و فعالیت صفحه ی 61انجام شد
و هم چنین مفهوم کم کردن و نوشتن حاصل آن به صورت عددی همراه با نمایش تصویری در برد آموزش داده شد به این صورت 5 شکل در سمت چپ و 3 شکل سمت راست گذاشته شد و دانش آموزان می بایست به تعداد شکل های سمت چپ انگشتان خود را باز کنند و به تعداد شکل های سمت راست انگشتان خود را ببندند و باقیمانده آن را به صورت عددی با صدای بلند بگویند
آموزش عدد صفر و نوشتن آن و فعالیت تا صفحه ی 63 انجام شد
کتاب کار تا صفحه ی 51 انجام شد
فارسی اول
اصغرزاده، خدیجه
جدول دوستی تکرار و تمرین شد و روان خوانی درس های ، توت ، تاب ، مادر ، ایران تمرین شد
نگارش اول
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت نوشتاری نشانه ی ای صفحه 57 انجام شد
ارمغان هفتگی شماره ی 11و 12 انجام شود
دیکته شب وجدول دوستی تکرار و تمرین شود روان خوانی تمرین شود
املا اول
اصغرزاده، خدیجه
دیکته ی دفتری تا نشانه ی ن گفته شد
1403/08/29
ریاضی اول
اصغرزاده، خدیجه
مرور عدد 1 تا 4 همراه با شکل و چوب خط و نوشتن عدد
آموزش عدد 5 با نمایش شکل در برد و انگشتان دست و طریقه ی نوشتن آن همراه با شعر
شناخت و تشخیص اشکال متقارن
الگویابی شطرنجی و ادامه دادن آن در کتاب انجام شد
تمرین صفحه 60 انجام شد
فارسی اول
اصغرزاده، خدیجه
سلام و صبح تان به شادی
آموزش ( می ) کاری با کشیدن نقاشی روی برد آموزش داده شد به این صورت که دانش آموزان با کاشت دانه در حال انجام دادن کاری هستند پس می گوییم ( می کارند) و جایگاه ( می )کاری در آخر جمله ها می باشد مثل جمله ی ( امین دانه می کارد )
روان خوانی درس ایران در کلاس انجام شد
کارت های کلمات کلیدی درس ایران در برد چسبانده به همراه دانش آموزان خوانده شد و همچنین تشخیص کلمات کلیدی کتاب بین کلمات درهم در برد انجام شد
لطفا سر مشق را وارد دفتر تلاش نمایید و دیکته به همراه جدول دوستی هر شب تکرار و تمرین شود کاربرگ نقاشی می کاری رنگ آمیزی شود جهت تثبیت یادگیری ( می ) کاری
نگارش اول
اصغرزاده، خدیجه
نگارش فعالیت نوشتاری نشانه ی ای صفحه ی 56 انجام شد
قرآن اول
اصغرزاده، خدیجه
پیام قرآنی الحمدالله همراه با معنی و آشنایی با نعمت های خدا
رایانه
زارعی، پریسا
به دلیل قطع برق در زمان کلاس مبحث ورودی و خروجی کامپیوتر با ترسیم شکل به دانش آموزان آموزش داده شد
به دلیل یادگیری بهتر در ذهن نوگلان دستگاه ورودی و خروجی که روی تخته کشیدم نقاشی کردن و لذت بردن
1403/08/28
فارسی اول
اصغرزاده، خدیجه
مرور نشانه ی ای همراه با صداکشی و بخش و تشخیص جایگاه نشانه ی ای در کلمات مثل ( ایمان، ایران ، ایستاد، سیب ، بیدار، بیداری، آبی، بازی...) این کلمات صدای ای کجا شنیده می شود دانش آموزان می بایست پاسخ دهند
کتاب کار نشانه ی ر انجام شود
برای تثبیت یادگیری کلمات و روانخوانی کاربرگ بازی کلمات تا نشانه ی س در اختیار دانش آموزان قرار داده شد و پسرای گلم می بایست کلماتی که پایین کاربرگ قرار دارد را در داخل جدول پیدا کنند و با رنگ های مختلف رنگ آمیزی کنند
جدول دوستی و دیکته شب تکرار و گفته شود
نگارش اول
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت نوشتاری نشانه ای نگارش صفحه ی انجام شد
املا اول
اصغرزاده، خدیجه
دیکته ی خلاق برای تقویت حافظه دیداری گرفته شد
ابتدا کاربرگ کلمات و شکل های مختلف در اختیار دانش آموزان قرار داده شد و شکل ها در برد کشیده شد و صدای اول هر کلمه در داخل شکل ها نوشته شد دانش آموزان میبایست بر اساس صدای اول، کلمات را بخوانند و برش بزنند و هر کلمه را داخل شکل مربوط خود بچسبانند و در آخر با دو کلمه اضافه جمله بسازند
استعداد فضایی اول
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت هوش ( درک مفهوم تقارن و شناخت اشکال هندسی و کار با شابلون ، با توجه به الگوی خاص بتواند شکل بعدی هر ردیف را بداند چه رنگی کند ، تجسم فضایی در تشخیص اجسام سه بعدی از بالا را بتواند انجام دهد ) انجام شد
مهارت زندگی
خدیوی، نفیسه سادات
با سلام
آموزش به موقع خوابیدن با توجه به ساعت
تکلیف ندارند
بازی استراتژیک
ناظریان، منا
کلاس را با دو بازی ریتمیک گروهی دویدنی شروع کرده و با یک بازی تمرکزی نشستنی ادامه دادیم. پایان کلاس یک بازی حرکتی تعقیب و گریزی داشتیم.