1400/07/27
زبان انگلیسی
مدرس:
موسوی، زهره سادات
فعالیت:
با سلام و عرض روز بخیر.
امروز در کلاس، با بچه ها دیکته ی کلمات سه حرفی کار شد.
و نقاط ضعف و قوت بچه ها ارزیابی گردید. (توضیحات بیشتر در مورد هریک از بچه های عزیز به صورت جداگانه به والدین داده می شود.)
تکلیف:
لطفا در منزل، از بچه ها دیکته از کلمات سه حرفی زیر بگیرید:
yes, cat, pen, fan, hug, lip, hit, hen, pig, rip, sit, bed, hat, rat, map, red, bat, sun, ham, nut
1400/07/26
زبان انگلیسی
مدرس:
موسوی، زهره سادات
فعالیت:
با سلام و عرض خسته نباشید و خدا قوت خدمت والدین گرامی.
امروز با بچه ها حرف Jj کار شد. (اسم، صدا، کلمات)
تکلیف:
لطفا در منزل، صفحه ی 4 کتاب جالی 4 رنگ آمیزی شود. صفحه ی 5 کتاب کار جالی 4 انجام شود. اسم، صدا و کلمات حرف Jj تمرین شود. اکشن مربوط به این صدا تمرین شود.
"صورت تمایل" بچه ها میتوانند ژله درست کنند و از تکان خوردن ژله فیلم تهیه کنند و همزمان صدای j, j, j, j, j, ... را تکرار کنند.
1400/07/25
زبان انگلیسی
مدرس:
موسوی، زهره سادات
فعالیت:
با سلام و عرض خسته نباشید و خداقوت خدمت شما عزیزان.
امروز به مرور حروف الفبا، اسم ها و صداهاشون پرداختیم.
ai, ay, a_e مرور شدند. (صدا و کلمات)
تفاوت نوشتاری بین ai و ay را آموختیم. و یادگرفتیم موقع نوشتن کلمات، چگونه تشخیص بدهیم که از ay یا ai استفاده کنیم.
تکلیف:
لطفا طبق کاربرگ پیوست شده، بچه ها از هر کلمه در دفتر، یکبار با جای خالی بنویسند و تشخیص بدهند که باید از کدام نوع ai یا ay استفاده کنند.
سپس موقع نوشتن ai یا ay، از یک رنگ دیگر استفاده کنند.
به طور مثال:
pl___ (play) بچه ها در جای خالی تشخیص بدهند که از ay باید استفاده کنند یا از ai. سپس پاسخ را با یک رنگ دیگر بنویسند.
1400/07/24
زبان انگلیسی
مدرس:
موسوی، زهره سادات
فعالیت:
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما عزیزان.
درجلسه ی امروز، به مناسبت روز جهانی غذا، تعدادی از اصطلاحات مربوط به آشپزی را آموختیم و با استفاده از مهارت شنیداری، دایره لغات بچه هارو تست کردیم.
تمامی حروف الفبا و صداهاشون مرور شدند.
بلندینگ های آموخته شده، مرور و دوباره تمرین شدند.
تمامی تریکی ورد ها (I, was, the, a, is) مرور شدند. با I و was جمله سازی تمرین شد.
a_e (مجیک e) درس داده شد. بلندینگ کلمات 4 حرفی با این صدا کار شد.
تکلیف:
لطفا سرمشقی از a_e در دفتر بچه ها نوشته شود.
بلندینگ کلمات با a_e کار شود.
(طبق کاربرگ پیوست شده)
1400/07/21
زبان انگلیسی
مدرس:
موسوی، زهره سادات
فعالیت:
با سلام و عرض خداقوت خدمت شما عزیزان.
تمامی حروف قبلی (اسم، صدا و تعدادی از کلمات، اکشن ها) مرور شدند.
امروز بلندینگ و روخوانی کلمات با صدای ai و ay تمرین شد.
حرف Yy (اسم، صدا و کلمات) مرور شد.
تریکی وردز های a, the, is مرور شدند و جمله خوانی با این تریکی وردز ها تمرین شد.
تریکی ورد های I و was معرفی شدند.
تکلیف:
در صورت تمایل میتوانید کلماتی که در فایل پی دی اف پیوست شدند و سرکلاس کار شدند را مرور بفرمایید. (سرمشق یا روخوانی یا هردو، طبق صلاحدید شما و ضعف یا قوت بچه ها)
لطفا حتما جملات موجود در فایل پی دی اف، هرکدام حداقل یکبار نوشته شوند و روخوانی شوند. (جملات، لازم. کلمات، اختیاری).
تریکی ورد های I و was فقط در حد معرفی و صدا، مرور شوند. (لازم نیست جمله سازی با این دو کلمه تمرین کنین).
مرور هفتگی حروف از پیش کار شده، باعث بالاتر رفتن سرعت پیشرفت شماست. موفق باشید.