فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: سهراب سپهری

ریاضی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سنجش ریاضی انجام شد.
تکلیف: ندارند

علوم دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب کار علوم صفحات 55،54،53 تدریس شد و حل شد.دوره ی درس انجام شد.
تکلیف: ندارند

نگارش دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کناب نگارش صفحه 69 تدریس شد،داستان سرایی،روانخوانی انجام شد.
تکلیف: کتاب نگارش صفحه 65 و 66 انجام شود

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: هدیه ها درس 6 داده شد،صفحات 35،34،33،32 تدریس شد.خدا ،پیامبر،مردم .پیامبران و اسامی آنها
تکلیف: ندارند

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس12حرف م تدریس وتمرین شد.
تکلیف: صفحه33دردفترنوشته شود.

ریاضی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: ندارند
تکلیف: ریاضی برای شنبه بیشتر خوانده شود

علوم دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: علوم فیلم فندق برای درس اگر تمام شود....نمایش داده شد.سوال و جواب از این درس انجام شد.
تکلیف: ندارند

فارسی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب فارسی صفحه 66 تدریس شد.درست و نادرست،گوش کن و بگو،واژه سازی،ساخت واژه و کلمات مرتبط به هر هنر.کتاب کار فارسی صفحه 80 مخالف و هم معنی تدریس شد.آشنایی با زمان انجام کار در آینده،ایجاد انگیزه درس هنرمند به صورت فیلم دیده شد
تکلیف: از روی مخالف ها و هم معنی ها یکبار نوشته شودو حفظ شود

املا دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: یک املا از درس هنرمند نوشته شود
توضیح: ضمن عرض تبریک روز مادر به اطلاع مادران گرامی می رسانیم، واحد آموزش دبستان، با هدف آموزش قدردانی از اولیا ، لوازم مربوط به کارت پستال را در اختیار پسرانمان قرار داده و از ایشان خواسته هدیه ای برای مادرانشان تهیه نمایند. خواهشمندیم به منظور تقویت روحیه دانش آموزان ، ضمن تحویل گرفتن کارت پستال از بچه ها از زحمات ایشان قدردانی نمایید.

ریاضی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: دوره ی ریاضی انجام شد.
تکلیف: کاربرگ زیر انجام شود

فارسی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: فارسی درس جدید داده شد.درس هنرمند داده شد.کلمات سخت آن گفته شد.از روی کلمات نوشته شد.روانخوانی درس انجام شد.
تکلیف: ندارند

نگارش دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نگارش صفحه 65 دو سوال اول حل شد.
تکلیف: نداریم

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب کار گروهی با موضوع حفاظت از محیط زیست و بازیافت خانگی را انجام دادیم.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما مروری بر پاسخ سیاه به ایده آل های سفید داشتیم و همچنین شروع به بررسی یک مات بسیار جالب بنام مات ناپلئونی کرده و نشان دادیم که چگونه می توانیم از نقاط ضعف حریف استفاده کرده و با هماهنگی مهره ها به آن حمله نماییم. طرح مات ناپلئونی بسیار جالب و دیدنی است . نقاط مهم در این مات اولآ حمله همزمان یک مهره به دو خانه است ،که ما می دانیم باید راه یکی از حمله کنندگان رابسته و یا برای آن خانه آسیب پذیر دفاع بگذاریم .

علوم دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: علوم فصل هفت (اگر تمام شود)صفحات 55،56،57،58 تدریس شد.نقاشی مربوط به فعالیت صفحه 58 کتاب انجام شد.(سوخت برای همه).ترافیک،سوخت ماشین ها و وسایل نقلیه متفاوت،صرفه جویی سوخت و ...
تکلیف: ندارند

فارسی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سنجش فارسی برگزار شد
تکلیف: ندارند

نگارش دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: صفحات 63،62 انجام شود

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: پروژه های نیم سال اول ساخت پوستر تبلیغاتی و منوی رستوران در کلاس انجام شد.
تکلیف: جلسه آینده ادامه پروژه های صفحه 79 انجام می شود و از دانش اموزان پرسش می شود.

ریاضی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه 61 تدریس شد،الگوی 10 تایی و صد تایی تدریس شد. تقارن گفته شد
تکلیف: ندارند

علوم دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: آزمون علوم برگزار شد
تکلیف: ندارند

فارسی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: از درس اول تا درس هشتم (از همه مهربان تر) بیشتر خوانده شود.کتاب کار سوالات کار شود.همین کتاب کار علوی و کتاب فارسی کافی است.املای کلمات سخت تمرین شود

نگارش دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب نگارش صفحات 59 و 60 تدریس شد.جمله سازی،داستان سرایی،مرتب کردن جمله... تدریس شد
تکلیف: کتاب نگارش صفحه 61 انجام شود

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس یازدهم (کالا و خدمت) تدریس شد. انیمیشن بوبا و کارخانه بستنی گذاشته شد. انیمیشن کارخانه کیک و کلوچه گذاشته شد. انیمیشن کارخانه بستنی گذاشته شد. در رابطه با کالا و خدمت و تفاوت آن ها با بچه ها صحبت شد. کتاب بچه ها چک میشد. معرفی کتاب: کی با من پیتزا می پزد؟
تکلیف: خواهشمند است فعالیت در منزل درس یازدهم صفحه 86 انجام شود. کتاب صوتی کی با من پیتزا می پزد را گوش دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: