1403/09/20
علوم پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
به نام خدا
در این ساعت کلاسی ( آزمون بین المللی پرلز) به مدت 90 دقیقه برگزار گردید.
قرآن پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
در مورد برگزاری نمایشگاه پنج شنبه هماهنگی های لازم با دانش آموزان گروه های هاوس سیستم صورت گرفت که نمایشگاه به دلیل آلودگی هوا به تعویق افتاد.
ورزش پنجم
مدرس:
حسینی، سید علیرضا
فعالیت:
نظم و انظباط در بازی فوتبال.
زیبانویسی
مدرس:
حاجی پور، رائیکا
فعالیت:
نکات زیبا نویسی حرف «م چسبیده» تدریس شد و تمرینات کتاب را حل کردیم سپس اشکالات دانش آموزان رفع شد و تعدادی از دانش آموزان کلمات کتاب را روی تخته اجرا کردند
تکلیف:
جلسه آینده همه کل کتاب زیبانویسی تا انتهای درس امروز چک میشود. لطفا دانش آموزان نقصی های کتاب خود را کامل کنند.
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
ادامه آزمون پرلز در این ساعت برگزار شد.
1403/09/19
ریاضی پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
بنام خدا/فصل 2 تدریس شد و دو نمونه مطالب ساده کردنی پیشرفته همراه دانش اموزان حل شد و کسر های تلسکوپی بصورت مقدمه گفته شد در کلاس مجدد توضیح داده میشود.
تکلیف:
تمرین های صفحه ی 43 و فرهنگ نوشتن صفحه ی 44 و تمرین مرور فصل قفحه ی 44 و 45 در دفتر مرتب نوشته شود و حل شود.تاکید میکنم مرتب و تمیز صورتها با خودکار و پاسخها با مداد نوشته شود.سپاسگزارم.
فارسی پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
خدایا جهان پادشاهی تو راست/زما خدمت اید خدایی تو راست/شعر ای ایران همراه دانش اموزان خوانده شد و تدریس کامل شد در مورد تشخیص تعداد جملات و شعر نو و تعداد جملات ای ایران توضیح داده شد.در مورد حرف میانجی کامل توضیح داده شد.
تکلیف:
از روی کلمات زیر یک بار بنویسید و با حرف اول و اخر ان کلمه جدیدی از درس یا خارج از درس بنویسید(غرور-غیرت-رسمی)
جمله هایی مانند جمله زیر را در یک بند ادامه بده
(من کشورم را دوست دارم ،زیرا...
10 ترکیب وصفی و 10 ترکیب اضافی از درس سرود ملی پیدا کنید و در جدولی مرتب بنویسید.
املا پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
بنام خدا /ادامه ی فارسی را توضیح دادم و همراه بچه ها مطالب درس ای ایران را پیش گرفتیم.
1403/09/18
ریاضی پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
بنام خدا/تمرین را با حل یک سوال باقی مانده تمام کردیم یک ضرب مساحتی مجدد حل شد،نوشتن کسرهای مساوی و ساده کردن کسرهاتدریس شد.
تکلیف:
1-نصف عدد یک و یک دوم را بدست اورید
2-ضربهای زیر را بدون رسم شکل حل کنید
سه و یک پنجم×دو و دو سوم/دو و سه چهارم ×یک و پنج ششم
3-عدد سه و دوازده پانزدهم را در چه عددی ضرب کنیم تا حاصل یک شود؟
4-کوچکترین عددی که بر 2و 3 و 4 بخش پذیر است چیست؟
موفق باشید
فارسی پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
خدایا جهان پادشاهی تو راست/زما خدمت اید خدایی توراست/دو شعر درس سرود ملی از بابت تعداد جملات و قالب شعری و معنا و ارایه بررسی شد در مور د"گ "میانجی توضیح مختصری داده شد و کلمات زنده+ی=زندگی/سازنده +ی=سازندگی
یعنی کلماتی که اخرشان ه دارند مقدمه ای گفته شد.درک مطلب و درست و نادرست بررسی شد دانش زبانی توضیح داده شد.
تکلیف:
در دفتر مشق کلمه هایی که دارای حروف ط،ت،ظ،ذ،س،ث،ص هستند از درس پیدا کن و بنویس
دربا ره ی جمله ی"مگر فداکاری و سخت کوشی مردم هر کشور ازادی و استقلال را تضمین نمی کند "چه مفهومی دارد یک بند بنویس.
هدیههای آسمان پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
بنام خدا/درس 6 هدیه همراه دانش اموزان خوانده شد و نتیجه ی هر داستان تفسیر شد.
تکلیف:
خاطره ای از گم شدن وسیله خودتان یا پیدا کردن وسیله ای را در یک بند بنویس و ارتباط ان را با درس بیان کن.
1403/09/17
ریاضی پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
بنام خدا /
ضرب مساحتی مجدد یاداوری شدو تمرین صفحه ی 39 روی تخته حل شد.
تکلیف:
برای ضربهای زیر رسم شکل و محاسبه انجام دهید.
یک سوم ×سه چهارم/دو سوم ×سه پنجم/یک دوم×دو پنجم.
برای ضربهای زیر شکل بکشید.
یک و سه پنجم×دو و یک سوم/چهارده سوم ×یازده سوم.
فارسی پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
خدایا جهان پادشاهی تو راست/ زما خدمت اید خدایی توراست/ درس سرود ملی خوانده شد و در مورد اسم جمع و علامتهای جمع و جمع مکسر برای دانش اموزان توضیح داده شد.
تکلیف:
کلمات جمع درس را دسته بندی کنید
1-جمع عربی (ات،ین،ون) و جمع فارسی(ان، ها)و کلمات جمع
و یکبار بنویسید،به سلیقه ی خودتان میتوانید در جدولی دسته بندی کنید و یا هر طور دوست دارید بنویسید فقط مشخص باشد که جمع عربی یا فارسی یا کلمه ی جمع است .
2-ازروی کلماتی که ارزش املایی دارند یکبار بنویسیدمثل اهتزاز،موزون،ضامن خواسته،تقویت عنبر و...
و با 3 کلمه جمله بنویسید.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
بنام خدا /درس 6 اجتماعی تا نیمه تدریس شد و فعالیتها در کتاب پاسخ داده شد.