فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مبتکران

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/جمع و تفریق کسرها با مخرج متفاوت با شکل و محاسبه کامل اموزش داده شد/دانش اموزان برای ازمون هفته ی اینده (تاکید میکنم شنبه ازمون نداریم متعاقبا روز دقیق ازمون را اعلام میکنم )فصل اول را به تدریج تمرین بیشتری داشته باشند.تا برای روز ازمون حجم زیادی باقی نماند.
تکلیف: ارمغان 6 حل شود.ارمغان 5 را امضا شده شنبه همراه خود بیاورید.

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا وند خورشید و ماه/از کتاب کار یک صفحه از درس رنگین کمان را همراه دانش اموزان کامل کردیم.
تکلیف: ارمغان 6 حل شود.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا وند خورشید و ماه/شعر خرد رهنما و خرد دلگشای را تا نیمه معنی و تحلیل کردیم از بابت مفعول و تشخیص ان و ارایه کنایه و تعداد جمله.
تکلیف: ارمغان 6 و املا سودوکو و جدول متقاطع حل شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا وند مهر افرین/از کتاب کار درس 4 یک صفحه همراه دانش اموزان کامل شد.
تکلیف: ارمغان 6 را کامل کنید

رباتیک

مدرس: لطفی، زهرا
فعالیت: ساخت عینک با استفاده از اشکال هندسی

رایانه

مدرس: زارعی، پریسا
فعالیت: تدریس مبحث قلم در اسکرچ تحت عنوان تغییر رنگ قلم و تغییر ضخامت قلم و پروژه اول صفحه 30 انجام شد در کلاس
تکلیف: پروژه دوم صفحه 30 کتاب در منزل انجام شود و کد برنامه نویسی جلسه بعد همراه عزیزان باشد.

مهارت اجتماعی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: با سلام شروع آموزش درس نتیکت با مهارت چگونه پیام دادن
تکلیف: با سلام لطفا تمامی بچه ها در یک کاغذ رنگی سه ردیف بکشند ردیف اول پیام متنی ،ردیف دوم پیام صوتی،ردیف سوم تماس تلفنی حالا مزایب و معایب هر کدام از اینها را زیرش بنویسند و برای هفته آینده حتما بیاورند بایگانی می شود

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند پروانه های رنگ رنگ/درس سوم (رنگین کمان) را از کتاب کامل کردیم و کاوشگری و فعالیتها را پاسخ دادیم/

متن اطلاعاتی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: سلام/علوم درس سوم خوب خوانده شود فردا کتاب کار را حل میکنیم مسلط باشید. کسانی که کتاب کار هایشان مدرسه نیست حتما به مدرسه بیاورند داخل مدرسه باشد. کتاب فارسی و دفتر فارسی برای فردا همراهتان باشد. سپاس از همکاری شما.

ورزش پنجم

مدرس: دباغیان، کیارش
فعالیت: تمرینات دویدن و استقامتی.آموزش برخورد با مسدومیتهای ابتدایی.بازی فوتبال
تکلیف: 1تا 2 جلسه دویدن 20-30 مین نرم دوی

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند هوش و کلام/دانش اموزان در قالب گروههای house system تستهای هوش را با مشارکت هم حل کردند/

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام تنها مهندس هستی/تمرین صفحه ی 25 و 26 را همراه دانش اموزان روی تخته انجام دادیم از کتاب کار سری اموزشهای محاسبات سریع با عنوان زنک تفریح ضرب عدد 2 رقمی در 11 را اموزش دیدند و فعالیت عملکردی را انجام دادیم و فعالیت کلاسی فصل 2 را انحام دادیم.
تکلیف: تمرین صفحه ی 36 و 37 را از کتاب کار حل کنید.

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند رنگها/ قسمتی از فصل دوم علوم (رنگین کمان) از کتاب، تدریس شد.و کاوشکریها و فعالیت داخل کتاب پاسخ داده شد.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه/شعر خرد رهنما و خرد دلگشا از درس سوم داده شد و تحلیل دستوری (قالب شعر و قافیه و ردیف و خوانش و فهم.)انجام شد.تا شنبه همه حفظ باشند.
تکلیف: در دفتر مشق بنویسید/ 1-فرض کن با ماشین زمان به 1200 سال پیش سفر کرده ای و میخواهی به دیدار زکریای رازی بروی ...در یک بند بنویس چه کارهایی میکنی؟ چه حرف هایی می زنی؟ چه چیزهایی از رازی میپرسی؟ 2-واژه های معلم و اموزگار از نظر ساده و غیر ساده بودن چه تفاوتی دارند؟

بازی استراتژیک

مدرس: ناظریان، منا
فعالیت: با یک بازی دویدنی کلاس را شروع کردیم. سپس یک بازی رقابتی دو به دو داشتیم.

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه/تمرین صفحه ی 25 را همراه دانش اموزان حل کردیم .دانش اموزانی که تمرین را در دفتر وارد نکرده اند حتما وارد کنند و روی تمرینها فکر کنند و حل کنند.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند جان افرین/واژه اموزی و درست و نادرست و درک مطلب درس رازی و ساخت بیمارستان را کامل کردیم و جزوه ی کلمات ساده و غیر ساده را در دفتر تکمیل کردیم.از مجموعه ی گنجینه داستانی را خواندیم و سوالات مرتبط با درس را پاسخ دادیم (تلفیقی از ریاضی و فارسی).
تکلیف: 1-درس رازی و ساخت بیمارستان را با دقت مطالعه کنید و سپس خلاصه ی ان را در یک بند در دفتر مشق بنویسید /2-کلمات داده شده را در یک جمله به کار ببرید.(در دفتر مشق بنویسید) رازی _راضی(جمله خبری) رازی _راضی(جمله پرسشی) رازی_راضی(جمله امری)

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام تنهاترین /ازمونک هدیه از 3 درس اول گرفته شد.درس 4 تا قسمتی داده شد.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس چهارم ( هزینه ) تدریس شد. فعالیت کلاسی درس چهارم صفحه 29 انجام شد. کنفرانس درس چهارم انجام شد. کتاب ها چک شد.
تکلیف: خواهشمند است فعالیت در منزل درس چهارم صفحه 30 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: با سلام مرور در سهای کنترل استرس آموزش کنترل استرس منطقی و غیر منطقی
تکلیف: درسهای گذشته تا درس 4خوانده شود

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/سلام/ شروع هفته مبارک /تدریس کسر ،انواع کسر و عدد مخلوط،تبدیل کسر بزرگتر از واحد به عدد مخلوط و بالعکس رسم شکل و محور و طرزگرفتن مخرج مشترک (ک.م.م) و جمع و تفریق کسرها و صفحات 22و23و 24 همراه دانش اموزان حل شد.و معما وسر گرمی وفرهنگ خواندن در کلاس مورد بحث و اموزش گذاشته شد./
تکلیف: سلام مجدد/تمرین صفحه ی 25 و 26 در دفتر نوشته شود و حل کنید/تاکید میکنم در دفتر نوشته شود (دانش اموزانی که تمرینهای قبل را در دفتر ننوشته اند بتدریج تمرینها را تا شنبه ی اینده با برنامه ریزی وارد دفتر کنند)/

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند تغییر ها/از کتاب کار سوالات فصل دوم را بدلیل پر اهمیت بودن در کلاس تخلیل و بررسی کردیم /

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/مطالعات درس 4 داده شد و فعالیتها و نطالب مهم بررسی شد/ برگه های ازمون مطالعات از 3 درس تحویل دانش اموزان شد اولیای محترم امضا و ملاحظه فرمایید و به مدرسه برگردانید.سپاس/
تکلیف: از ایتمهای به کار ببندیم انتهای درس 4 ایتم 2 و 4 را به عنوان تکلیف فردی و گروهی برای جلسه ی بعد همراه داشته باشید و ایتم یک را با گروههای house system خودتان اماده ی اجرا داشته باشید.

متن اطلاعاتی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: سلام و عرض ادب /برای فردا ازمونک هدیه از 3 درس اول داریم .کتاب را خوب بخوانید ایه ها را حفظ نکنید فقط معنا ی ایه را بدانید کافی است.

هنر پنجم

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: کشیدن نقاشی ازروی کاربری رنگ آمیزی و دست ورزی
تکلیف: کاربرگهای ناقص تکمیل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: