فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مبتکران

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: به نام خداوند بخشنده مهربان در این ساعت، از درس اول تا پایان درس دهم از تمام دانش آموزان به صورت گروهی سوال پرسیده شد.
تکلیف: ارمغان شماره 13 کامل شود.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: در این ساعت آموزشی از تمام دانش آموزان از درس اول تا پایان درس هشتم پرسش انجام گرفت.
تکلیف: برای آشنایی بیشتر با انواع سوالات از شما عزیزان خواهشمندم حتما به بخش نمونه سوال پرتال مراجعه بفرمایید.

هنر پنجم

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... ادامه ساخت کاردستی حجمی روباه و زاغ ....امروز آموزش ساخت روباه

ریاضی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: به نام خدای رئوف و غفور حمید و لطیف و مجید و صبور در این جلسه فصل اول و دوم ریاضی مرور شد و نکته های مربوط به هر درس بررسی و توضیح داده شد.
تکلیف: طبق برنامه مطالعاتی که خدمت شما ارائه شده، تمرین و پرسش و مرور خواهیم داشت.

علوم پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: از دانش آموزان عزیز از درس های1تا6به صورت گروهی و فردی سوال پرسیده شد و مطالب آموخته شده در این مدت، جمع بندی شد.

رباتیک

مدرس: لطفی، زهرا
فعالیت: آشنایی با برنامه نویسی روبورو نوشتن برنامه ماشین

علوم پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: به نام خداوند جان آفرین با سلام و احترام در این جلسه دروس 4تا6 از دانش آموزان پرسیده شد.

نگارش پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: در این ساعت به سوالات دانش آموزان از تمام موضوعات درسی پاسخ داده شد.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: تدریس درس دهم مطالعات اجتماعی کامل شد و به فعالیت پاسخ دادیم، سپس دروس1تا5 مطالعات از دانش آموزان پرسیده شد.

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: دراین جلسه درس 11 داده شد و در رابطه با حل مسئله گروهی و حل مشکل از طریق کمک گرفتن از دیگران در کلاس صحبت شد .

زیبانویسی

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام.... آموزش ( ر مرغی ) سپس انجام صفحه 15 و 16 کتاب کار

ریاضی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: نمونه سوال از فصل دوم ریاضی توسط دانش آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: پسران عزیزم کاربرگ بارگذاری شده را کامل کنید.

فارسی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: به نام خداوند بخشنده مهربان در این ساعت، در جشن یلدا حضور داشتیم.

متن اطلاعاتی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: یلدا یعنی دورهمیِ دل‌ها... بچه‌های خوبم، یلدا بلندترین شبِ ساله، اما همیشه بعدش روشنایی میاد. امیدوارم دل‌هاتون مثل انار، پر از دونه‌های شادی باشه؛ لب‌هاتون مثل هندونه خندون؛ و فکرهاتون مثل برف‌های زمستونی، پاک و قشنگ. یلداتون پر از قصه‌های شیرین، خنده‌های واقعی و لحظه‌هایی که همیشه توی یادتون بمونه. شب یلداتون مبارک، ستاره‌های کلاس من!

ورزش پنجم

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: به دلیل برگزاری جشن کلاس تشکیل نشد.

ریاضی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: به نام آن که در جان و روان است توانایی ده هر ناتوان است در این جلسه چندین نمونه سوال از فصل اول ریاضی پاسخ دادیم.
تکلیف: کاربرگ تمرینی که به دانش آموزان عزیز داده شده کامل شود.

علوم پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: از درس اول و دوم علوم پرسش کلاسی از دانش آموزان انجام گرفت.

فارسی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: از درس اول و دوم فارسی نمونه سوال پاسخ دادیم. نکات دستوری مرور شد و تمام این نکات در سوالات پاسخ داده شد.

قرآن پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: از بخش قطره اما دریا، پیام های قرآنی، و لغات و معنی آن ها از تمام دانش آموزان پرسش داشتیم.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: «سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز درس یازدهم تدریس شد و فعالیت کلاسی با مشارکت خوب دانش‌آموزان عزیز انجام گرفت. همچنین کلیپ مرتبط با درس در کلاس پخش شد. با سپاس»
تکلیف: لطفا تکالیف منزل مربوط به درس یازدهم انجام شود با سپاس.
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: فوق برنامه
توضیح: ناخن جویدن در کودکان: دلایل و راهکارهای عملی چرا کودکان ناخن می‌جوند؟ ناخن جویدن (اونیکوفاژی) یکی از شایع‌ترین عادات رفتاری در کودکان است که معمولاً از 4-5 سالگی شروع شده و ممکن است تا نوجوانی ادامه یابد: علل احتمالی: استرس و اضطراب (مشاجرات خانوادگی، فشار تحصیلی، تغییرات زندگی) تقلید از دیگران خستگی یا بی‌حوصلگی نیاز به تخلیه تنش‌های درونی راهکارهای کاربردی برای والدین 1. برخورد آرام و غیرمستقیم هرگز کودک را به خاطر ناخن جویدن سرزنش یا تحقیر نکنید توجه منفی می‌تواند رفتار را تشدید کند 2. کاهش استرس محیط خانه را آرام نگه دارید زمان‌های استرس‌زا را شناسایی و مدیریت کنید تکنیک‌های آرام‌سازی مثل تنفس عمیق را آموزش دهید 3. جایگزین‌سازی یک شیء جایگزین مثل توپ استرس ( فیجت ) یا اسباب‌بازی فشاری در اختیارش بگذارید و در هنگام تماشای تلویزیون یا مواقع بی‌حوصلگی، به او بدهید تا دستهایش مشغول شود . 4. مشغول نگه‌داشتن دست‌ها فعالیت‌های هنری با استفاده از دست‌ها (خمیربازی، نقاشی، ساختن سازی) بازی با اسباب‌بازی‌هایی که نیاز به دست‌کاری دارند 5. تشویق و پاداش سیستم پاداش برای روزهایی که ناخن نمی‌جود ایجاد کنید پیشرفت را تحسین کنید (حتی اگر کوچک باشد) 6. مراقبت از ناخن‌ها ناخن‌های کودک را کوتاه نگه دارید برای دختران لاک زدن (حتی بی‌رنگ) ممکن است کمک‌کننده باشد چه زمانی نگران باشیم؟ اگر ناخن جویدن: منجر به خونریزی یا عفونت شود همراه با سایر علائم اضطراب باشد باعث انزوا یا اجتناب از فعالیت‌ها شود پس از مدتی استفاده از راهکارها بهبود نیابد یادآوری مهم: در بیشتر موارد، ناخن جویدن با افزایش سن و رشد مهارت‌های مقابله‌ای کاهش می‌یابد. صبر و درک والدین کلید اصلی کمک به کودک است.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: