1402/08/23
توضیح:
باتوجه به مجازی شدن کلاس های فردا ، برنامه خرید کتاب دانش آموزان از نمایشگاه به یک شنبه 28 آبان تغییر پیدا کرد.
ریاضی دوم
سپاس گزار، زهرا
با سلام و وقت به خیر .
فعالیت های انجام شه در کلاس:
1-تکرار و تمرین ساعت و دقیقه .
2-تمرین حل مسئله با راهبرد الگوسازی
3-تدریس جمع فرایندی
4-نوشتن نکات مهم جمع و تفریق فرایندی
1-انجام سوال 6 و 5 صفحه ی 44 از کتاب کار ریاضی .
1-انجام تمرین های جمع فرایندی (دفتر مشق قسمت ریاضی)
2-انجام قسمت کامل کن صفحه ی 32 از کتاب ریاضی
فارسی دوم
سپاس گزار، زهرا
1-تدریس درس مدرسه ی خرگوش ها .
2-روخوانی درس چهارم
3- مشخص کردن کلمات مهم درس
1- تمرین روخوانی درس مدرسه ی خرگوش ها.
2-تمرین های درس سوم از کتاب کار فارسی به صورت کامل انجام شود .
3-مطالعه ی دروس
املا دوم
سپاس گزار، زهرا
برگزاری املای خلاق (دیکته ی توپی)
با هدف:
1- افزایش حافظه ی دیداری
2- افزایش دقت و تمرکز دانش آموزان
هنر دوم
ایروانی، سارا
این جلسه دانش آموزان نقاشی هایی را که روی مقوا کشیدند را تکمیل کردند.
نقاشی حیوانات اهلی و وحشی را کشیدند و رنگ آمیزی کردند.
لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی و قیچی و چسب مایع یا ماتیکی همراه داشته باشند.
ممنونم
1402/08/22
توضیح:
با سلام
تاریخ خرید کتاب، توسط دانش آموزان از نمایشگاه کتاب چهارشنبه 24 آبان
می باشد.
ریاضی دوم
سپاس گزار، زهرا
باسلام.
فعالیت های انجام شده در کلاس :
1-آموزش دقیقه در ساعت .
2-نوشتن نکات مهم مربوط به ساعت و دقیقه
3-انجام قسمت کامل کن صفحه ی 27
1-انجام الگویابی کن صفحه ی 29 از کتاب ریاضی .
2-مطالعه ی نکات درسی .
علوم دوم
سپاس گزار، زهرا
1-نکات و سوالات مهم درس چهارم نوشته شد .
1-مطالعه ی درس اول تا درس چهارم از کتاب علوم .
2-مهلت انجام آزمایش کنید درس سوم (کاشت لوبیا) تا روز چهارشنبه می باشد .
فارسی دوم
سپاس گزار، زهرا
انجام صفحه ی 28 از کتاب کار فارسی
قرآن دوم
سپاس گزار، زهرا
1- روخوانی دروس
2- تدریس صفحه ی 18
روخوانی دروس به همراه نکات نوشته شده ،مطالعه شود .
زیبانویسی
الهی، شیما
درس 6حرف و تدریس وتمرین شد.
کلمات صفحه19دردفترنوشته شود
مهارت اجتماعی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر
امروز با قوانین داخل و بیرون آسانسور آشنا شدیم
عزیزان لطفا یک نقاشی از رفتارهای درست در آسانسور بکشید .
1402/08/21
ریاضی دوم
سپاس گزار، زهرا
با سلام و وقت به خیر.
1-تکرار و تمرین روش حل مسئله با راهبرد الگوسازی
2-انجام سوال 3 و 2 صفحه ی 26 از کتاب ریاضی
3-انجام سوال 2 و 1 صفحه ی 42 از کتاب کار ریاضی
1-انجام قسمت الگوسازی صفحه ی 27 از کتاب ریاضی
2-انجام سوال 4 ، 3 صفحه ی 43 از کتاب کار ریاضی
3-انجام سوال 2 ،1صفحه ی 43(قسمت تمرین)از کتاب کار ریاضی
فارسی دوم
سپاس گزار، زهرا
1-پرسش و پاسخ دروس .
2-تمرین شعر ستاره .
1- چک کردن دفتر املاءدانش آموزان
2-روخوانی دروس فارسی .
املا دوم
سپاس گزار، زهرا
برگزاری دیکته ی تشخیصی با هدف:
1- افزایش قدرت حافظه ی دیداری
2- افزایش قدرت دقت و تمرکز دانش آموزان .
1-چک شدن دفتر املاء
2-نوشتن صحیح کلمه های اشتباه
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس ششم (بانک) تدریس شد.
انیمیشن مهارت زندگی بانک گذاشته شد.
معرفی کتاب داستان 1: بازدید از بانک
معرفی کتاب داستان 2: کودکان در اردوی بانک
با بچه ها راجب خدمات بانک ( پاورپوینت ) صحبت شد.
کتاب های بچه ها چک شد.
خواهشمند است فعالیت در منزل درس ششم صفحه 52 انجام شود
کتاب داستانی که در گروه گذاشته میشود را گوش بدهند
ممنون میشم در صورت از هم باز شدن کتاب ها ، کتاب را منگنه یا سیمی کنید.
در صورت داشتن غیبت تمامی فعالیت های کتاب از درس اول تا آخر درس ششم (بانک) انجام شود، هفته آینده چک میشود
شطرنج
یوسفی، ژاله
امروز ما ضمن مرور حرکت شاه وونحوه کیش دادن و چگونگی مات کردن ،در مورد مرکز صحبت کردیم. چهار خانه وسط صفحه شطرنج وجود دارد بنام های e4,e5,d4,d5 که مرکز نامیده می شوند. هر مهره ای در مرکز قدرتش افزایش می یابد.این موضوع بخاطر آنست که مهره در مرکز به خانه های بیشتری تسلط دارد ،مثلا فیل در مرکز 13 خانه را کنترل می کند اما همین مهره در گوشه 7 خانه را بیشتر نمی تواند کنترل کند ،یا اسب در مرکز 8 خانه را کنترل کرده وهمین مهره در گوشه فقط 2 خانه را می تواند تحت کنترل قرار دهد. پس معمولا بازیکنان اول سعی در گرفتن مرکز و قدرت دادن به مهره هایشان بازی را پیش می برند. عزیزانمان حتما در منزل بازی کرده و تمرین حل نمایند. متشکرم.
1402/08/20
ریاضی دوم
سپاس گزار، زهرا
با عرض سلام و وقت به خیر .
تدریس روش حل مسئله با راهبرد الگوسازی
1- انجام سوال 1 صفحه ی 26 از کتاب ریاضی
2- انجام قسمت الگویابی کن صفحه ی 26 از کتاب ریاضی.
علوم دوم
سپاس گزار، زهرا
1- ارزشیابی شفاهی دروس
2-تدریس درس چهارم از کتاب علوم
1-انجام "آزمایش کنید" صفحه ی 31 از کتاب علوم (پاسخ ها به صورت منظم داخل کتاب در صفحه ی مربوطه یا بر روی برگه یادداشتی که داخل هر درس ضمیمه شده ،نوشته شود.)
2- مرور مطالب تدریس شده .
فارسی دوم
سپاس گزار، زهرا
1-پرسش و پاسخ
2-روخوانی و تدریس قسمت حکایت و شعر ستاره از درس خرس کوچولو.
1-شعر ستاره تا روز چهارشنبه حفظ شود .
2-دیکته ی شب از درس ستایش تا درس خرس کوچولو .
3- برای هر یک از پیشوند های *بی* و *با*
سه کلمه ساخته و در جمله قرار داده شود .
هدیههای آسمان دوم
سپاس گزار، زهرا
1-ارزشیابی شفاهی دروس .
2-تدریس درس چهارم .
1-مطالعه دروس .
2-انجام تمرین های درس چهارم
رایانه
براتی، الناز
فعالیت ص34 کتاب در کلاس انجام شد.
دانش آموزان با نحوه وسط چین کردن متن و تغییر رنگ صفحه آشنا شدند.
ندارند.
بازی دبستانی
سپاس گزار، زهرا
انجام فعالیت مربوط به کتاب بازی دبستانی.
1402/08/17
ریاضی دوم
سپاس گزار، زهرا
با سلام.
انجام برخی از تمرین های صفحه ی 25 از کتاب ریاضی.
2- نوشتن نمونه سوالات فصل اول و دوم در دفتر مشق قسمت ریاضی.
1_ کامل کردن صفحه ی 25 از کتاب ریاضی (به جز خلاق باش)
2_ تمرین های داخل دفتر انجام شود .
3_ انجام ارمغان هفته شماره ی 7
نکته: تمرین های ریاضی برخی از دانش اموزان به دلیل نیاوردن دفتر یا بی توجهی به نکات نوشتاری نیاز به اصلاح و تکمیل شدن دارد .(این مورد توسط خانواده گوشزد و بررسی شود)
داخل کانال تصاویر مربوط به نمونه سوالات ریاضی گذاشته خواهد شد .
علوم دوم
سپاس گزار، زهرا
1_ انجام سوال های 4 تا 2 صفحه ی 26 از کتاب کار علوم
2- انجام سوال 2 صفحه ی 27 از کتاب کار علوم
3- انجام صفحه ی 29 از کتاب کار علوم
تمرین های درس سوم از کتاب کار علوم تا *روز دوشنبه ی* هفته ی اینده کامل شود
هوش و ریاضی
سپاس گزار، زهرا
ا_ انجام سوال 3 صفحه ی 12
2_ انجام سوال 4 صفحه ی 13
تکرار و مرور تمرین های داخل کتاب .