فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مصطفی رحماندوست

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس نوشتاری امروز به صورت حضوری برگزار شد در کلاس فعالیت هایی مثل (سیب چرخنده نگه داشتن سیب توسط نخ در یک مسیر با هدف افزایش تعادل و تمرکز و تقویت دست و انگشت ها،ساخت تصویر با قطعات بریده ی نی با هدف افزایش خلاقیت،تصویر سازی،برش نی توسط قیچی با هدف تقویت عضلات دست ) انجام شد.
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام. کارگاه افزایش ضریب هوشی با انجام کاربرگ ماز و تصاویر مشابه انجام شد .
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی .کلاس خوانداری امروز بصورت حضوری برگزار شد. و بازی جورچین صداها بصورت کلمان هم آغاز و هم پایان انجام را انجام دادیم.و کلاه نشانه ی جدید را درست کردیم .
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم.

بازی‌های تمرکزی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز .بازی هدفمند امروز بصورت حضوری برگزار شد .در کلاس بازی پازل و بازی فکری با هدف افزایش صبوری .تقویت دست ورزی و افزایش تمرکز کودک انجام شد‌.
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم .

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام و احترام .کلاس خوانداری امروز بصورت مجازی برگزار شد و از طریق ایجاد انگیزه با روش عروسک و کلاه سیب و استفاده از کلیپ نشانه ی(( س ))و پاور نشانه ی ((س))نشانه ی (س)) اموزش داده شد .
تکلیف: پسر گلم در کاغذ A4 یک درخت سیب بکش سمت راست درخت یک خورشید و سمت چپ درخت یک گل زیبا بکش.

خلاقیت

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام .خدمت اولیای عزیز و گرامی.برای همراهیتون با کلاس مجازی سپاسگزارم.در کلاس ساخت و ساز امروز به مناسبت روز جهانی ساندویچ با پسر های گلم ساندویچ های متنوع درست کردیم و کلی لذت بردیم.
تکلیف: از ساندویچ های خوش مزه برای من در پورتال عکس بفرستید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: باسلام . در کلاس امروز circle دوره شد و square تدریس شد .
تکلیف: انجام کاربرگ

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام .خدمت اولیای عزیز .کلاس ریاضی امروز بصورت حضوری برگزار شد .و پسر های گلم با مفهوم (چپ و راست و نازک و باریک و کلفت )آشنا شدند.
تکلیف: به مناسبت روز دانش آموز تکلیف در منزل نداریم.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام .کلاس علوم امروز بصورت حضوری برگزار شد .مبحث حیوانات رو شروع کردم. و با حیوانات اهلی و وحشی آشنا شدیم و شعر حیوانات را خواندیم و یک قفس برای حیوانات وحشی درست کردیم .
تکلیف: به مناسبت روز دانش آموز تکلیف در منزل نداریم .

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام و روز بخیر .کلاس آسمانه امروز بصورت مجازی برگزار شد. و تکرار و تمرین شعر حافظ و ارزش صبر را داشتیم.
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم .

مهارت زندگی

مدرس: رشیدی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام مبحث کمک در سفربا مشارکت دانش اموزان تدریس شد.
تکلیف: تکلیف در کلاس انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: با سلام و احترام . در کلاس امروز farm animals به دانش آموزان تدریس شدند . کلمات :cow - pig - chicken - horse - duck - cat - dog -donkey
تکلیف: فایلی که در ادامه قرار خواهد گرفت و شامل تصویر حیوانات است به دانش آموزان نشان داده شود و دانش آموزان نام آن ها را بگویند و فیلم تهیه شود

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس دانشمند کوچک امروز به صورت حضوری برگزار شد و آزمایش بادکنک نسوز را انجام دادیم. برای انجام این ازمایش به دو بادکنک، یک شمع و مقداری آب احتیاج دارید. البته باید توجه داشته باشید که چون در این آزمایش شمع و بادکنک وجود دارد باید اصول ایمنی را رعایت کنید چون در هنگام ترکیدن بادکنک ممکن است به شما آسیبی برسد. مراحل کار: 1- ابتدا شمع را روشن کنید. 2- یکی از بادکنک ها را باد کنید و روی شعله شمع بگیرید. از زمانی که بادکنک را روی شمع می گیرید زمان را محاسبه کنید. به نظر شما چه اتفاقی می افتد؟ بله بادکنک پس از چند لحظه می ترکد. برای نمونه بعدی آزمایش، بادکنک دوم را با کمی آب پر کنید و باد کنید. بخشی از بادکنک که آب در آن جمع شده را روی شعله قرار دهید. زمان را محاسبه کنید. چه اتفاقی می افتد؟ بله بادکنک می ترکد اما پس از گذشت چه مدت زمانی؟ نتیجه بادکنک خالی بلافاصله پس از قرار گرفتن روی شعله می ترکد اما بادکنکی که با کمی آب پر شده دیرتر می ترکد، اما می دانید چرا؟ شمع یک منبع حرارتی است که در تماس با هر شی ای به آن گرما منتقل می کند و اگر در شی گرمادیده عایقی وجود داشته باشد گرما دیرتر منتقل می شود. در این آزمایش آب در بادکنک دوم یک عایق است که باعث می شود گرما دیرتر به بادکنک منتقل شود. دیرتر ترکیدن بادکنک به این دلیل است که انرژی شمع صرف گرم کردن و در نهایت تبخیر آب می شود و به همین دلیل مدت زمان بیشتری برای گرم شدن و تبخیر آب و رسیدن گرما به بادکنک صرف می شود. بدیهی است هر چه میزان آب درون بادکنک بیشتر باشد زمان بیشتری برای ترکیدن بادکنک صرف می شود.
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم .

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز و گرامی .کلاس نوشتاری امروز بصورت حضوری برگزار شد .فعالیت دوخت با کاغذ و نی انحام شد .هدف از انجام این مهارت ،تقویت انگشتان دست و تقویت هماهنگی میان چشم و دست بود .
تکلیف: پسر گلم.الگوی صفحه دفتر شطرنجی را انجام بده و روز چهارشنبه دفتر را با خودت به کلاس بیاور .

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز و گرامی .کلاس هوش و خلاقیت امروز بصورت حضوری برگزار شد .ادامه مبحث سودوکو را کار کردیم و کتاب مبحث پازل جا افتاده انجام شد .
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: