فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: نیما یوشیج
فعالیت: به علت پیش بینی بارش برف در روز چهارشنبه و طولانی بودن مسافت باغ کتاب، اردوی دانش آموزان به روز یک شنبه 30 بهمن و فضای سرزمین عجایب تغییر یافت. لطفا رضایتنامه های جدید را تکمیل و به مدرسه ارسال نمایید.

ریاضی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: مقایسه اعداد سه رقمی مرور شد وکتاب کار تا صفحه ی 140 کار شد ،غایبین این تمرین ها را حل کنند وفردا کتاب کار همراهشان باشد.
تکلیف: تکلیف ندارد ،فردا آموزش مبحث مهمی از این فصل راداریم لطفا غیبت غیر موجه نداشته باشند.

فارسی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: اجرای نمایش ورود آدم فضایی به زمین ، قسمت بازی بازی درس وپاسخگویی به سوالات صفحه ی 90 بامشارکت دانش آموزان، دانش آموزان غایب صفحه ی 90 راکامل کنند.
تکلیف: صفحه‌ی 85و86 (نگارش )کامل شود .یک املای خوش خط وخوانا از درس پرچم نوشته شود ،دفتر املا فراموش نشود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: آموزش درس پانزدهم با نمایش انیمیشن اهمیت سلام وبحث وگفتگو درمورد آداب معاشرت وروانخوانی درس وپاسخ گویی به سوالات درس بامشارکت دانش آموزان
تکلیف: تکلیف ندارد. دانش آموزان غایب درس رابخوانند وبه سوالات پاسخ دهند.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: فردا گروه سبز وآبی ارائه فعالیت کارت جانوران را به همراه پاورپوینت دارند ، گروه قرمز و زرد هفته ی آینده .لطفا پاورپوینت را برای من ارسال کنید واز فرستادن فلش خودداری فرمائید.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم شدن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با کاپ گیم و میز جهت درک بهتر بازی گروهی و تمرکز و هماهنگی حرکات چشم و دست با هم همچنین هماهنگی حرکات با موزیک
تکلیف: تکلیف ندارند

هوش و ریاضی

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: راهبرد حل مسئله وتقارن ،الگویابی کارشد وتمرینات صفحه ی 41،42 بامشارکت دانش آموزان حل شد.
تکلیف: تکلیف ندارد.
فعالیت: کارنامه مدادقرمز 2 در پرتال قابل مشاهده است.

ریاضی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: اجرای برنامه ی صبحگاهی، مرورمقایسه ی اعدادسه رقمی و یادگیری حذف حالت های مساوی برای مقایسه ، بادرسنامه ی کتاب کار وحل تمرینات کاردر کلاس صفحه ی 137 بامشارکت دانش آموزان
تکلیف: جواب تمرین های فایل بارگزاری شده وارد دفتر تلاش شود .درتمرین شماره ی یک کشیدن خط کافیست .

فارسی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: مرور درس چهاردهم با محتوای آموزشی وتمرین واژه سازی ،شعر ای خانه ی ما از چند دانش آموز پرسیده شد ودر آخر دانش آموزان درگروه های چهارخانه قرارگرفتندوهم معنی ها ومخالف های درس رو کارکردند،سرگروه ها پرسش وپاسخ انجام دادند.
تکلیف: صفحه ی 84 نگارش انجام شود .

املا دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: املای کامل کردنی درس پرچم بعد از تشخیص کلمه به صورت کامل وارد دفتر املا شود ،در هفت خط خوش خط وخوانا ،متن املا حتما توسط دانش آموز نوشته شود نه اولیا
تکلیف: فایل املا بارگزاری شد .

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: تکالیف امروز تا ساعت 9 شب در پرتال بارگزاری شود.

ریاضی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: تکرارو مرور مطالب فصل پنجم (تبدیل واحد ، حل مسئله و....) کار شد ،یکشنبه ارزشیابی فصل پنجم داریم ،کتاب کار جهت مرور درس نامه ها ارسال شده وتکلیفی از کتاب کار ندارند .یکشنبه باشد.
تکلیف: فایل بارگزاری شده انجام شود .

فارسی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: تدریس بیاموز بیاموز و بحث وگفتگو در مورد کلماتی که در جمله معنی های متفاوتی دارند ،شعر ای خانه ی ما وهم معنی ها پرسیده شد .
تکلیف: دانش آموزانی که شعر ای خانه ی ما و هم معنی ها ومخالف ها را خوب بلد نبودن تا یکشنبه فرصت دارند حفظ شوند.

نگارش دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: تمرین های درس چهاردهم تا صفحه ی 83 درکلاس کارشد .
تکلیف: تکلیف ندارد.

متن ادبی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: بیدپای فارسی با هدف تقویت سواد خواندن درکلاس انجام شد .
تکلیف: تکلیف ندارد.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: قرار دادن تعدادی بطری شیر به دانش آموزان و کشیدن لوگو آن و چگونگی شناسایی انواع شیر و سوال از دانش آموزان در مورد علت گذاشتن لوگو ،تعریفی از لوگو و نحوه ترسیم آن ها ، گذاشتن کلیپی در ارتباط با مقایسه برندها.

هوش و ریاضی

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: مبحث اندازه گیری وحل مسئله کارشد وکتاب کار تا صفحه ی 40 بامشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: تکلیف ندارد .

آزمایشگاه

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: فعالیت درس دهم به صورت گروهی برای سه شنبه آماده باشد ،سرگروه باید از تمام اعضای گروه فعالیت بخواهد ،درقالب ارسال عکس ،مطلب ،نقاشی ،کاردستی، پاورپوینت و....گروهی امتیاز بالا می گیرد که همه ی اعضای گروهشون فعالیت کرده باشند.
تکلیف: چهارشنبه هفته ی آینده اردو داریم ،حتما تا سه شنبه ارائه ها آماده باشد.

ریاضی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: ادامه ی تدریس مقایسه اعداد سه رقمی ،تکراروتمرین بهمراه دست ورزی وحل تمرینات صفحه ی 94بامشارکت دانش آموزان( دوزنگ )
تکلیف: تمرین بارگزاری شده وارد دفتر تلاش شود .

علوم دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: تدریس فصل دهم (درون آشیانه ) بهمراه انیمیشن مربوط به درس وصحبت درمورد چرخه زندگی دوزیستان وپاسخگویی به سوالات کتاب درسی بامشارکت دانش آموزان
تکلیف: دانش آموزان درگروه های چهارخانه قرارگرفتند وتصمیم گرفتن کارت جانوران راطبق صفحه ی 73 تهیه کنند ویک هفته فرصت دارند که درمورد موضوع انتخابی ارائه ایی توسط سرگروه داشته باشند ، این ارائه می تواند در قالب کارت جانوران ،پاورپوینت، کتاب جانوران ،تهیه تصویر و....باشد تا سه شنبه ی هفته ی آینده فرصت باقی است . گروه قرمز:دوزیستان (قورباغه)،گروه آبی:حیوانات وحشی (شیر)، گروه زرد : دایناسورها ،گروه سبز:پرندگان (طوطی)

فارسی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: هم معنی ها ومخالف ها ی درس چهاردهم کارشد ،هم معنی ها و مخالف ها ،داخل دفتر چسبانده شود .کتاب کار تا صفحه ی 108 کارشد.
تکلیف: نگارش صفحه ی 82 کامل شود و هم معنی ها ومخالف ها خوانده شود .شعر ای خانه ی ما پرسیده می شود.

املا دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: املای خلاق درس پرچم انجام شد .املا به این صورت بود که کلماتی روی تخته نوشته شدکه حروفی جاافتاده بود بعد از تشخیص وارد دفتر کردند وبا پنج تا از آن ها (به دلخواه )جمله ساختند ونقاشی پرچم را کشیدند.
تکلیف: تکلیف ندارد.

قرآن دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: ادامه ی تدریس درس نهم ( جلسه ی چهارم)،عبارت خوانی وتکرار سوره ی والعصر، عبارت های قرآنی توسط دانش آموزان تکرار شد .
تکلیف: تکلیف ندارد .

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: رضایت نامه ی اردوی هفته ی آینده داخل پوشه دکمه دار دانش آموزان است ، درصورت رضایت شرکت در اردو امضا شود وفردا به بنده تحویل داده شود.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با صندلی و چوبک جهت تقویت مهارت حرکتی استفاده از چوبک تقویت مهارت جابه جایی راه رفتن تقویت حافظه و همچنین دقت و تمرکز تقویت هوش اجتماعی و درک بهتر کار گروهی
تکلیف: تکلیف ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: