فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور مجید سمیعی

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به نام خدا با سلام و احترام امروز رفع اشکال داشتیم و کتاب کار ص 140 در کلاس انجام شد . جمله سازی و گی و گان در کلاس تمرین و تکرار شد و نمونه سوال حل شد .
تکلیف: تکلیف فارسی : کتاب کار ص 141 و 142 در منزل انجام شود .

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام املا تا نشانه پ گفته شد .
تکلیف: تکلیف ؛ املا گوله برفی مطابق نمونه واتس اپ تا نشانه ف نوشته شود و عکس یا فیلم ارسال شود 'املای گوله برفی و اما باز هم املای متنوع تر دیگر شیوه ی این املا : کلمات درس جدید که در اینجا کلمات نشانه ی ف است را مادر در برگه های سفید کوچک می نویسد، از دانش اموز می خواهیم آن ها را بخواند (#روانخوانی) و یکی یکی مچاله کند ( #تقویت #عضلات_دست) در ظرفی آن گلوله های برفی را هم زده و به صورت تصادفی هر بار دو گلوله را بیرون می کشد ( #انگیزه ی نوشتن) و با هر دو کلمه ی نوشته شده یک جمله ی مشترک بنویسد ( #جمله_سازی)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ستوده فرد، محدثه
فعالیت: سلام وقت بخیر فعالیت های انجام شده در کلاس ریاضی انگلیسی امروز مورخ 1400/10/14 به شرح زیر است: 1. تدریس مبحث اندازه گیری 2. تماشای ویدئو های آموزشی 3. انجام ورک شیت
تکلیف: تکلیف کلاس ریاضی انگلیسی امروز مورخ 1400/10/14: دانش آموزان عزیزم لطفا ورک شیت ارسال شده را حل کنند.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به نام خالق هستی ' با سلام و احترام ورزش صبحگاهی در کلاس انجام شد . چند نمونه سوال در رابطه با آزمون فارسی با بچه ها تمرین و تکرار و رفع اشکال شد . نشانه ف تدریس شد . داستان و شعر نشانه ف گفته شد .. روان خوانی درس 11 ( آدم برفی در کلاس انجام شد )
تکلیف: تکلیف فارسی : ندارند فقط تمرین و تکرار

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام جدول دوستی و ترکیب و نحوه نوشتن نشانه ف تدریس شد . کتاب نگارش ص 79 و 80 در کلاس انجام شد .
تکلیف: تکلیف نگارش : سوال یک مدادی ص 80 کتاب نگارش انجام شود ' و کتاب کار فارسی ص 138 و 139 انجام شود ' املا تا نشانه پ نوشته و تمرین و تکرار شود ' فردا تا نشانه پ املا خواهیم داشت .

مهارت زندگی

مدرس: رشیدی، فاطمه
فعالیت: سلام و روز بخیر مبحث کمک به اولیای مدرسه با مشارکت دانش اموزان تدریس شد.
تکلیف: تکالیف در کلاس انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: ستوده فرد، محدثه
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر فعالیت های انجام شده در کلاس علوم انگلیسی امروز مورخ 1400/10/13 به شرح زیر است: 1. دوره مبحث materials. 2. تماشای ویدئوی آموزشی مرتبط با موضوع. 3. انجام ورک شیت
تکلیف: تکلیف کلاس علوم انگلیسی امروز مورخ 1400/10/13: دانش آموزان ورک شیت ارسال شده را انجام دهند.

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام جدول ارزش مکانی تدریس شد . مفهوم دسته بندی کار شد . دست ورزی دسته بندی با نی انجام شد . ص 101 و 102 و 103 و 105 ( کار با ابزار ) ریاضی در کلاس انجام شد .
تکلیف: تکلیف ریاضی : کتاب کار ص 132 و 133و 134 و 135 و 136 و (104 کتاب ریاضی )انجام شود . جدول ارزش مکانی و دسته بندی به خوبی تمرین و تکرار شود .دانش اموزان با نی دسته های مختلف بسازند .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به نام خدا کتاب کار ص 135 در کلاس انجام شد و دانش اموزان ارزیابی شدند .ایجاد انگیزه نشانه گ انجام شد
تکلیف: تکلیف فارسی : کتاب کار ص 136 و 137 انجام شود و املا خلاق سودوکو مطابق ارسال شده در واتس اپ انجام شود .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام برنامه صبحگاهی ورزش و سرود ملی در کلاس اجرا شد . از دانش اموزان درس فارسی پرسیده شد و درس مرور و تمرین شد . روان خوانی دروس قبلی انجام شد . فارسی درس جنگل تدریس و خوانده شد . نشانه گ تدریس شد .
تکلیف: تکلیف فارسی ؛ روان خوانی تمرین و تکرار شود.

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام جدول دوستی تدریس شد . #آموزش ( گی گان ) داستان از این قرارِ که دو برادر (گی. گان ) برای نشستن در کنار کلماتی که آخرش ( ه ، ه ) ( اِ آخر تنها و چسبان )داره ، صدای ( ه ) رو شکل یک قطره آب می بینه و اون رو می خوره بعداً می شینه کنارش رزمنده : رزمندِگان ستاره: ستارگان پرنده: پرندگان نویسنده: نویسندگان دونده: دوندگان راننده: رانندگی زنده: زندگی پاکیزه: پاکیزگی پوسیده: پوسیدگی ساده: سادگی سازنده: سازندگی خواننده: خوانندگی گوینده: گویندگی نحوه نوشتار نشانه گ تدریس شد. کتاب نگارش ص77 حل شد .
تکلیف: تکلیف نگارش : کتاب کار فارسی ص 133و 134 حل شود . کتاب نگارش ص 78 انجام شود . املا انگوری تا نشانه گ نوشته شود .تشکر

قرآن اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: بسم الله الرحمن الرحیم ' درس چهارم قرآن تدریس شد 'شعر آرزوی من تدریس شد ' لوحه ها تدریس و تمرین و تکرار شد ' سوره ناس در کلاس خوانده شد 'شعر ص43 خوانده شد و گروه ها یک نام زیبا برایش تا روز دوشنبه انتخاب شود و به نمایندگی به بنده ارسال شود .
تکلیف: تکلیف : فقط تمرین و تکرار تمامی لوحه ها ( خواندن و انس گرفتن ) ( احتیاج به ارسال فیلم نیست )

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام نمونه سوالات جمع و تفریق و عبارت نویسی و تفریق از روی شکل یا جمع از روی شکل در کلاس حل و کار شد . مفهوم دسته بندی و جمع عبارتی تدریس شد . جمع شانه ای تدریس شد . 6+2 ( 6 یعنی یه 5 تا و یک یکی' ص 97 و 98 و تم 15 ص 99 و 100 تدریس شد .
تکلیف: تکلیف ریاضی : کتاب کار ص 124 و 125 و 126 و 127 و 128 و 129 از تم14 حل شود و از تم 15 ( ص 131 ) حل شود . دانش اموزان با استفاده از نِی و کِش دسته های مختلف درست کنند مثلا : 3 دسته 4تایی و 2تا یکی

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام پرسش و پاسخ و دوره و مرور علوم از فصل 1 تا 7 انجام شد . برای درس 10 طرح معلم شو داشتیم و توسط دانش اموز درس 10 ارائه داده شد . (حس کردن هوا ' تمیز بودن هوا ' آلودگی هوا ' انتقال بیماری از هوا ) نمونه سوالات و فیلم فندوق در اختیار دانش اموزان قرار گرفت .
تکلیف: تکلیف علوم : کتاب کار فصل 10 انجام شود . آزمایش : آزمایش درنا و برنا کتاب کار ص 104 با پدران یا مادران با پوشش مناسب انجام شود و فیلم تا روز جمعه ارسال شود . فعالیت: 1) ساخت بادبزن 2 ) بازی با هوا ص 69 کتاب کار انجام آزمایش اجباری است اما انجام 2 فعالیت اختیاری می باشد . مهلت ارسال فیلم و انجام ازمایش تا جمعه تشکر

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان با استفاده از مدادرنگی نقاشی قارچ و گل و پروانه را آموزش دیدند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان مقداری برگ هر شکلی که دارد همراه خود بیاورند. ممنونم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: