1401/12/02
علوم اول
بهمنی، شیوا
هفته ملی علوم(مبحث اول : برف مصنوعی)آزمایش با نمک و مایع نرم کننده که به صورت برف مصنوعی در آمد و گل پسرها با آن آدم برفی درست کردند و بازی کردند.(مبحث دوم: شعبده بازی آب): با ماژیک وایت برد بر روی قاشق فلزی عکسی کشیده و آن را آرام آرام داخل آب سرد کردند.عکس از روی قاشق فلزی جدا شده و داخل آب معلق میماند.(مبحث سوم: بازی رنگ ها) : در شیر خوراکی چند قطره رنگ خوراکی ریخته شد و سپس چند قطره مایع ظرفشویی ریخته شد سپس مشاهده شد که رنگ ها از هم جدا شده و دلیل آن توضیح داده شد.
ندارند.
املا اول
بهمنی، شیوا
ندارند
یک املا تا نشانه (ژ) نوشته شود
1401/12/01
علوم اول
بهمنی، شیوا
در هفته ملی علوم هستیم.عنوان تابلو سنگی،دانش آموزان به همراه صدف،سنگ،...سازه های دستی درست کردند.همه در گروههای هاووس سیستمی خود یک سازه ی دستی درست کردند.عنوان بعدی(کرم خاکی)بچه ها به همراه عکس و فیلم محل زندگی کرم خاکی،فواید آن که در خاک است،خوراک چه حیواناتی است،تفاوت آن با مار.... عنوان بعد (دوستان خانگی من ) مشاهده ی دو حیوان خانگی (سگ و گربه)،تفاوت موجودات زنده و غیر زنده،تفاوت حیوانات اهلی و وحشی،حیوانات خانگی و نحوه مراقبت ،نوع غذا،نظافت،جای خواب،بیماری ها...
برای فردا یک شیر پاکتی تک نفره همراه پسرهای قشنگم باشد.
1401/11/30
علوم اول
بهمنی، شیوا
هفته ملی علوم.طرح درس (شهر خوراکی ها)دیدن فیلم آموزشی و عکس های مربوط به آن،فرق بین خوراکی سالم و ناسالم،خوراکی سالم چیست و فواید آن برای بدن،خوراکی ناسالم چیست و مضرات آن برای بدن.جدا کردن خوراکی های سالم و ناسالم در ظرف مربوط به آن،مضرات فست فودها،غذاهای با سس فراوان،چیپس،پفک،نوشابه و.... و ویتامین هایی که در سبزیجات و میوه جات،گوشت ها،شیر و... وجود دارد.بعد از اتمام تدریس و فعالیت بچه ها،گل پسرها نقاشی مربوط به خوراکی سالم و ناسالم را کشیدند.
صدف یا سنگ تمیز(10 عدد)،مداد رنگی،ماژیک،چسب،قیچی برای فردا همراه گل پسرها باشد.
فارسی اول
بهمنی، شیوا
آموزش نشانه (ژ) همراه داستان و شعر.آموزش ترکیبات آن،تفاوت بین (ژ) و (ج).روانخوانی کلمات.کتاب کار فارسی صفحات 191،192 تدریس شد.ساخت کلمات با ترکیبات (ژ)
کتاب کار فارسی صفحات 193،194 انجام شود.
نگارش اول
بهمنی، شیوا
طرز نوشتن نشانه ی (ژ) گفته شد.
کتاب نگارش صفحات 95 و 96 انجام شود.
1401/11/26
ریاضی اول
بهمنی، شیوا
کتاب کار ریاضی صفحات 141 و 142 حل شد.کامل کردن جدول ارزش مکانی با استفاده از شکل،کشف رابطه بین الگوهای عددی،پیدا کردن عدد مناسب با استفاده از شکل
کتاب کار ریاضی صفحات 143 انجام شود.کتاب ریاضی صفحه 139 انجام شود.
فارسی اول
بهمنی، شیوا
کتاب کار فارسی روانخوانی صفحه 183 انجام شد.
از روی صفحه 183 کتاب کار فارسی یکبار نوشته شود(در دفتر مشق).صفحه 184 کتاب کار فارسی نوشته شود.
املا اول
بهمنی، شیوا
یک املا تا نشانه ی (ه و اُ استثنا ) گفته شد.
یک املا تا نشانه ی (چ) نوشته شود.
1401/11/25
ریاضی اول
بهمنی، شیوا
کتاب ریاضی تم 20،صفحات 138،137،136،135،134 تدریس شد.عددهای بیشتر از بیست تدریس شد،دانش آموزان عدد دو رقمی را از جدول ارزش مکانی خارج و عدد را مینویسند،الگوی اضافه شدن بسته ده تایی،ساخت عدد های بیست تا 99،شمردن 5 تا 5 تا و بالعکس تا بتوانند در جمع و تفریق استفاده کنند.
تکلیف در دفتر مشق نوشته شود.
فارسی اول
بهمنی، شیوا
آموزش نشانه ی (چ) همراه داستان و شعر و دیدن کلبپ آموزشی مربوط به این نشانه.آموزش ترکیبات آن و جمله بندی و ساخت کلمات.کتاب کار فارسی صفحات 187،186،185 انجام شد.جایگاه نشانه چ،ساخت جملات ،تفکیک و شناسایی نشانه های (خ،چ،ج)،
کتاب کار فارسی صفحات 190،189،188 انجام شود.
نگارش اول
بهمنی، شیوا
نداریم
کتاب نگارش صفحه 94 انجام شود.
قرآن اول
بهمنی، شیوا
قرآن صفحات 67،66،65،64،63،62،61،60،59،58 تدریس شد.پیام قرآنی مربوط به تمیزی و پاکیزگی،داستان سرایی مدرسه ما،آموزش سوره ی فلق،ساخت اسم شعر،پیام قرآنی علم و دانش،
ندارند.