فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی تم‌13 کتاب ریاضی(اشنایی با اداب رستوران رفتن،سلام کردن،سفارش غذا، و...) تدریس شد.نماد جمع (+) با داستان اموزش داده شد.فیلم انیمیشنی مربوط به نماد جمع در کلاس پخش شد.دانش اموزان با خواندن و نوشتن جمله ریاضی اشنا شدند.صفحه86 کتاب ریاضی در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرای گلم کتاب کار ریاضی صفحه92 انجام شود.(عبارت های ریاضی صفحه92کتاب کار ریاضی حتما توسط دانش اموزان به طور کامل خوانده شود)

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: در کلاس مجازی کتاب کار فارسی صفحه 115 و116 با مشارکت دانش اموزان انجام شد. ادامه تمرین صفحه 116 تکمیل شود.
تکلیف: پسرای گلم پیک ارمغان هفته شماره 14 انجام شود. کتاب کار فارسی صفحه117،118 انجام شود.پسرای گلم به روان خوانی صفحه117 کتاب کار فارسی مسلط باشند. اخر هفته خوبی پیش رو‌داشته باشید.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 70 با همکاری دانش اموزان انجام شد.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: درصورت حضوری بودن کلاس ها روز شنبه کتاب های ریاضی،فارسی،نگارش،کتاب کار فارسی همراه دانش اموزان باشد. روز شنبه تدریس نشانه جدید را خواهیم داشت.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام وروز بخیر امروز در مورد به موقع خوابیدن نمایش عروسکی احرا شد . صفحات 24 و25 کتاب انجام شد.
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی نشانه(ا‌ُ اول و ُ غیر اول) همراه با داستان و فیلم انیمیشنی تدریس شد.شعر این نشانه خوانده شد. در دفتر چهل برگ با همکاری دانش اموزان ترکیب ها و کلمات با نشانه جدید نوشته شد. روان خوانی درس اردک به همراه بخش کردن کلمات و تشخیص جایگاه نشانه جدید انجام شد. فیلم داستان جوجه اردک زشت در کلاس مجازی برای پسرای گلم پخش شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه113 و 114 انجام شود. املا یک صفحه از نشانه جدید در دفتر چهل برگ نوشته شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی صفحه 69 کتاب نگارش توسط دانش اموزان خوانده شد سپس کلمات را بخش کردند و نوشتند.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: پخش فیلم تعمیر کاران، توضیح فیلم توسط دانش آموزان، پخش فیلم در ارتباط با کالا و خدمت، بیان مثال هایی توسط دانش آموزان و قابلیت تشخیص موارد ذکر شده توسط معلم در کلیپ، بیان مواردی از کالا و خدمت که دریک مهمانی در منزل می تواند وجود داشته باشد.ذکر انواعی از خدمت و کالا در فیلم تعمیرکاران توسط دانش آموزان. معرفی کتاب داستان چه کسی برای من پیتزا می پزد،

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی صرف کردن یک فعل تدریس شد.(صرف کردن فعل یعنی ایجاد تغییرات در آن با توجه به خصوصیات دیگر جمله.) با توجه به شخص جمله،فعل تغییر می کند. مانند:من به مدرسه امدم،او‌به مدرسه امد،ما به مدرسه امدیم،شما به مدرسه امدید،انان به مدرسه امدند. صرف فعل ترسیدن به عنوان کار در کلاس انجام شد. در مورد کلمه (آیا)توضیح داده شد و جملات در دفتر چهل برگ نوشته شد. این کلمه اگر در اول جمله بیاید جمله ما سوالی می شود و در اخر جمله علامت سوال گذاشته می شود. جملات مختلفی در این زمینه مثال زده شد . روان خوانی کتاب کار فارسی صفحه111از دانش اموزان پرسیده شد.
تکلیف: فعل دیدن صرف شود و در دفتر چهل برگ نوشته شود ،سپس تمرین شماره5و 6صفحه109 کتاب کار فارسی انجام شود. کتاب کار فارسی صفحه110 و112 انجام شود.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی املای قایقی داشتیم. باتوجه به یادگرفتن نشانه( ی) دانش اموزان روی قایق هایی که درست کرده بودند املا نوشتند و بسیار لذت بردند.
تکلیف: ندارند.

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: آشنایی با نحوه پاک کردن و اندازه های آن آشنایی با انواع قلمو
تکلیف: فعالیت صفحه30انجام شود درحد کشیدن یک قطره در صفحه آبی

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی دانش اموزان بازی برعکس کلمات انجام دادند.(برای درک بهتر کلمات مخالف ابتدا بازی هرچی میگم برعکس انجام بده ).سپس با علامت مخالف اشنا شدند و کلمات را در دفتر چهل برگ نوشتند و مخالف کلمات را در روبروی آن نوشتند. کتاب کار فارسی صفحه109 در کلاس انجام شد. در کلاس مجازی (ای خجالتی مثل کلمه بیابان)با ابزار و داستان تدریس شد. دانش اموزان کلمات را داخل دفتر نوشتند.لطفا در مسیر دید دانش اموز کلمات گفته شده نوشته و چسبانده شود تا دانش اموز به این کلمات بیشتر توجه کند. با تشکر.
تکلیف: املا داخل دفتر چهل برگ نوشته شود.کتاب کار فارسی صفحه 111 روان خوانی شود. روان خوانی این صفحه از دانش اموزان پرسیده می شود. فردا املا خواهیم داشت،لطفا برای دانش اموزان یک قایق تک بعدی (ترجیحا با کاغذرنگی مات)درست کنید و فردا همراه داشته باشند که املا را داخل قایق بنویسند(لطفا خط زمینه هم کشیده شود)و بعد املا را داخل دفتر املای علوی بچسبانند.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز اتیکت مهمان بودن پارت را داشتیم ، نباید ها و رفتارهای ناپسند مهمان بودن به صورت پاورپوینت و پرسش و پاسخ.
تکلیف: بچه ها نباید های مهمانی رفتن را به عروسک خود توضیح دهند. ایمیل بنده برای ارسال تکالیف: Www.mahta.sadeghi@yahoo.com

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی نشانه ی مرور شد.ترکیبات و کلمه سازی توسط دانش اموزان انجام شد. کتاب کار فارسی صفحات 107و108 (تشخیص جایگاه نشانه ی،ترکیب ها و کلمه سازی)با کمک و همراهی همه دانش اموزان انجام شد. ی میانجی(یِ) در کلاس با داستان تدریس شد.کلمات مختلفی نوشته شد،سپس کتاب نگارش صفحه67 کامل شد،صفحه68 در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرای گلم خداقوت،همگی خسته نباشید. لطفا صفحه68 کتاب نگارش کامل شود. دانش اموزان در دفتر چهل برگ کلمات زیر را با یِ میانجی ترکیب کنندو بنویسند: برای مثال بو+یِ=بویِ یاس 1)نوشابه 2)رایانه 3)دریا 4) ماسه 5)ستاره 6)رو لطفا کلمات خوانده و دانش اموز در دفتر چهل برگ بنویسد. یک صفحه املا با جملات ی میانجی دار نوشته شود. حتما این مبحث تکرار و تمرین شود. با تشکر.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: