فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز تم 10 کتاب ریاضی،شمارش صفحات 65 و 66 کتاب ریاضی اشنایی با چوب خط عدد شش و هفت و مبحث انتقال تدریس شد. کتاب کار ریاضی صفحه66 و صفحه71 فقط سوال اول انجام شد. لطفا همه دانش اموزان فردا کتاب هوش و ریاضی همراه داشته باشند.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 69 در منزل انجام شود. همه دانش اموزان فردا حتما کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی و کتاب هوش و ریاضی همراه داشته باشند.

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: پسرای گلم فردا چند برگ برای مشاهده تفاوت ها همراه داشته باشند. امروز کتاب رایانه تحویل دانش اموزان داده شد.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز کلمه نویسی در کلاس تمرین شد. در کلاس با استفاده از کارت های کلمات جمله نامرتب تمرین شد. کاغذها همراه دانش اموزان است. لطفا در منزل مرتب کردن جمله تکرار و تمرین شود. جشن اسم پسرای گلم(نامی،ارتین،رادین)در کلاس برگزار شد. ممنون از همراهی اولیای عزیزم. امیدوارم پسرای نازنینم نامدار باشند و در این مسیر بهترین ها نصیبشان شود.
تکلیف: املا یک صفحه در دفتر چهل برگ نوشته شود. پنج جمله نامرتب در دفتر چهل برگ توسط اولیا نوشته شود و دانش اموزان مرتب کنند. کتاب کار فارسی فردا همراه دانش اموزان باشد.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز دانش اموزان املای نشانه ای را نوشتند. همه دانش اموزان بسیار عالی املای خود را نوشتند. ممنون از تکرار و تمرین پسرای گلم و همراهی شما اولیای عزیز. ا

قرآن اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: قران درس دوم شکرگزاری بابت نعمت های خدا و...پیام قرانی و سوره کوثر در کلاس تدریس شد. دانش اموزانی که سوره کوثر را حفظ کنند شامل امتیاز می باشد.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: تکرار و تمرین سرودهای گذشته

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی دانش اموزان با عدد صفر اشنا شدند و صفحات 61،62،63 شمارش،مفهوم تفریق،مفهوم جمع تدریس شد.
تکلیف: لطفا گل پسرای عزیزم روز شنبه کتاب ریاضی،کتاب کار ریاضی،دفتر املای علوی ،کتاب قران همراه داشته باشند.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
تکلیف: نازنینای من پیک ارمغان شماره 10 کامل انجام شود. پیک شماره 11 فقط درس ریاضی و فارسی انجام شود.(بخش گیاهان پیک 11 به دانش آموزان تدریس نشده لطفا انجام نشود.) آخر هفته ی خوبی داشته باشید.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی پسرای گلم املا تا نشانه ای را نوشتند. روز شنبه مجددا املا خواهیم داشت. گل پسرای عزیزم تکرار وتمرین فراموش نشود.
تکلیف: پسرای گلم یک صفحه املا در دفتر چهل برگ با کلمات و جملات جدید با نشانه ی (ای )نوشته شود.
توضیح: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز سه شنبه 15 آذر ، جشن تولد کلیه متولدین آذر ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین آذر ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحات 65، 67 ، 68در کلاس انجام شد.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کلمات و جملات با نشانه جدید نوشته شد. در دفتر چهل برگ بعضی از جملات و کلمات توسط دانش آموزان نوشته شد. نگارش : صفحات 56 و 57 انجام شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 87و88 انجام شود . روان خوانی صفحه 87 انجام شود. املا یک صفحه در دفتر چهل برگ نوشته شود.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: در این جلسه دانش آموزان با استفاده از دو شکل دایره کاردستی حلزون را درست کردند. لاک حلزون را به شکل دلخواه رنگ آمیزی کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند ممنونم

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: اجرای نمایش عروسکی توسط گرو ههایی از دانش آموزان در ارتباط با خدماتی که بانک ها ارائه می دهند، پخش کلیپ آموزشی - نشان دادن دستگاه کارتخوان و نحوه کشیدن کارت به تعدادی از دانش آموزان

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز تم 9کتاب ریاضی،اداب و قوانین کلاس،شمارش،اشاره به پرچم ایران و..) تدریس شد. صفحه 58کتاب ریاضی (شمارش اشکال و کشیدن چوب خط)و جدول شگفت انگیز با اعداد تدریس شد. دانش اموزان در صفحه 59 با عدد پنج و نوشتار آن آشنا شدند. در صفحه 60 کتاب ریاضی با اشکال متقارن با کاردستی اشنا شدند و فعالیت این صفحه را انجام دادند. کتاب کار ریاضی صفحات 57،61،و64 در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 62و صفحه 64 سوال اول انجام شود. لطفا فردا کتاب کار ریاضی همراه دانش اموزان باشد.

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: اولیای عزیز مجددا یاداوری می کنم صفحه 48 و 49 کتاب کار علوم تصاویر باید توسط دانش اموزان کشیده شود. با تشکر

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کلمات جدید با دانش اموزان تکرار و تمرین شد. داستان می کاری گفته شد و به دانش اموزان اموزش داده شد.می کاری مثل (می خوابم،می نویسم،می بویم) می کاری به معنی انجام دادن کار می باشد و جدا از کلمه نوشته می شود. لطفا در املای دانش اموزان گفته شود. لطفا می کاری در املاها با رنگ قرمز برای ثبیت و یادگیری بهتر نوشته شود.
تکلیف: املا یک صفحه نوشته شود.حتما می کاری در جملات توسط اولیا گفته و نوشته شود. کتاب کار فارسی صفحه 86 انجام شود. لطفا کتاب کار فارسی فردا همراه دانش اموزان باشد.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: لطفا کتاب نگارش فردا همراه دانش اموزان باشد.

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: مرور مطالب گذشته آشنایی با ساخت فولدر و ذخیره کردن یک نقاشی
تکلیف: مطالب گفنه شده را تمرین کنید یک نقاشی به دلخواه بکشید سپس فولدر جدید درست کرده و نقاشی خود را در آن ذخیره کنید
توضیح: کارنامه مداد قرمز 1 که سنجش آن در آبان برگزار شد ، در پرتال قسمت کارنامه قابل رویت می باشد.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: دانش اموزان فردا به اردو میروند.لطفا فردا فقط کتاب ریاضی،کتاب کار ریاضی همراه دانش اموزان باشد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحات 58،59،60 در منزل انجام شود.

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: قسمتی از کتاب علوم فصل 8 دنیای گیاهان تدریس شد. دانش اموزان با شکل های مختلف گیاهان،رنگ گیاهان، قسمت های مختلف گیاه(ریشه،ساقه،برگ) اشنا شدند.
تکلیف: پسرای گلم ازمایش کاشت لوبیا که در صفحه 39 کتاب علوم می باشد را امروز انجام دهند و در روز یکشنبه 20 اذر ماه همه دانش اموزان گلدان های خود را به کلاس بیاورند. لطفا فعالیت را همین امروز انجام دهید تا در روز مدنظر گیاه رشد کرده باشد. تمامی مراحل را دانش اموزان ببینند و به خاطر بسپارند. باتشکر

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز دانش اموزان با نشانه ای (ای اول ، ای وسط،ی اخر ، ای اخر مستقل) اشنا شدند. روان خوانی درس ایران انجام شد.اشنایی با شهرهای مختلف ایران،نقشه ایران،غذاهای شهرهای مختلف،پوشش متفاوت شهرها اشنا شدند.بخش کردن کلمات و صداکشی انجام شد.کلمات جدید با نشانه جدید نوشته شد. از مامان عزیز کلاسمون بابت ایجاد انگیزه تشکر می کنم. جشن اسم (آرمان) در کلاس برگزار شد. پسرم نام دار باشی و امیدوارم قطار زندگی شما روی ریل موفقیت همیشه در حال حرکت باشد. اولیای عزیز لطفا نشانه امروز بسیار زیاد با دانش اموزان تمرین شود تا در ذهن دانش اموزان تثبیت شود. کتاب کار فارسی صفحه 83 و 84 در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 85 در منزل انجام شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 55 در کلاس انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس پارت سوم اتیکت میز غذاخوری همراه با پاور پوینت ، ویدئو ، پرسش و پاسخ بارش فکری، نحوه ی درست گرفتن کارد و چنگال(کاتلری) یادگیری نکات مهم هنگام غذا خوردن.
تکلیف: دانش آموزان هنگام خوردن یک وعده غذایی از خود فیلم بگیرند و نکاتی که یاد گرفته اند را توضیح دهند. همینطور کارد و چنگال را هم در دست داشته باشند همانطور که یاد داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: