فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروین اعتصامی

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در درس علوم در مورد بهداشت و راههای رعایت ان و همچنین لوازم بهداشتی شخصی گفت و گو کردیم و 2 صفحه از کتاب علوم انجام شد.
تکلیف: پسر گلم از امروز تلاش کن بیشتر در رعایت بهداشت و نظافت شخصی کوشا باشی.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی امروز تکرار و تمرین صداهای(آ،ب،د،م،س،اَ) به صورت هم اغاز و هم پایان انجام شد .
تکلیف: پسر گلم حتما هر روز به صورت هم اغاز و هم پایان با مامان صداهایی که یاد گرفتی را تکرار و تمرین کن.

دنیای رنگی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ دنیای رنگی از میان مهره های سفالی که رنگ کرده بودیم نخ رد کردیم.با هدف تقویت عضلات دست،هماهنگی میان چشم و دست.
تکلیف: تکلیف نداریم.

فعالیت

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز به مناسبت جشن میانه پاییز پسرهای عزیزمان را به پارک بردیم و فعالیت هایی در راستای این روز انجام دادیم...

دنیای خیال

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کلاس پرواز خیال داستان المر با موضوع تفاوت های فردی ،دوست داشتن خود خوانده شد و در انتها با استفاده از گروه بندی هاوسیستم به صورت گروهی بازی رنگ های المر انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم .

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ ریاضی یک صفحه از کتاب مربوطه با موضوع( پر و خالی )و...انجام دادیم و سپس با پسر های گلم الگویابی را با اشکال مختلف تمرین کردیم .
تکلیف: تکلیف نداریم .

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کلاس نوشتاری تمرین برش با قیچی و مهارت چیدمان قطعات پازل انجام شد.....
تکلیف: تکلیف نداریم .

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی فردا سه شنبه به مناسبت جشن میانه پاییز قرار است پسرهای عزیزمان را به پارک ساحل ببریم لطفا برای پسرهای گل مان میان وعده های پاییزی بگذارید مثال: ( پرتقال،نارنگی،خرمالو،شلغم و لبو) سپاس از همراهی شما عزیزان.... لطفا عزیزانی که غائب بودند در صورت آمدن بهبودی بیماری تشریف بیاورند نزد خانم جدیری و رضایت نامه امضا کنند...

نقد فیلم

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی امروز برای عزیزانم انیمیشن افسون نمایش داده شد. انیمیشن افسون فیلمی در ژانر ماجراجویی-کمدی، به کارگردانی مشترک «جرد بوش» و «بایرون هوارد»، محصول سال 2021 کشورهای آمریکا و کلمبیا و از تولیدات کمپانی‌های والت دیزنی پیکچرز و استودیوی انیمیشن والت دیزنی است. قهرمان این انیمیشن خود را در میانه معمایی در مورد جادوی خانواده‌اش می‌بیند و در این مسیر به شناخت بیشتری از خود و روابط خانوادگی‌اش می‌رسد. یک داستان شگفت آور کوچک که مخاطب را جذب خود می‌کند. «افسون» بیش از همه به عشق و کشمکش‌های خانوادگی و روابط میان فردی می‌پردازد.
تکلیف: تکلیف نداریم .

ضریب هوشی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: باسلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ افزایش ضریب هوشی کار برگ ترکیب رنگ را با استفاده از رنگ انگشتی با پسر های گلم انجام دادیم .
تکلیف: پسر گلم بگرد و رنگ صورتی را در اطراف خودت کشف کن...

دومینو

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز با پسرهای گلم چیدمان دومینوی خطی را انجام دادیم...
تکلیف: پسر گلم دومینوی خطی را در منزل انجام بده ....

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کتاب خوانداری با صدای (س) اشنا شدیم و دو صفحه از کتاب خوانداری انجام شد. س هم اغاز مانند: سبزی،سیب،سبد س هم پایان مانند: پلیس،گیلاس،داس
تکلیف: تکلیف: تکرار و تمرین صداهای(آ،اَ،ب،د،م،س) هم اغاز و هم پایان به صورت شنیداری .

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در مورد رعایت آداب سفره ، شستن دست ها ، تشکر و شکر گزاری بعد از خوردن غذا نمایش عروسکی اجرا شد . صفحات 14،15 کتاب مهارت زندگی انجام شد .
تکلیف: ندارند

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان با استفاده از پاستل ابتدا نقاشی زمینه را کشیدند و سپس با رنگ انگشتی نقاشی را رنگ آمیزی کردند و با بادکنک کرم را چاپ مردند. کارها جلسه بعد به خانه آورده میشود.

نمایش خلاق

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز بازی توپ و قاشق انجام شد. بازیکنان در دو ستون به موازات هم صف می‌بندند و پشت خط شروع بازی قرار می‌گیرند. نفرات اول هر گروه قاشقی برمی‌دارد و توپ پینگ‌پنگ را در آن قرار می‌دهد. با اعلام مربی، بازیکنان باید تا مقصدی که قبلاً تعیین‌شده قاشق و توپ را ببرند و برگردانند بی‌آنکه توپ از توی قاشق بی‌افتد. بازیکنان باید در برگشت، آن را به نفر دوم صف خود بسپارند و همین‌طور تا آخر این عمل تکرار شود. با تغییر در مقررات حمل توپ (مثلاً با دهان گرفتن قاشق یا با یک دست گرفتن آن) می‌توان به بازی تازگی بخشید. هدف این بازی بالا بردن توانائی کودکان در کنترل بدن ، تقویت مهارت حرکتی، دقت و تمرکز می باشد.
تکلیف: تکلیف نداریم .

آزمایشگاه

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز کلاس دانشمند کوچک با ایجاد انگیزه نشانه (س) تلفیق گردید و ازمایش سیب زمینی و اب نمک انجام شد. روش درست کردن سیب زمینی نمکی چروکیده : یک سیب زمینی را از ووسط دو نیم کنید. 2 کاسه را از آب پر کنید و به یکی از کاسه‌ها نمک اضافه کنید و روی آنرا علامتگذاری کنید. 2 سیب زمینی نیمه را طوریکه قسمت بریده آن رو به پایین باشد داخل کاسه‌ها قرار دهید. نیم ساعت صبر کنید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد؟ سیب زمینی داخل کاسه شور چروکیده و خشک شده است. چه اتفاقی افتاد؟ آب شور داخل کاسه آب داخل سیب زمینی را جذب می‌کند و سیب زمینی خشک و چروکیده می‌شود. این حالت شبیه زمان‌هایی هست که ما غذای شور می‌خوریم و احساس تشنگی می‌کنیم . نمک موجود غذا آب بدن را جذب می‌کند و ما تشنه می‌شویم و اگر آب نخوریم پوست بدنمان خشک می‌شود. زمانهایی هم که عرق می‌کنیم و آب نمی‌خوریم، همین اتفاق می‌افتد.
تکلیف: تکلیف نداریم .
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز یکشنبه 15 آبان ماه، جشن تولد کلیه متولدین آبان ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین آبان ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت اولیا گرامی امروز در زنگ مفاهیم ریاضی الگویابی را با بازی به صورت عینی توسط پسرهای گلم تکرار و تمرین کردیم ودر ادامه دو صفحه از کتاب را انجام دادیم.
تکلیف: پسر گلم روی کاغذ 3 نمونه الگو بکش و برای من به کلاس بیاور. الگوی اول ( یک سیب ،یک پرتقال) الگوی دوم( یک سه گوش،دو گردی) الگوی سوم ( دوتا خورشید،دوتا ابر)

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ هوش و خلاقیت با تفاوت ها و شباهت هاو پیدا کردن اشکال از میان خطوط اشنا شدیم و دو صفحه از کتاب مربوطه را انجام دادیم .
تکلیف: تکلیف نداریم .

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ اسمانه شعر حافظ خوانده شد و شعر ارزش صلح 5 خط تکرار و تمرین شد.... شعر حافظ هر آن که جانب اهل خدا نگه دارد خداش در همه حال از بلا نگه دارد حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست که آشنا سخن آشنا نگه دارد...
تکلیف: تکلیف پسر گلم شعر ارزش ها( صلح)در خانه تکرار و تمرین شود. دست هایم،دست هایت هر دو پایم هردو پایت رقص گل با باد دیدی؟ رقص پروانه شنیدی ما چو گل رقصان و خندان ما چنان پروانه رقصان دست هامان ،دست هامان یکنوا ،اهنگ پامان یار من،همدست من،همپای من شو نرم و رقصان ،گرم با اوای من شو!

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: آشنایی با نرم افزار پینت سه بعدی
تکلیف: تمرین با پینت یا پینت سه بعدی جهت روان شدن حرکت دست با ماوس

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کلاس نوشتاری پسرهای گلم تمرین پیچاندن نخ دور مداد را یکبار با دست راست،یکبار با دست چپ و یکبار با دو دست اینکار را انجام دادند با هدف تقویت عضلات دست ،هماهنگی نیمکره راست و چپ.
تکلیف: تکلیف نداریم .

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: باسلام خدمت والدین گرامی ،امروز جشن روز دانش اموز رو برگزار کردیم و پسر های گلم لذت بردند .

ماهرشو

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کلاس ماهر شو پسرهای گلم مهره های سفالی که جلسات قبل ساخته بودند را با گواش رنگ امیزی کردند با هدف تقویت حس زیبا شناسی،هماهنگی میان چشم و دست.
تکلیف: تکلیف نداریم .

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن جهت جلوگیری از گرفتگی عضلات بازی با چوبک جهت ایجاد حرکت با موزیک و هماهنگی ریتم حرکتی بدن و ایجاد همبستگی بیشتر بازی نشسته بادی پرکاشن جهت ایجاد هماهنگی بدن با ریتم موزیک و ایجاد دوستیابی و تعامل بین دانش آموزان و شناخت بهتر ایجاد تیم و گروه در بازی ها
تکلیف: تکلیف ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: