فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروین اعتصامی

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز با پسر های گلم شعر فارغ التحصیلی را تکرار و تمرین کردیم ،شعر در منزل تکرار و تمرین شود . شعر :(چه دنیای قشنگی ،دنیای رنگارنگی ،دنیای ما بچه ها ،دنیای صلح و صفا،می خونیم و می خونیم ،قدر همو می دونیم ،غم های زندگی را از دلهامون می رونیم ،باشادی کار می کنیم امیدمون به فرداست ،البته خوب می دونیم ،فردا ،فردا ،مال ماست .)

فعالیت

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در روز بدون کیف پسرهای گلم با اسباب بازی های خود بازی کردند و از کنار هم بودن وبازی کردن با هم بسیار لذت بردند

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز با لطف خدا مبحث قرینه تمام شد و کتاب ریاضی به اتمام رسید.
تکلیف: پسرم چند شکل بکش و با استفاده از خط تقارن ببین قرینه هستند یا نه.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ نوشتاری یک صفحه لوحه نویسی با هدف تقویت عضلات دست و انگشت، تقویت سرعت عمل در کودک ، هماهنگی بین چشم و دست انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم .

نقد فیلم

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: انیمیشن 2021 پیتر خرگوشه 2 Peter Rabbit 2: The Runaway کارگردان : ویل گلوک نویسنده : بئاتریکس پاتر بازیگران : جیمز کوردن ، الیزابت دبیکی ، لنی جیمز ... زمان فیلم : 1 ساعت 33 دقیقه ژانر : انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی تاریخ اکران : 22 خرداد 1400 خلاصه داستان فیلم : پس از اتفاقات جذاب قسمت اول حالا خرگوش بامزه و شیطون برگشته و در ادامه داستان توماس و بی که اکنون ازدواج کرده و با پیتر و خانواده خرگوشش زندگی می کنند. پیتر خرگوشه که از زندگی در باغ خسته شده است، به یک شهر بزرگ می رود، جایی که با شخصیت های خلافکار و مشکوک ارتباط برقرار می کند و مورد توجه آنها قرار می گیرد، اما در نهایت برای همه ی خانواده مشکلاتی ایجاد می کند.

ضریب هوشی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ ضریب هوشی کار برگ رمزیابی را با هدف تجسم و هوش فضایی - هوش عمومی در کلاس حل گردید.

فعالیت

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی فردا روز بدون کیف است لطفا پسرهای عزیزم کیف به همراه نداشته باشند فقط خوراکی و یک عدد اسباب بازی همراهشان باشد.

دومینو

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ دومینو تکرار و تمرین چیدمان های مختلف (ساده، ساخت برج، هرم و...) را انجام دادیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: