فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: کاوشگران 1

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: مرور مبحث 100 و انجام کتاب ریاضی مرور کتاب کار ریاضی مبحث تقارن. انجام گرفت.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمتتون. فارسی تدریس شعر مثل رنگین کمان انجام شد. دانش آموزان روانخوانی از درس را انجام دادند.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 83/84/85 حل شود. 3خط دیکته نوشته شود. روانخوانی تمرین شود.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی درس نهم با مشارکت بسیار خوب پسرهای عزیزم در کلاس تدریس شد و فعالیت کلاسی نیز انجام گرفت. همچنین کلیپ مربوط به درس در کلاس بارگذاری گردید. از همراهی و همکاری ارزشمند شما سپاسگزارم.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل درس نهم انجام شود باسپاس.
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: فوق برنامه
توضیح: قدرت قصه‌های واقعی والدین بچه‌ها از خاطرات شما یاد می‌گیرند چگونه زندگی کنند. وقتی از خاطرات دوران کودکی‌تان برای فرزندتان داستان می‌گوییداز ترس‌ها، شادی‌ها، اشتباه‌هامغز فرزندتان در حال ساخت نقشه‌هایی برای درک احساس، یادگیری از تجربه و پذیرفتن نقص‌ها است. تحقیقات نشان می‌دهد کودکانی که والدینشان با آن‌ها درباره‌ی گذشته‌ی خود حرف می‌زنند: واژگان و درک زبانی بالاتری دارند. احساسات را بهتر می‌شناسند و نام می‌برند. در آینده، حس هویت قوی‌تر و اضطراب کمتری تجربه می‌کنند. وقتی شما از تجربه‌ای واقعی می‌گویید، کودک نه‌تنها می‌شنود بلکه احساس شما را بازسازی می‌کند. او در ذهنش تمرین می‌کند: «اگر من بودم چه کار می‌کردم؟» این همان رشد نوروساینس عاطفی است؛ یعنی سیم‌کشی مغز برای همدلی، خودتنظیمی و تاب‌آوری. چگونه بگویید تا اثرگذار باشد: 1. از خاطرات ساده و روزمره شروع کنید («یادم میاد وقتی هم‌سن تو بودم...») 2. احساساتتان را نام ببرید («می‌ترسیدم، ولی بعد فهمیدم...») 3. نتیجه یا بینش را در پایان بگویید («اون روز یاد گرفتم کمک خواستن نشانه ضعف نیست.») 4. از کودک بپرسید: «تو اگر بودی چی کار می‌کردی؟» یادتان باشد: 1. قرار نیست درد دل کنید، بلکه خاطرات آموزنده مطابق سن و تجربه‌ی فرزندتان تعریف کنید. 2. قرار نیست قهرمان باشید؛ اگر فقط از موفقیت‌ها بگویید، کودک‌تان از شکست‌های خودش ناامید می‌شود. پس دنبال نقص و کمال نباشید. 3. به فرزندتان کمک کنید راه حل ارائه دهد تا از شما «حل مشکلات زندگی» را بیاموزد.

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: سلام و روز خوش اولیای عزیزم ریاضی: تکرار و تمرین ساعت انجام شد.( پسرهای گلم همراه با تخته آموزشی و ماژیک وایت برد ساعت را به خوبی تمرین و تکرار کردندو با مانده و گذشته بیشتر آشنا شدند) تدریس فصل 4 انجام شد . ( مبحث عدد 100 تدریس شد.)

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: رونویسی از درس هشتم انجام شد. روانخوانی پرسیده شد. نیمی از تکالیف دیده شد مابقی تکالیف مانده شنبه تصحیح می شود .
تکلیف: از عدد 10تا100را 10تا10تابه عدد و حروف بنویسید. ارمغان شماره 11حل شود دیکته و روانخوانی تمرین شود. دانش آموزان عزیز لطفاً برای فردا(پنجشنبه آموزشی) دفتر مشق و کتاب ریاضی همراه داشته باشند.

املا دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: املای کلاسی گرفته شد .در دفتر املای علوی

بازی استراتژیک

مدرس: مهدی هداوند، مینا
فعالیت: بازی ریتم و گیم در این فعالیت، موسیقی برای کودکان پخش شد و آن‌ها باید همزمان با شنیدن ریتم، با کشیدن خط و نقطه سرعت و کیفیت ریتم را روی کاغذ نمایش می‌دادند. کودکان هنگام شنیدن نت‌های کِشیده (آهسته‌تر) خط‌های بلندتر و هنگام شنیدن نت‌های کوتاه و سریع نقطه‌ها یا خط‌های کوتاه می‌کشیدند. هدف‌های آموزشی این بازی 1.تقویت درک ریتم و سرعت نت‌ها 2.هماهنگی گوش و دست (شنیداری-حرکتی) 3.افزایش تمرکز و دقت شنیداری 4.آزادی بیان هنری و کاهش استرس 5.آشنایی مقدماتی با مفهوم کشش نت‌ها

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمتتون. ریاضی : صفحه 52 و 53 تدریس شد. فیلم ( تدریس صفحه 53 در کانال بله بارگذاری شد)

علوم دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: علوم : پرسش و پاسخ کلاسی انجام شد. مولاژ گوش و چشم به گل پسرها نشان داده شد و راجع به صدا با بچه ها صحبت شد.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: تکالیف : پسرای گلم کلمات مخالف و هم معنی را در کانال بله برای شما ارسال کردم وارد کنید لطفا. کتاب کار فارسی صفحه 64 و66 و 67 انجام شود. کتاب کار ریاضی صفحه 70 و 71 انجام شود.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه مطالب گذشته مرور شد و گذاشتنن حاشیه و تغییر رنگ صفحه آموزش داده شد و شعر رنگین کمان تایپ شد.

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمتتون. ریاضی :صفحه 50 و 51 تدریس شد.
تکلیف: لطفا تصاویر انجام شده کتاب را همراه با تکالیف ارسال بفرمایید. سپاسگزارم.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: فارسی : درس هشتم ( از همه مهربان تر ) تدریس شد. لغات دارای ارزش املایی مشخص شد. روانخوانی درس انجام شد. املا : از درس 7 و 6 گرفته شد.
تکلیف: تکلیف : پسرای خوبم لطفا عکس املای کلاسی را همراه با تکالیف برای من ارسال کنید. از روی کلمات مهم درس از همه مهربان تر دوبار بنویس. جمع و تفریق های زیر را (حتما به روش فرایندی،با رسم شکل و حتما 2 رنگ) انجام دهید. 48-24 57-23 18+36 22+37 روانخوانی تمرین شود.

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس 8 داده شد و در رابطه با ترس های درست و مناسب توضیح داده شد . دانش آموزان گرامی لطفا تکالیف درس 8 در منزل انجام شود .

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: ریاضی: صفحه 48 و 49 انجام شد( ادامه مبحث تقارن)

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: سلام و احترام خدمتتون درس فارسی روانخوانی انجام شد. داخل دفتر مشق تکرار و تمرین درس فارسی انجام شد. (مثل: به کسی که پارچه می‌فروشد چه می‌گویند. پارچه فروش)
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 61 و 62 انجام شود. کتاب کار ریاضی صفحه 69 انجام شود پسر عزیزم از بانک کلمات سه خط املا به مامان یا بابا بگو. روانخوانی فراموش نشود.

قرآن دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: قرآن : روانخوانی از روی سوره ناس توسط دانش آموزان عزیز انجام شد. ادامه روانخوانی درس فارسی انجام شد.

شطرنج

مدرس: ترکمان، نسترن
فعالیت: به نام خدا آموزش قلعه رفتن تدریس شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: