1404/05/07
ریاضی دوم
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز دانش آموزان اشکال هندسی و اسامی آن ها وتعداد گوشه ها و ضلع ها را مرور کردند .
سپس به کمک ابزار چوب بستنی و پوم پوم دست ورزی ساخت اشکال هندسی را در کلاس با هم گروهی های خود انجام دادند و گوشه ها را به کمک پوم پوم مشخص کردند.
تکلیف:
1)از عدد شصت تا هشتاد را به عدد و حروف بنویس .
فارسی دوم
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا اِ ربط و ی میانجی مرور و تکرار شد .داستانی ردون کاربرد اِ و ی میانجی تعریف شد سپس دانش آموزان صحیح آن را تعریف کردند.
و با ساعت های دوستی هر چند کلمه که می توانستند را به کمک اِ ربط و ی میانجی به هم ربط دادند و در دفتر خود با خطی زیبا نوشتند .
تکلیف:
1)با کلمات زیر جمله سازی کن.
1)کندوی زنبور:
2)ایران سرسبز:
3)میوه ی تازه:
4)زمین بازی:
5)جمله ی آسان؛
6)کوچه ی شلوغ:
7)مدرسه ی ما:
8)صفحه ی کتاب :
دست ورزی
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز دانش آموزان با نحوه ی انجام و کار با تابلو های الماسی آشنا شدند و شروع به انجام تابلو ها با توجه به نکات گفته شده کردند .
لوازم تابلو مثل(تابلو و مهره ها و قلم و ظرف مهره ها و چسب در کلاس نگه داری شد اگر دانش آموزی همراه خود به منزل آورده حتما فردا مجدد به کلاس بیاورد .
تکلیف:
همراه داشتن تابلو الماسی برای فردا .
1404/05/06
علوم دوم
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز اردوی ریتم و گیم با حضور پسران عزیزم و مادرانشان در سالن برگزار شد و بچه ها یک روز عالی کنار مادران عزیزشان داشتند .
فردا همه ی دانش آموزان تابلو های الماسی را با تفکیک نگین ها به کلاس بیاورند .
فردا تمامی کلاس ها برگزار خواهد شد .
تکلیف:
1)از عدد 20تا40 به عدد و حروف بنویس .(برگه ی دفتر خود را با خط کش به دو نیمه تقسیم کن همانند کار کلاسی )
1404/05/05
ریاضی دوم
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا دانش آموزان با کمک ابزار با زمان کامل ساعت آشنا شدند . سپس با مفهوم گذشته و مانده با کمک بیان داستان اشنا شدند .
سپس کاربرگ مربوط به ساعت را انجام داده و دست ورزی ساعت ساعت مچی با هدف تقویت عضلات دست را به صورت انفرادی انجام دادند .
و در مورد انواع ساعت هایی که دیده اند و کاربرد ساعت صحبت کردند .
تکلیف:
ندارند .
فارسی دوم
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا نشانه های یک شکل با صدای متفاوت مرور و تکرار شد .
سپس باهدف تشخیص صدای آخر اِ و ه در کلمات دانش آموزان بازی ماه و ستاره را در کلاس به صورت گروهی با هدف مرور و تکرار کلمات انجام دادند و کلماتی که صدای آخر انها اِ بود روی ستاره و کلماتی که صدای آخر آنها ه بود روی ماه نوشتند .سپس کلمات را با صدای بلند خواندند.
تابلو های الماسی که دانش آموزان همراه دارند حتما نگین ها تفکیک شود و در ظرف های جدا (جعبه های قرص و...)با یادداشت شماره نگین روی ظرف ،ریخته شود .و در روز چهارشنبه زنگ دست سازه همراه داشته باشند.
تکلیف:
1)با کلمات زیر جمله سازی کن .
الف)صابونِ صورتی ثریا:
ب)شماره ی شصت:
پ)حرفِ بزرگتر ها:
ت)خوابِ شیرین:
ث)احوال پرسی:
ج)لانه ی روباه :
1404/05/02
1404/05/01