فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 102

ریاضی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان اشکال هندسی و اسامی آن ها وتعداد گوشه ها و ضلع ها را مرور کردند . سپس به کمک ابزار چوب بستنی و پوم پوم دست ورزی ساخت اشکال هندسی را در کلاس با هم گروهی های خود انجام دادند و گوشه ها را به کمک پوم پوم مشخص کردند.
تکلیف: 1)از عدد شصت تا هشتاد را به عدد و حروف بنویس .

فارسی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا اِ ربط و ی میانجی مرور و تکرار شد .داستانی ردون کاربرد اِ و ی میانجی تعریف شد سپس دانش آموزان صحیح آن را تعریف کردند. و با ساعت های دوستی هر چند کلمه که می توانستند را به کمک اِ ربط و ی میانجی به هم ربط دادند و در دفتر خود با خطی زیبا نوشتند .
تکلیف: 1)با کلمات زیر جمله سازی کن. 1)کندوی زنبور: 2)ایران سرسبز: 3)میوه ی تازه: 4)زمین بازی: 5)جمله ی آسان؛ 6)کوچه ی شلوغ: 7)مدرسه ی ما: 8)صفحه ی کتاب :

دست ورزی

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان با نحوه ی انجام و کار با تابلو های الماسی آشنا شدند و شروع به انجام تابلو ها با توجه به نکات گفته شده کردند . لوازم تابلو مثل(تابلو و مهره ها و قلم و ظرف مهره ها و چسب در کلاس نگه داری شد اگر دانش آموزی همراه خود به منزل آورده حتما فردا مجدد به کلاس بیاورد .
تکلیف: همراه داشتن تابلو الماسی برای فردا .

علوم دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز اردوی ریتم و گیم با حضور پسران عزیزم و مادرانشان در سالن برگزار شد و بچه ها یک روز عالی کنار مادران عزیزشان داشتند . فردا همه ی دانش آموزان تابلو های الماسی را با تفکیک نگین ها به کلاس بیاورند . فردا تمامی کلاس ها برگزار خواهد شد .
تکلیف: 1)از عدد 20تا40 به عدد و حروف بنویس .(برگه ی دفتر خود را با خط کش به دو نیمه تقسیم کن همانند کار کلاسی )

ریاضی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا دانش آموزان با کمک ابزار با زمان کامل ساعت آشنا شدند . سپس با مفهوم گذشته و مانده با کمک بیان داستان اشنا شدند . سپس کاربرگ مربوط به ساعت را انجام داده و دست ورزی ساعت ساعت مچی با هدف تقویت عضلات دست را به صورت انفرادی انجام دادند . و در مورد انواع ساعت هایی که دیده اند و کاربرد ساعت صحبت کردند .
تکلیف: ندارند .

فارسی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه های یک شکل با صدای متفاوت مرور و تکرار شد . سپس باهدف تشخیص صدای آخر اِ و ه در کلمات دانش آموزان بازی ماه و ستاره را در کلاس به صورت گروهی با هدف مرور و تکرار کلمات انجام دادند و کلماتی که صدای آخر انها اِ بود روی ستاره و کلماتی که صدای آخر آنها ه بود روی ماه نوشتند .سپس کلمات را با صدای بلند خواندند. تابلو های الماسی که دانش آموزان همراه دارند حتما نگین ها تفکیک شود و در ظرف های جدا (جعبه های قرص و...)با یادداشت شماره نگین روی ظرف ،ریخته شود .و در روز چهارشنبه زنگ دست سازه همراه داشته باشند.
تکلیف: 1)با کلمات زیر جمله سازی کن . الف)صابونِ صورتی ثریا: ب)شماره ی شصت: پ)حرفِ بزرگتر ها: ت)خوابِ شیرین: ث)احوال پرسی: ج)لانه ی روباه :

فارسی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
تکلیف: لطفا گنجینه را مطالعه و به سوالات پاسخ بده.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: