فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 103

فارسی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: کتاب کار فارسی علوی صفحه 62 با روخوانی و ترکیب خوانی انجام شد. کلمات با املای خلاق نوشته شد
تکلیف: 1) املا تا نشانه س در دفتر تلاش نوشته شود . 2 ) صفحه ی 8 کتاب کلمه کوچولو روان خوانی شود .برنامه روز شنبه کتاب فارسی گل و کتاب کار فارسی علوی و دفتر مشق همراه دانش اموز باشد . کتاب کار علوم درس سالم باش شاداب باش انجام شود علوم تا درس 3 مرور شود

نگارش اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: کتاب نگارش صفات 40 تا 42 با رو خوانی و تمرین انجام شد

املا اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: املا به صورت خلاق با نوشتن کلمات روی دستمال کاغذی و خیس کردن به شکلی کلمه پیدا شود نوشته شد

مهارت زندگی

مدرس: پرکاری، لیلا
فعالیت: درس پنجم مهارت خودآگاهی تدریس شد. کاربرگ مربوط به آن انجام شد.
تکلیف: از والدین خود در مورد ورزش ، غذا، رنگ، حیوان مورد علاقه ی آن ها سوال کنند‌

فارسی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: درس فارسی با معرفی نشانه جدید و تدریس صفحه مربوطه در کتاب فارسی گل با قصه و داستان انجام شد متن درس کل خوانی و به جایگاه نشانه در کلمه اشاره شد. جدول ترکیب تمرین و کلمات درس جدید در دفتر مشق نوشته شد. کتاب کار فارسی علوی تا صفحه 61 انجام شد سپس به عنوان بازی و سرگرمی دانش آموزان با حروف مقوایی کلماتی که آموزگار اعلام می کرد را می ساختند باید به بخش های هر کلمه توجه می کردند و با توجه به تعداد بخش ها بچه ها وارد بازی می شدند در ادامه با توجه به مناسبت روز دانش آموز در حیاط بازی شاد دبستانی داشتند
تکلیف: با تبریک روز دانش آموز به پسران عزیزم و آرزوی موفقیت و سلامتی و بهترین مدارج به مناسبت روز دانش آموز پسرانم تکلیف ندارند برنامه کلاسی فردا دفتر املای علوی کتاب نگارش دفترمشق کتاب کار فارسی علوی

سواد مالی

مدرس: فتحی زاده، مبینا
فعالیت: روز دانش آموز مبارک باسلام و احترام خدمت اولیای گرامی از همراهی صمیمانه و ارزشمند شما در اجرای فعالیت درس «سواد مالی» و مشارکت در ساخت قلک با فرزندان عزیزتان صمیمانه سپاسگزارم. بدون همکاری مؤثر شما، آموزش مفاهیم مهمی چون پس‌انداز و مدیریت مالی برای کودکان به این زیبایی و اثربخشی انجام نمی‌شد. با آرزوی تداوم این همکاری‌های ارزشمند

ریاضی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: کتاب ریاضی زنبوری مفاهیم تفریق و تقارن معرفی و انجام شد مفهوم تقارن در صفحه 42با خط کش انجام شد کتاب کار ریاضی علوی تا پایان تم 6 با مرور الگوی شطرنجی خطی مفاهیم پیش نیاز جمع و تفریق انجام شد
تکلیف: فعالیت صفحه 42 در کتاب ریاضی زنبوری انجام و در صفحه 48 کتاب کار ریاضی علوی چسبانده شود

علوم اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: درس 3 علوم سالم باش شاداب باش تدریس شد دانش آموزان با عوامل موثر در سلامتی و شادابی آشنا شدند نام ورزش های مورد علاقه خود را گفتند در مورد نکات ایمنی و مراقبت از خود گفتگو کرده و تجارب خود را بیان کردند هرم مواد غذایی را مشاهده و در مورد مصرف غذاهای مقوی صحبت کردند با نماد و شماره تلفن سازمان های ضروری آشنا شدند

فارسی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: کتاب کار فارسی علوی صفحه 58 انجام شد در این صفحه دانش اموزان با مفهوم جمله و جمله سازی آشنا شدند. آموختند در پایان جمله از علامت نگارشی نقطه استفاده کنند گنجینه شماره 3 با هدف تقویت حافظه شنیداری انجام شد
تکلیف: جدول ترکیب در دفتر مشق کشیده شود و تمام حروف و صداهای کشیده که تا الان تدریس شده در جدول تمرین شود ارمغان 6 انجام شود با کلمات داده شده 1 جمله نوشته شود. داماد بادام اَدَب روخوانی و املا انجام شود برای روخوانی و املا از کتاب کلمه های کوچولو استفاده بفرمایید برنامه کلاسی فردا کتاب فارسی گل کتاب کار فارسی علوی دفتر مشق

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: به مراحل پایانی کار نزدیک میشم و شمارش معکوس برای مسابقه هنرموفق باشید

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با دستور copy/paste و ابزار fill آشنا شدند آنها یاد گرفتند وقتی میخواهد یک شکل را روی شکل دیگر قرار دهند بدون اینکه شکل زیر معلوم باشه از ابزار fill باید کمک بگیرند و در نهایت یک پروژه کلاسی در گروه های دو نفره انجام دادند آنها با کمک ابزار هایی که یاد گرفتند آسمان پر ستاره را در محیط paint نقاشی کردند ***ابزار Fill : از این ابزار برای پر کردن داخل Shapes استفاده می شود. با کلیک بر روی فلش کنار لیست کشوئی از ابزار مشاهده می گردد که با کلیک بر روی هر کدام تغییراتی در داخل شکل ترسیمی اعمال می شود
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا نقاشی که در کلاس کشیدید را دوباره در محیط paint بکشید با تشکر alinikzad0044@gmail.com ***پروژه کلاسی در قالب یک فایل pdf در پرتال بارگذاری شده است

ریاضی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: تدریس تم 6 با معرفی صفحه آغازین و گفتگو در مورد آن آغاز شد مفاهیم پیش نیاز جمع و تفریق تمرین شد الگوی شطرنجی خطی انجام شد .

فارسی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: با یک فعالیت خلاق کلمات درس جدید دوباره تکرار و تمرین شد دانش آموزان ترکیب ها را خوانده برای هر ترکیب یک کلمه پیدا کرده آن را نوشتند و با تلفیق درس ریاضی به اندازه صدای هر کلمه چوب خط کشیدند
تکلیف: جدول ترکیب تمرین شود کلماتی که امروز در دفتر مشق نوشته شد خوانده شده سپس از هر کلمه یک بار نوشته شود کتاب کلمه های کوچولو صفحه 5 و 6 مطالعه شود. برنامه کلاسی فردا کتاب کار فارسی علوی کتاب ریاضی زنبوری کتاب کار ریاضی علوی دفتر مشق

نگارش اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: نگارش صفحات مربوط به درس مدرسه با روخوانی کلمات و ترکیب ها انجام شد.

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: بازی این هفته ترکیبی از ریتم، دقت، تمرکز، هماهنگی گروهی و مهارت حرکتیه هم موسیقاییه و هم مشارکتی. اهمیت و مزایای بازی «برج کاپ‌گیم ریتمیک» شامل : تقویت هماهنگی حرکتی - شنیداری (حرکت جلو و عقب همراه با ضرب موسیقی) رشد درک ریتم و شمارش موسیقایی (انجام حرکات بر اساس شمارش «1، 2، 3») افزایش تمرکز و دقت (در چیدن دقیق لیوان‌ها بدون ریختن برج) پرورش همکاری و هماهنگی گروهی (دو نفر باید هماهنگ با هم کار کنن) تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت (گرفتن، گذاشتن و تنظیم تعادل لیوان‌ها) توسعه‌ی حس مسئولیت و دقت در عمل (حفظ تعادل برج هنگام ساخت) رشد مهارت‌های اجتماعی و تعامل مثبت (انجام کار گروهی در قالب بازی) ایجاد نشاط، هیجان و حس موفقیت جمعی تقویت اعتماد به نفس و کنترل هیجانات (کار دقیق زیر هیجان موسیقی و نگاه گروه)
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود

مهارت اجتماعی

مدرس: پرکاری، لیلا
فعالیت: مهارت درست غذا خوردن تدریس شد. فیلم مربوط به آن گذاشته شد. پانتومیم مربوط به درست غذا خوردن اجرا شد.
تکلیف: در منزل پانتومیم درست غذا خوردن با خانواده بازی شود.

فارسی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: کتاب فارسی درس مدرسه با قصه و داستان نشانه ها تدریس شد متن درس روخوانی و به جایگاه نشانه در کلمات اشاره شد نشانه جدید معرفی شده و ترکیب های آن تمرین شد سپس کلمه های جدید نوشته شد کتاب کار فارسی علوی صفحات 55تا57 انجام شد سپس به صورت مسابقه ترکیب ها و کلمه نویسی با دانش اموزان تمرین شد گنجینه داستان بلبل و کلاغ در کلاس پخش شد و دانش اموزان با تکیه بر حافظه شنیداری خود به پرسش ها پاسخ دادند
تکلیف: متن درس مدرسه در کتاب فارسی گل و تصویرک ها مطالعه شود جدول ترکیب تمرین شود از ترکیب های درس جدید 1 خط در هر خط 3بار نوشته شود کلمه هایی که امروز تدریس شد و در دفتر مشق نوشته شده 1بار خوانده شود سپس از هر کلمه 3 بار نوشته شود برای کلمه های بامداد آمَدَم دادَم داماد بادام جدول بخش و صدا کشیده شود. برنامه کلاسی فردا کتاب نگارش درخت کتاب ریاضی زنبوری دفتر مشق

شطرنج

مدرس: احمدی، امیر
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی امروز روز بازی بچه ها بود که سر کلاس گذشت و سعی شد در قالب بازی درس های هفته گذشته دوره شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: