فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 104

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: جمع و تفریق چندتایی و شمارش چند تایی مرور شد و چند نمونه در دفتر تلاش حل شد .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نشانه ژ مرور شد . کتاب فارسی درس کتاب خوانی تدریس و تصویر خوانی شد . نشانه خوا با کدگذاری تدریس شد . جشن اسم برگزار شد .
تکلیف: کتاب کلمه کوچولو صفحه ی 74 روان خوانی شود و صفحه ی 75 حل شود . صفحه ی 76 روان خوانی شود .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نوشتار نشانه خوا اموزش داده شد . کلید واژه نشانه خوا نوشته شد . کتاب نگارش صفحه ی 98 و 99 و 100 و 101 حل شد . تمرین دوره ای کتاب نگارش انجام شد . کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 155 و 156 و 157 در کلاس حل شد .
تکلیف: اگر دانش اموزی حل کتاب کار فارسی را در کلاس انجام نداده است لطفا تکمیل کند . کتاب ها : کتاب کلمه کوچولو و کتاب کار فارسی علوی و کتاب کار علوم علوی و کتاب کار ریاضی علوی و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد .

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: املا تا نشانه ه گفته شد .

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با نحوه تغییر پس زمینه آشنا شدند و کاربرد کد ناپدید شو از کدهای زیرمجموعه تغییر حالت را درک کردند بنابراین با یاد گیری درس جدید پروژه غروب آفتاب و طلوع ماه را در گروه های دو نفری انجام دادند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا پروژه ای که در کلاس یاد گرفتید را تمرین کنید و با استفاده از کد هایی که تا الان از اسکرچ یاد گرفته اید یک برنامه براساس خلاقیت خود بسازید ***از کد های رویداد ، حرکت ، تغییر حالت میتوانید برای ساخت پروژه خود استفاده کنید*** یاد گیری کامپیوتر نیازمند تمرین و تکرار است با تشکر موفق باشید

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: شمارش 5 تا 5 تا اموزش داده شد . جدول ارزش مکانی و جمع و تفریق مضربی و حل مسئله مرور شد . الگوی اعداد و کشف رابطه ی بین الگو و اضافه شدن و معکوس اعداد 5 تایی تدریس شد . عدد نویسی انجام شد . عدد نویسی الگوی اعداد 5 تایی و 4 تایی و 10 تایی در دفتر تلاش نوشته شد . کتاب ریاضی تا صفحه ی 140 حل شد .
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 141 و 142 و 143 حل شود .

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: علوم درس 11 دنیای سرد و گرم به صورت تلفیقی با فارسی و تثبیت نشانه ژ تدریس شد . با ژله با دنیای سرد و با اب گرم با دنیای گرم اشنا شدند . با لباس مناسب گرما و سرما و لوازم گرمایش و .... اشنا شدند .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ایجاد انگیزه نشانه ژ را داشتیم . جشن اسم برگزاررشد. نشانه ژ مرور شد . کتاب فارسب درس تدریس شد . کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 153 و 154 حل شد .
تکلیف: روز سه شنبه املا تا نشانه( ه) خواهیم داشت . لطفا به خوبی تمرین و تکرار شود . ارمغان شماره ی 20 حل شود . کتاب ها : کتاب کار فارسی علوی و کتاب نگارش و دفتر تلاش و دفتر املای علوی همراه دانش اموز باشد .

شطرنج

مدرس: احمدی، امیر
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما اولیای عزیز با توجه به این که جلسه گذشته به درس دادن گذشت در این جلسه بچه ها بازی کردند و خوشبختانه از مباحثی که تدریس شد به خوبی استفاده کردند. امیدوارم با تمرین و تکرار مداوم پیشرفت بیشتر بچه ها رو در رشته شطرنج شاهد باشیم باتشکر از توجه شما

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: تم 20 با موضوع عزاداری امام حسین تصویر خوانی شد . شمارش چندتایی مرور شد . حل مسئله کلامی و روش حل مسئله مرور شد و چند مسئله حل شد .
تکلیف: کتاب ریاضی صفحه ی 139 حل شود . 2 مسئله کلامی به دلخواه در دفتر تلاش حل شود .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: روان خوانی پرسیده شد . درس چشمه و چراگاه مرور شد . شعر جشن در اسمان خوانده شد و به تصویر کشده شد . بازی اسم و فامیل در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب کلمه کوچولو صفحه ی 73 روان خوانی شود .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نشانه ژ با کد ماژیک تدریس شد . ترکیبات نشانه ژ اموزش داده شد و در دفتر تلاش نوشته شد . علائم نگارشی نقطه .ویرگول ،دو نقطه: و نقطه ویرگول ؛ و گیومه (()) اموزش داده شد . و مثال هایی زده شد . کتاب نگارش صفحه ی 95و 96حل شد .
تکلیف: کتاب کار فارسی علوی صفحه ی151 و 152 حل شد . املا تا نشانه چ مرور شود . کتاب ها : کتاب کار فارسی علوی و کتاب فارسی و دفتر تلاش و کتاب ریاضی همراه دانش اموز باشد .

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: مسئله کلامی با روند ترتیب حل مسئله اموزش داده شد . سپس نمونه هایی حل شد و کتاب ریاضی صفحه ی 130 و 133حل شد و کتاب کار ریاضی علوی تم 19 حل شد
تکلیف: لطفا کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی تم 18 و 19 چک شود و سوالی حل نشده یا ناقص نباشد .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: تولد بهمن ماهی ها برگزار شد . ایجاد انگیزه نشانه چ و جشن اسم برگزار شد. نشانه چ مرور شد سپس جمله سازی با کلید واژه ها انجام شد.
تکلیف: ارمغان شماره ی 19 انجام شود. کتاب نگارش بررسی شود تا پایان نشانه چ حل شده است . املا تا نشانه چ مرور شود . کتاب ها : کتاب نگارش و فارسی و کتاب کار فارسی علوی و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد .

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: املای برچسبی گفته شد .

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس دوازدهم ( کسب و کار خانگی - روستایی ) تدریس شد. فعالیت در کلاس درس دوازدهم صفحه 96 و 97 انجام شد. فعالیت در کلاس درس دوازدهم صفحه 98 انجام شد. انیمیشن مهارت های زندگی قسمت مدرسه روستایی گذاشته شد.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد رعایت قوانین کلاس و مدرسه آموزش داشتیم و دانش آموزان پاتومیم اجرا کردند. صفحات 34 ،35 کتاب انجام شد
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

آزمایشگاه

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به ازمایشگاه رفتیم و دانش اموزان با زبان بدن و انجام ازمایش چشایی .بینایی . بویایی . لامسه و .......... به نوشتن کلمات و کلید واژه های جدید مثل چشیدن و چشم و .....پرداختند .

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ریاضی جمع و تفریق 10 تایی و شانه ای و انتقال مرور شد . سپس چند نمونه در کلاس حل شد . عدد نویسی از 1 تا 99 در کلاس انجام شد .
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 134 و 135 حل شود .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: بازی تشخیصی ( هه / اِ ) با تقویت مهارت حرکتی و شناختی نشانه انجام شد . سپس جدول تشخیصی در دفتر تلاش نوشته شد.
تکلیف: متن صفحه ی 71 کتاب کلمه کوچولو روان خوانی شود سپس درک مطلب صفحه ی 72 حل شود.

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: جمله سازی و تشخیصی ( خ / چ / ج ) مرور شد . سپس کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 149 و 150 حل شد.
تکلیف: املای تشخیصی ( خ / چ / ج ) به صورت جدولی و مطابق کاربرگ زیر در دفتر املا کشیده شود . ( جدول خالی باشد فردا سر کلاس کامل می کنیم ) لطفا صفحه ی بعدی دفتر املای علوی جای (6 مستطیل به اندازه مستطیل شابلون کلاس اولی ) با هر طرح و نقاشی که دوست دارید داشته باشد . کتاب ها : کتاب کار ریاضی و کتاب ریاضی و دفتر املا و دفتر تلاش و کتاب کلمه کوچولو همراه دانش اموز باشد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: