1403/12/18
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
تشخیصی نشانه های (ص /س/ث ) ( ز/ذ ) تمرین و تکرار شد .
درس 19 حلزون تدریس شد کلید واژه ها خط کشیده شد . و صفحه ی93 کتاب فارسی بحث و گفت و گو شد .
تکلیف:
متن درس حلزون و صفحه ی 94 کلمه کوچولو روان خوانی شود .
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
نوشتار نشانه ح اموزش داده شد .
ترکیبات نشانه ح نوشته شد .
از متن درس رونویسی شد .
کتاب نگارش صفحه ی 118 و 119 و 120 حل شد . سپس کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 179 و 180 و 181 حل شد .
تکلیف:
1)با کلمات زیر جمله سازی شود .
کلمات : حرم / حوصله / حوله / صندوق
2) با 3 جمله متن زیر را ادامه بده .
حیوانات وحشی مثل ...............
کتاب ها : کتاب کار فارسی علوی و کلمه کوچولو وکتاب فارسی و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد .
استعداد فضایی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
پرسش خلاق با کاغذ و روان خوانی با هماهنگی مهارت حرکتی انجام شد .
1403/12/15
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
مسئله نویسی و شمارش و جمع و تفریق مرور شد . سپس کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 164 و 165 و 166 حل شد .
تکلیف:
3 مسئله به دلخواه از کتاب کار ریاضی علوی انتخاب شود و در دفتر تلاش انجام شود .
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
روان خوانی پرسیده شد.
کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 178 حل شد .
جهت تثبیت نشانه های عربی رو نویسی از کلید واژه ها انجام شد .
بازی خلاق مخالف ها انجام شد .
تکلیف:
1)ارمغان 24 انجام شود . 2)کلمات درس ث سه نقطه و ع و ذال کتاب کلمه کوچولو تکرار و مرور شود(در دیکته فقط متن درس های کتاب فارسی و کلمات کتاب کلمه کوچولو گفته شود )
کتاب ها : کتاب نگارش و کتاب کار فارسی علوی و کتاب فارسی و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد .
املا اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
املا از نشانه تشدید گفته شد .
افرین بر تلاش گل پسرانم
سواد مالی
مدرس:
منصوریآریا، درسا
فعالیت:
درس پانزدهم (لوگو) تدریس شد.
فعالیت در کلاس درس پانزدهم صفحه 116 انجام شد.
فعالیت در منزل درس پانزدهم صفحه 117 انجام شد.
جمع بندی صفحه 118 انجام شد.
ویدیو کوتاه برندینگ گذاشته شد.
ویدیو کوتاه مقایسه برند ها گذاشته شد.
کتاب بچه ها چک شد.
1403/12/14
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
جمع و تفریق چند تایی مرور شد .
حروف نویسی تکرار و تمرین شد .
چند نمونه در دفتر تلاش حل شد .
تکلیف:
کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 163 حل شود .
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
نشانه ث مرور شد .
درس مثل خورشید صفحه ی 90 روان خوانی شد و کلید واژه های متن درس مثل خورشید تاکید شد و زیر ان خط کشیده شد .
ببین و بگو و درک مطلب صفحه ی 91 با مشارکت بحث و گفت و گو شد .
تکلیف:
متن درس صفحه ی 92کتاب کلمه کوچولو مطالعه شود سپس درک مطلب صفحه ی 93حل شود.
متن درس مثل خورشید روان خوانی شود.
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
جملات مجهول و مرتب کردنی و مخالف ها مرور شد .
کتاب نگارش صفحه ی 115 و 116 و 117 حل شد .
کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 175 و 176 حل شد .
جهت تثبیت نشانه ث ( با اثر انگشت نشانه ث تثبیت شد) و دانش اموزان اثر انگشت زدند.
تکلیف:
کاربرگ صندوق که در پوشه ی کار دانش اموزان است لطفا برش داده شود و در دفتر املا چسبانده شود . فردا املا از متن درس در بازار کتاب فارسی و متن صفحه ی 79 و 80 کتاب کلمه کوچولو املا خواهیم داشت لطفا تمرین و تکرار شود .
کتاب ها : کتاب کلمه کوچولو . دفتر تلاش .کتاب کار ریاضی علوی و کتاب کار فارسی علوی و دفتر املا همراه دانش اموز باشد .
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
دانش آموزان با نحوه هماهنگی حرکت چند کاراکتر با هم دیگر آشنا شدند و با انجام پروژه انداختن توپ بسکتبال در سبد در گروه های دو نفره ، هماهنگی کد های دو کاراکتر با همدیگر را یاد گرفتند
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا پروژه صفحه 88 کتاب ( گربه بسکتبالیست ) را انجام دهید کد های این پروژه در صفحه 89 کتاب وجود دارد با تشکر
آزمایشگاه
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
آزمایش( توپ و سرسره )با هدف اشنایی با حرکت و جهت حرکت اجسام انجام شد .
1403/12/13
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
روان خوانی پرسیده شد .
درک مطلب صفحه ی 90کتاب کلمه کوچولو حل شد .
تکلیف:
لطفا کلید واژه های نشانه عین از روی کتاب کلمه کوچولو و متن درس علی و معصومه به خوبی خوانده شود و به خاطر سپرده شود .
سپس دانش اموز حداقل 10 کلمه ای که به خاطر سپرده است را در دفتر تلاش یادداشت کند .
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
نشانه ع مرور شد .
نشانه ث با کدگذاری ثریا تدریس شد .
ترکیبات نشانه ث گفته شد و در دفتر تلاش نوشته شد .
نقاشی کد گذاری کشیده شد .
حدس کلمه با خانواده (ع) در کلاس انجام شد .
تکلیف:
از روی کلمات ترکیبی نشانه ث خوانده شود .
املا تا نشانه ع نوشته شود .
کتاب ها : کتاب نگارش و کتاب فارسی و کتاب کار فارسی علوی و کتاب کلمه کوچولو همراه دانش اموز باشد .
املا اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
دست خط دوستانت را به یادگار داشته باش !
املای ایستگاهی با هدف هماهنگی مهارت حرکتی و شنیداری و مشارکت و تقویت روحیه ی همکاری و ایجاد انگیزه و تثبیت کلید واژه های نشانه ع گفته شد .
بازی استراتژیک
مدرس:
سادات، هلیا
فعالیت:
مهارت دستکاری و کنترل شی
هماهنگی چشم و دست
هماهنگی فردی
هماهنگی گروهی
هماهنگی چشم و پا
مهارت جابجایی
مهارت اجتماعی
مدرس:
غلامی، نازنین
فعالیت:
آموزش حریم شخصی
1403/12/12
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
سنجش استعداد یابی ریاضی انجام شد .تم 23 ریاضی با موضوع شب هنگام خواب و تاکید به ترتیب زمانی کارها، بازنگری کارهایی که در طول روز انجام داده ایم.
شمارش 8تا 8تا به کمک شکل
کامل کردن الگوی عددی شمارش 8تا 8تا با استفاده از جدول اعداد
کشف الگو روی جدول اعداد 1 تا 100 که 8تا 8تا رنگ شده است.
توانایی شمردن رو به جلو و رو به عقب 5تایی با شروع های متفاوت
نوشتن عددهای دورقمی به حروف و جمع و تفریق مضارب 10
توانایی کار با ابزار خط کش با مهارت کامل
توانایی حل مسئله با توجه به الگوی شمارش 9تایی تدریس شد و صفحه های 156 و 157 و 158 و 159 و 160 و 161 حل شد .
تکلیف:
کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 162 حل شود .
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
کلید واژه های نشانه ع تاکید شد .
ایجاد انگیزه نشانه ع و جشن اسم برگزار شد .
جهت تثبیت نشانه ع با عروسک بازی کردند.
جمله سازی و حدس کلمه مرور شد سپس کتاب
کار فارسی علوی صفحه ی 173 و 174 حل شد .
تکلیف:
1) ارمغان شماره ی 23 انجام شود .
2) املا از متن درس علی و معصومه و متن صفحه ی 89 کتاب کلمه کوچولو نوشته شود .
کتاب ها : کتاب کلمه کوچولو و دفتر تلاش و دفتر املای علوی و کتاب نگارش و کتاب فارسی همراه دانش اموز باشد .
املا اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
املای جمله سازی عکاسی جهت تثبیت نشانه ع با دوربین عکاسی گفته شد .