1403/12/11
علوم اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
درس 12 با موضوع از خانه تا مدرسه مرور شد . سپس کتاب کار علوم علوی از صفحه ی 118 تا پایان درس 12 صفحه ی 124 انجام شد .
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
سنجش استعداد یابی فارسی در کلاس انجام شد .
نشانه ع با کدگذاری تدریس شد .
درس 18 کتاب فارسی با موضوع علی و معصومه اموزش داده شد کلید واژه های متن درس تاکید شد وخط کشیده شد و روان خوانی پرسیده شد .
تکلیف:
متن درس کلمه کوچولو صفحه ی 88 روان خوانی شود.
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
نوشتار نشانه ع اموزش داده شد .
ترکیبات اموزش داده شد سپس در دفتر تلاش نوشته شد .
زیبا نویسی نشانه ع در دفتر تلاش نوشته شد.
کتاب نگارش صفحه ی 113 و 112 و 114 حل شد .
تکلیف:
1) کتاب کار فارسی علوی صفحه ی و حل شود .
2) فردا دانش اموزان عروسک دستی یا اسباب بازی که خطر ناک نباشد و مجاز باشد می توانند همراه داشته باشند لطفا از اوردن اسباب بازی خطرناک مثل تفنگ وشمشیر و .......اسباب بازی گران قیمت و ....... جلوگیری شود.
3) جهت تثبیت نشانه (ع ) دانش اموزان می توانند عینک یا عصا یا ساعت مچی همراه داشته باشند.
کتاب ها : کتاب کار فارسی علوی و کتاب ریاضی و کتاب فارسی و کلمه کوچولو و نگارش و دفتر املا و دفتر تلاش همراه دانش اموزان باشد .
1403/12/08
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
الگو یابی و کشف رابطه ی بین الگوی اعداد و جمع ذهنی ها و شمارش چند تایی تاکید شد سپس صفحه ی 157 و 158 کتاب کار ریاضی علوی حل شد و روش حل صفحه ی 159 بیان شد
تکلیف:
اگر دانش اموزی صفحه ی 159 کتاب کار ریاضی علوی را تکمیل نکرده است تکمیل کند.
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
روان خوانی پرسیده شد .
جمله سازی شفاهی با کلید واژه های نشانه ذ انجام شد .
دانش اموزان به صورت تلفیقی با درس ریاضی با کلید واژه های نشانه ذ الگویابی کردند.
و در دفتر تلاش نوشتند سپس کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 167 و 168 و 170 حل شد .
تکلیف:
1)متن صفحه ی 86 کتاب کلمه کوچولو روان خوانی شود سپس درک مطلب صفحه ی87انجام شود .
2) کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 169 حل شود .
3) املا به هر روشی مرور شود.
کتاب کار فارسی علوی از درس 8 نشانه ( ی ) تا پایان درس 15 نشانه ( خوا ) به خوبی تمرین و تکرار و مطالعه شود .
کتاب ها : کتاب کار علوم علوی و کتاب نگارش و کتاب فارسی و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد .
املا اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
املای حافظه ای یا املای جای خالی از درس سفر دل پذیر جهت تقویت و تثبیت کلید واژه های نشانه ذ و تقویت حافظه دیداری و شنیداری انجام شد .
سواد مالی
مدرس:
منصوریآریا، درسا
فعالیت:
درس چهاردهم (تخصص گرایی) تدریس شد. درس قبلی ( کارآفرینی ) دوره شد. فعالیت در کلاس درس چهاردهم صفحه 109 انجام شد. انیمیشن طنز (تخصص گرایی) گذاشته شد.
1403/12/07
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
مبحث حروف نویسی اعداد هفتاد و هشتاد و نود با خانواده هایش در دفتر تلاش نوشته شد و تمرین و تکرار شد . الگویابی و تقارن و عبارت ریاضی و شمارش مرور شد .
کتاب ریاضی از تم 22 تا سوال 5 حل شد .
تکلیف:
در صورت حضوری بودن تم 14 تا پایان تم 19 کتاب کار ریاضی علوی و کتاب ریاضی مطالعه شود .
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
روان خوانی داستان اذان و چشمان مادر و لذت و سالاد ذرت و لذیذ پرسیده شد . سپس سوالات درک مطلب از داستان ها جهت تقویت سواد خوانداری از دانش اموزان پرسیده شد . بازی جورچین کلمات جهت تقویت و تثبیت کلید واژه های نشانه (ذ ) انجام شد .
درس سفر دلپذیر کتاب فارسی اموزش داده شد و زیر کلید واژه ها خط کشیده شد .
تکلیف:
متن سفر دلپذیر از کتاب فارسی و کتاب کلمه صفحه ی 85روان خوانی شود.
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
کلید واژه های نشانه ذ مرور شد . جملات بهم ریخته از نشانه ذ مرور و انجام شد .
کتاب نگارش صفحه ی 109 و 110 و 111حل شد .
تکلیف:
1)اگر کسی سوالات یک مدادی نگارش را حل نکرده است تکمیل کند .
2) کاربرگ زیر توسط والدین وارد دفتر املای علوی شود و دانش اموز ابتدا متن درس صدای موج را خوب روان خوانی کنند سپس بدون نگاه کردن به کتاب جا های خالی متن را کامل کنند .
کتاب ها : کتاب کار فارسی علوی و کتاب کار ریاضی علوی و کتاب کلمه کوچولو و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد.
1403/12/06
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
حروف نویسی صفر و صد و شصت اموزش داده شد و برای چند عدد در دفتر تلاش حروف نویسی انجام شد .
چند نمونه عبارت ریاضی چند تایی جمع و تفریق در دفتر تلاش حل شد .
سپس کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 156 حل شد .
تکلیف:
ندارند
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
روان خوانی داستان گل قاصدک وقصه گوی مهربان و دوستان صمیمی و چهار فصل پرسیده شد .
سپس سوالات درک مطلب از داستان ها جهت تقویت سواد خوانداری از دانش اموزان پرسیده شد .
بازی جورچین کلمات جهت تقویت و تثبیت کلید واژه های نشانه (ص ) انجام شد .
تکلیف:
متن درس کلمه کوچولو صفحه ی 82 و 83 خوانده شود سپس درک مطلب صفحه ی 84حل شود
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
نشانه( ذ) با کد گذاری ذ پیری تدریس شد کلید واژه های کدگذاری تاکید شدند و در دفتر تلاش نوشته شد.
ترکیبات نشانه ذ در دفتر تلاش نوشته شد .
جملات بهم ریخته از نشانه ص مرور و انجام شد .
بازی حدس کلمه با هدف مرور نشانه های قبلی در کلاس انجام شد .
تکلیف:
کاربرگ املای تشخیصی زیر با تصویر یا بدون تصویر فرقی نمی کند ، وارد دفتر املای علوی شود.
سپس توسط دانش اموز کامل شود .
کتاب ها : کتاب نگارش و فارسی و کتاب کار فارسی و کتاب کار ریاضی علوی همراه دانش اموز باشد .
مهارت اجتماعی
مدرس:
غلامی، نازنین
فعالیت:
آموزش حریم شخصی
1403/12/05
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
تم 22 با موضوع کاشی کاری مسجد با هدف : تاکید بر معماری اسلامی و الگویابی و نگرش محل عبادت و برگزاری کلاس فرهنگی و .... تدریس شد .
شمارش 6 تایی و 7 تایی و جمع و تفریق تاکید شد .
سپس تم 22 کتاب ریاضی حل شد .
تکلیف:
کتاب ریاضی صفحه ی 152 حل شود .
علوم اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
جهت تثبیت مبحث حرکت کلاس بدون دیوار داشتیم به حیاط رفتیم و مسابقه طناب کشی برگزار شد .
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
گنجینه شماره ی 12 با موضوع دندان درد با هدف : تقویت سواد خوانداری تدریس شد سپس نتیجه گیری انجام شد .
کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 166 حل شد .
از روی درس در بازار و صدای موج در دفتر تلاش رو نویسی شد .
تکلیف:
کتاب کار فارسی علوی از درس 8 نشانه ( ی ) تا پایان درس 15 نشانه
( خوا ) به خوبی تمرین و تکرار و مطالعه شود .
کتاب ها : کتاب نگارش و دفتر تلاش و کتاب فارسی و دفتر املا همراه دانش اموز باشد .
شطرنج
مدرس:
احمدی، امیر
فعالیت:
با سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی. این جلسه تکنیک به سیخ کشیدن آموزش داده شد و سعی شد که با حل مسئله های این مبحث اهداف این تکنیک هم آموزش داده شد.قبل تایم آمورش هم بچه ها نیمه اول کلاس رو بازی کردن با تشکر از توجه شما