1404/07/02
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
نگاره ی (1) با موضوع اشنایی با مفهوم خانواده و آشنایی با قرآن و احترام به خانواده و آشنایی با ابزار و وسایل آموزش داده شد .
تصویرک ها بخش شدند .
ببین بگو کتاب فارسی با مشارکت تصویر خوانی شد .
تکلیف:
تصویرک های نگاره 1 بخش شوند .
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
لوحه ی 1 با هدف توانایی رسم خط از بالا به پایین به روی خط تدریس شد و دانش اموزان با خط زمینه اشنا شدند .
تکلیف:
سرمشق دفتر تلاش انجام شود .
کتاب ها : کتاب نگارش و کتاب فارسی و کتاب ریاضی و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد .
سواد مالی
مدرس:
فتحی زاده، مبینا
فعالیت:
گزارش کار
معارفه و آشنایی معلم و دانشآموزان
انجام شد.
کتاب سواد مالی معرفی شد.
درباره محتوای کتاب و سرفصلهای آموزشی توضیح داده شد.
تکلیف:
خواهشمندم طبق برنامه درسی، از جلسه بعد کتاب سواد مالی همراه داشته باشید.(لطفا کتاب سیمی شود.)
1404/07/01
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
با عرض تبریک خوش آمد گویی و آرزوی سلامتی و سربلندی
برای دانش آموزان عزیزمان
قوانین و مقررات مدرسه و کلاس مرور شد.
در مورد نحوه نگه داری از وسایل و ارتباط گیری صحیح با دانش آموزان گفت و گو شد .
اقلام اموزشی تحویل گرفته شد .
نقاشی روز اول مدرسه کشیده شد .
تکلیف:
ندارند.
کتاب ها : فردا فقط کتاب فارسی و نگارش و دفتر تلاش ( همان مشق ) در کیف دانش اموز باشد .
اگر دانش اموزی کتاب علوم و قران و سواد مالی و رایانه و مهارت زندگی و کتاب چهار هوش علوی را به بنده تحویل نداده است تحویل دهد .
کتاب ها طبق توضیحات قبلی سیمی و طلق شود.دفتر املای علوی حتما سیمی و طلق شود .
ارمغان هفته تحویل دانش اموزان داده شد لطفا در حفظ ونگهداری برگه های ارمغان هفته و برچسب های ان کوشا باشید
قاشق و چنگال هر روز در کیف دانش اموز باشد .
هنر اول
مدرس:
رعیتی، سمانه
فعالیت:
سلام هنرمندان کلاس من امروز اولین جلسه طرح دوسالانه نقاشی قصه گویی و نقاشی برگزار شد.
استعداد فضایی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
بازی پرتاب و گرفتن توپ ها به شکل مسابقه اجرا شد. توانایی بچه ها در کنترل و گرفتن توپ ها تقویت شد
بازی های جسمی، حرکتی و تقویت حفظ تعادل و دقت و تمرکزی ( حرکت با بادکنک ) در کلاس بدون دیوار ( حیاط مدرسه ) انجام شد.
هوش و ریاضی
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
بازی های مهارتی و تمرکزی انجام شد.
برای هماهنگی و تقویت 2 نیمکره مغز بازی حرکت توپ طبق دستور روی شکل و خطوط انجام شد .