فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 105

ریاضی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: ارزش یابی تشخیصی از فصل 1 و 2 گرفته شد. ریاضی دست ورزی با چینه ها تکمیل جمع فرآیندی با شکل و حل کتاب ریاضی مسائل مربوط به جمع فرآیندی
تکلیف: برای جمع های زیر شکل بکشید سپس ان را حل کنید. 24به علاوه 35 44 به علاوه ی 15 25به علاوه ی 41

فارسی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: تدریس نشانه تنوین با روش قصه گویی حل کتاب کار فارسی ص 32 و 34 قسمت املا دان
تکلیف: 5 کلمه که آخر انها تنوین داشته باشد بنویس و با یکی از آنها به دلخواه جمله بساز. 2_ 6 کلمه ی زیر خط داراز درس انتخاب کن و با ان جمله بساز. 3_کتاب کار فارسی حل صفحه 35 و ص 36 فقط سوال 4

املا دوم

مدرس: مین باشی، مریم
تکلیف: روانخوانی از درس مدرسه ی خرگوش ها برای اولیا محترم

ریاضی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: تکرار و تمرین جمع فرآیندی
تکلیف: 1_ارمغان 7 انجام شود. 2_جمع های زیر در دفترت پاسخ بده. 45به علاوه 54 38 به علاوه 47 84 به علاوه 13 3_ساعت های زیر را نشان بده 3:48 5:15 7:58 9:00 12:10

علوم دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: تدریس معایب و مزایای باد ها

فارسی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
تکلیف: در جای خالی از کلمه ی مناسب استفاده کنید. اتفاقی_لذت_ سرود خواندن_مواظبت_ تمیز_تلاش اگرصداها را نمی‌شنیدیم چه.... برای ما می‌افتاد؟ برای اینکه گوش‌های سالم داشته باشیم باید از آنها به خوبی.... کنیم قبل از خوردن غذا باید دست‌هایمان را با آب بشوییم تا.... و پاکیزه شوند. درجشنی زیبا.... دوستانم را تماشا کردیم. برای اینکه موفق شویم بایدخوب....کنیم.

نگارش دوم

مدرس: مین باشی، مریم
تکلیف: ص 31 انجام شود.

املا دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: .
تکلیف: 1_از روی درس خرگوش برای اولیا روانخوانی شود. 2_از کلمات مهم درس یکبار بنویس.

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: رفتارهای مناسب در آسانسور

ریاضی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: تمرین جمع فرآیندی دست ورزی جمع فرایندی با چینه پرسش و پاسخ
تکلیف: جمع های زیر را به صورت فرایندی(تفنگی)پاسخ دهید. 43به علاوه 33 15 به علاوه 66 87به علاوه 11 59 به علاوه 46

فارسی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: تدریس درس مدرسه ی خرگوش ها روان خوانی از درس به روش ایفای نقش پذیرایی هویج از دانش آموزان
تکلیف: از روی درس مدرسه ی خرگوش ها یک بار برای والدین با صدای بلند و بار دیگر برای خودت با چشم بخوان و بعد پاسخ سوالات زیر را بنویس. الف ) اسم دو حیوان در درس آمده بود که دشمن خرگوش ها هستند، آن ها بنویس. ب) برای داشتن گوش های سالم باید چکار کنیم ؟ پ ) اسم چند تا از خرگوش هایی که در درس حرف زدند را یادت هست ؟ آن ها را بنویس. د)یک صدای آزار دهنده و یک صدای خوشایند را بنویس. ه)آلودگی صوتی را تعریف کن.

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با page color ، page borders ، borders همچنین نحوه ایجاد رنگ برای پس زمینه border آشنا شدند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا یک لیست از علایق خود بنویسید و این لیست را در داخل کادر قرار داده و رنگ زرد را برای پس زمینه کادر خود انتخاب نمایید با تشکر

ریاضی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: تدریس جمع فرآیندی با روش قصه گویی و بازی با تفنگ
تکلیف: جمع های فرآیندی (تفنگی)زیر را انجام بده. 51 به علاوه 11 18به علاوه 21 12 به علاوه 62 24به علاوه 54 61 به علاوه 22 40 به علاوه 15

فارسی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: ایجاد انگیزه درس مدرسه خرگوش ها گفت و گو درباره بهداشت گوش معرفی شنیدن به عنوان یکی از نعمت های خداوند راه های مراقبت از گوش
تکلیف: یک پیام بهداشتی برای مراقبت از گوش ها بنویس. (لطفا ماسک خرگوش تا روز 4 شنبه همراه دانش اموزان در پوشه باشد)

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس6حرف و تدریس وتمرین شد.رسیدگی به تکالیف
تکلیف: کلمات درس جدیددردفترزیبانویسی نوشته شود.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: مهارت دست کاری هماهنگی چشم و دست و چشم و پا سرعت عکس و العمل دقت و تمرکز تقویت عضلات ریز و درشت

شطرنج

مدرس: جعفر پور، کیمیا
فعالیت: ارتقاء و ترفیع پیاده آموزش داده شد، تمرینات مربوطه انجام شد.
تکلیف: حل پازل مات در یک حرکت در سایت لیچس

ریاضی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: تدرس تکنیک جمع کردن با روش به ده رسانی تکمیل ساعت و دقیقه با روش قصه گویی مورچه و گندم انبار شده
تکلیف: ساعت های زیر را نمایش بده(استفاده از شابلون فراموش نشود) 2:17 3:48 9:07 6:48 11:32 2_حاصل جمع های زیر را از روش ده رسانی(10 زورگو) حل کن . 7+8= 3+8= 9+4= 7+6= 7+5=

فارسی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
تکلیف: ارمغان 6 انجام شود. ماسک خرگوش فردا به همراه دانش اموزان باشد.

املا دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: کتاب خوانی و درک مطلب تقویت جمله سازی

قرآن دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: پرسش و پاسخ لوحه خوانی بحث و گفت و گو درباره ی مُحسنین

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد مبحث روابط بین فردی (احترام به ویژگی های جسمانی خود و دیگران ) آموزش داشتیم .صفحه 19 کتاب مهارت انجام شد .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: