1403/08/26
ریاضی دوم
مین باشی، مریم
ارزش یابی تشخیصی از فصل 1 و 2 گرفته شد.
ریاضی دست ورزی با چینه ها
تکمیل جمع فرآیندی با شکل و حل کتاب ریاضی مسائل مربوط به جمع فرآیندی
برای جمع های زیر شکل بکشید سپس ان را حل کنید.
24به علاوه 35
44 به علاوه ی 15
25به علاوه ی 41
فارسی دوم
مین باشی، مریم
تدریس نشانه تنوین
با روش قصه گویی
حل کتاب کار فارسی ص 32 و 34 قسمت املا دان
5 کلمه که آخر انها تنوین داشته باشد بنویس و با یکی از آنها به دلخواه جمله بساز.
2_ 6 کلمه ی زیر خط داراز درس انتخاب کن و با ان جمله بساز.
3_کتاب کار فارسی حل صفحه 35 و ص 36 فقط سوال 4
املا دوم
مین باشی، مریم
روانخوانی از درس مدرسه ی خرگوش ها برای اولیا محترم
1403/08/23
ریاضی دوم
مین باشی، مریم
تکرار و تمرین جمع فرآیندی
1_ارمغان 7 انجام شود.
2_جمع های زیر در دفترت پاسخ بده.
45به علاوه 54
38 به علاوه 47
84 به علاوه 13
3_ساعت های زیر را نشان بده
3:48
5:15
7:58
9:00
12:10
علوم دوم
مین باشی، مریم
تدریس معایب و مزایای باد ها
فارسی دوم
مین باشی، مریم
در جای خالی از کلمه ی مناسب استفاده کنید.
اتفاقی_لذت_ سرود خواندن_مواظبت_ تمیز_تلاش
اگرصداها را نمیشنیدیم چه.... برای ما میافتاد؟
برای اینکه گوشهای سالم داشته باشیم باید از آنها به خوبی.... کنیم
قبل از خوردن غذا باید دستهایمان را با آب بشوییم تا.... و پاکیزه شوند.
درجشنی زیبا.... دوستانم را تماشا کردیم.
برای اینکه موفق شویم بایدخوب....کنیم.
نگارش دوم
مین باشی، مریم
ص 31 انجام شود.
املا دوم
مین باشی، مریم
.
1_از روی درس خرگوش برای اولیا روانخوانی شود.
2_از کلمات مهم درس یکبار بنویس.
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
رفتارهای مناسب در آسانسور
1403/08/22
ریاضی دوم
مین باشی، مریم
تمرین جمع فرآیندی
دست ورزی جمع فرایندی با چینه
پرسش و پاسخ
جمع های زیر را به صورت فرایندی(تفنگی)پاسخ دهید.
43به علاوه 33
15 به علاوه 66
87به علاوه 11
59 به علاوه 46
فارسی دوم
مین باشی، مریم
تدریس درس مدرسه ی خرگوش ها
روان خوانی از درس به روش ایفای نقش
پذیرایی هویج از دانش آموزان
از روی درس مدرسه ی خرگوش ها یک بار برای والدین با صدای بلند و بار دیگر برای خودت با چشم بخوان و بعد پاسخ سوالات زیر را بنویس.
الف ) اسم دو حیوان در درس آمده بود که دشمن خرگوش ها هستند، آن ها بنویس.
ب) برای داشتن گوش های سالم باید چکار کنیم ؟
پ ) اسم چند تا از خرگوش هایی که در درس حرف زدند را یادت هست ؟ آن ها را بنویس.
د)یک صدای آزار دهنده و یک صدای خوشایند را بنویس.
ه)آلودگی صوتی را تعریف کن.
رایانه
نیکزاد، علی
دانش آموزان با page color ، page borders ، borders همچنین نحوه ایجاد رنگ برای پس زمینه border آشنا شدند
دانش آموزان گرامی لطفا یک لیست از علایق خود بنویسید و این لیست را در داخل کادر قرار داده و رنگ زرد را برای پس زمینه کادر خود انتخاب نمایید با تشکر
1403/08/21
ریاضی دوم
مین باشی، مریم
تدریس جمع فرآیندی
با روش قصه گویی و بازی با تفنگ
جمع های فرآیندی (تفنگی)زیر را انجام بده.
51 به علاوه 11
18به علاوه 21
12 به علاوه 62
24به علاوه 54
61 به علاوه 22
40 به علاوه 15
فارسی دوم
مین باشی، مریم
ایجاد انگیزه درس مدرسه خرگوش ها
گفت و گو درباره بهداشت گوش
معرفی شنیدن به عنوان یکی از نعمت های خداوند
راه های مراقبت از گوش
یک پیام بهداشتی برای مراقبت از گوش ها بنویس.
(لطفا ماسک خرگوش تا روز 4 شنبه همراه دانش اموزان در پوشه باشد)
زیبانویسی
الهی، شیما
درس6حرف و تدریس وتمرین شد.رسیدگی به تکالیف
کلمات درس جدیددردفترزیبانویسی نوشته شود.
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
مهارت دست کاری هماهنگی چشم و دست و چشم و پا سرعت عکس و العمل دقت و تمرکز تقویت عضلات ریز و درشت
1403/08/20
ریاضی دوم
مین باشی، مریم
تدرس تکنیک جمع کردن با روش به ده رسانی
تکمیل ساعت و دقیقه با روش قصه گویی مورچه و گندم انبار شده
ساعت های زیر را نمایش بده(استفاده از شابلون فراموش نشود)
2:17
3:48
9:07
6:48
11:32
2_حاصل جمع های زیر را از روش ده رسانی(10 زورگو) حل کن .
7+8=
3+8=
9+4=
7+6=
7+5=
فارسی دوم
مین باشی، مریم
ارمغان 6 انجام شود.
ماسک خرگوش فردا به همراه دانش اموزان باشد.
املا دوم
مین باشی، مریم
کتاب خوانی و درک مطلب
تقویت جمله سازی
قرآن دوم
مین باشی، مریم
پرسش و پاسخ
لوحه خوانی
بحث و گفت و گو درباره ی مُحسنین
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد مبحث روابط بین فردی (احترام به ویژگی های جسمانی خود و دیگران ) آموزش داشتیم .صفحه 19 کتاب مهارت انجام شد .
عزیزان تکلیف ندارید .