فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: Starters 13

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: حروف ou بررسی شد و کلمات جدید با مثال تکرار و تمرین شد. Song و داستان تمرین شد.
تکلیف: صفحه ی 86 ALV Notebook انجام شود. (جملات روخوانی نیز شود و هنگام نوشتن به خطوط دفتر و طرز صحیح نوشتن حروف دقت شود.) دانش آموزان عزیزم برای روز *دوشنبه* املا از صفحات 33 و 29 کتاب phonics ALV خواهند داشت.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: صفحه ی 14 ریاضی بررسی شد. حاصل جمع اعداد با گیم دوره شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: Tricky words بررسی شدند و حرف qu با مثال ها و جملات دوره شد.
تکلیف: صفحه ی 85 ALV Notebook انجام شود. (جملات روخوانی نیز شود و هنگام نوشتن به خطوط دفتر و طرز صحیح نوشتن حروف دقت شود.) دانش آموزان عزیزم برای روز *دوشنبه* املا از صفحات 33 و 29 کتاب phonics ALV خواهند داشت.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: کلمات smooth صاف و rough ناصاف، با بازی دوره شد و تمرینات مربوط به این صفحه حل شد. انواع مایعات بررسی شد. بین اجسام جامد و مایع مقایسه انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: qu به همراه کلمات جدید و blending تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم تکلیف ندارند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: حاصل جمع اعدادی که مجموع آنها 10 می‌شود تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم موارد پایین را همراه با خواندن اعداد تمرین کنند. 10=5+... 10=6+... 10=3+...

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: حرف qu به همراه بازی و شناخت صدا و مثال ها تدریس شد.
تکلیف: صفحه ی 84 ALV Notebook انجام شود. (جملات روخوانی نیز شود و هنگام نوشتن به خطوط دفتر و طرز صحیح نوشتن حروف دقت شود.)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: جامدات و مایعات و مثال های آن ها همراه با تماشای ویدیو مرور شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: حرف th دوره و tricky words تدریس شد. تلفظ کلمات با بازی بررسی شد.
تکلیف: صفحه ی 83 ALV Notebook انجام شود. (جملات روخوانی نیز شود و هنگام نوشتن به خطوط دفتر و طرز صحیح نوشتن حروف دقت شود.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: