فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 203

علوم چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
فعالیت: سلام و عرض ادب ،وقتتون بخیر و خوشی امروز در زنگ علوم، ابتدا دانش آموزان با تعاریف سلول، اجزای سلول، انواع سلول گیاهی و جانوری ،تکثیر سلول و شباهت های سلول آشنا شدند. سپس در آزمایشگاه، تک تک دانش آموزان، سلول های پوست پیاز را زیر میکروسکوپ نگاه کردند و تصویر آن را بر روی کاغذ نقاشی کشیدند.
تکلیف: در صورت تمایل دانش آموزان سلول پوست پیازی را که در میکروسکوپ دیدند و نقاشی کردند به کمک خمیر بازی بر روی یک مقوا A4 درست کنند و به کلاس بیاورند.

هنر چهارم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه به طور مفصل برای دانش آموزان در مورد پرسپکتیو، پلان بندی و دوری و نزدیکی در کشیدن منظره به صورت تئوری و عملی توضیح داده شد. و با یک عکس طبیعت به آن ها قانون دوری و نزدیکی نشان داده شد.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده هر دانش آموز یک عدد قلمو سرگرد هر شماره ای که در دسترس میباشد همراه خود بیاورد.شماره از 2 تا 8 میباشد. در صورت تمایل کاور یا لباس قدیمی برای رنگی نشدن لباس همراه داشته باسند. ممنونم

ریاضی چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
فعالیت: سلام و عرض احترام خدمت اولیای گرامی با آرزوی سلامتی برای عزیزان و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید امروز در زنگ ریاضی، مبحث عدد نویسی و آشنایی با عدد هزار به جهت مرور و تقویت مفهوم عددنویسی به کمک جدول ارزش مکانی و بازی انجام شد.

فارسی چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
فعالیت: مفهوم جمله، اجزای جمله،جملات 1 تا 3 جزئی، فعل وفاعل و مفعول در قالب بازی برای دانش آموزان مرور شد.

چوب جادویی

مدرس: پوروالا، طناز
فعالیت: در زنگ چوب جادویی، به کمک چوب بستنی و با دست ورزی و هنر دانش آموزان، طرح اولیه ی ماشین ساخته شد. این کار در طول هفته تکمیل خواهد شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: