فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 210
فعالیت: با سلام و احترام ضمن عرض تشکر بابت حضور منظم و کامل دانش آموزان در کلاس های مجازی و انجام و ارسال به موقع تکالیف، به اطلاع میرسانیم ، روز پنجشنبه 20 آذر ماه، کلاس های رفع اشکال درس پایه و زبان انگلیسی جهت بهبود کیفیت آموزش و آماده سازی جهت ارزشیابی نیمسال اول، به صورت حضوری برگزار خواهد شد.خواهشمندیم کلیه دانش آموزان در این روز در مدرسه حضورداشته باشند. شروع و پایان کلاس ها: پایه اول تا ششم: 8:30 تا 12:15
توضیح: با توجه به اعلام برگزاری کلاسهای رفع اشکال در روز پنجشبه 20 آذرماه ، ذکر نکات زیر ضروری بنظر میرسد. با توجه به اینکه کلاسهای مجازی با کیفیت بالا و حضور کامل دانش آموزان و تحت نظارت مدرسه ، برگزار گردیده است ، دغدغه آموزشی زیادی در این رابطه وجود ندارد. از سوی دیگر طبق تجربیات سالهای گذشته و پیش بینی آموزشهای مجازی، طرح درس مجموعه علوی به نحوی تدوین گردیده که در آذرماه نگرانی همکاران کمتر باشد. * طبق آمار حضور و غیاب دانش آموزان که روزانه توسط معاونین انضباطی پیگیری میشود ، بطور میانگین بالای 95 درصد دانش آموزان در کلاسها حضور فعال دارند که موجب بهبود کیفیت آموزشی شده است. لذا به اطلاع میرسانیم در نظر گرفتن روز پنجشنبه جهت رفع اشکال توسط مدیریت مدرسه به منظور برطرف کردن اشکالات احتمالی و آماده شدن دانش آموزان جهت ارزشیابی نیمسال اول می باشد. بدون شک مدرسه متوجه مشکلات خانواده ها بوده و انتظار یک روز تعطیل برای فرزندانمان را درک میکند. قطعا این انتظار از طرف همکاران نیز وجود دارد که می بایست در روزغیرکاری (روز مادر) در مدرسه حاضر باشند ، با اینحال مدیریت برگزاری این کلاسها را ضروری دانسته است. خواهشمندیم ، اولیا گرامی ، طبق روال، همراهی لازم را به عمل آورده و با حضور در این کلاسها در بهبود کیفیت آموزشی فرزندانمان کمک نمایند.

ریاضی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: حل و بحث صفحات 58 و 59 و 60کتاب درسی انجام شد.
تکلیف: حل صفحات 61 و 62و 63 و 64 کتاب درسی انجام شود.

فارسی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: پرسش و پاسخ و مرور از درس 2 انجام شد.
تکلیف: رو‌نویسی از صفحه 25 کتاب کار انجام شود. یک صفحه لغت دارای ارزش املایی از درس رازی در دفتر انجام شود. قافیه و ردیف درس خرد رهنمای در دفتر نوشته شود.

ریاضی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: نمونه سوالات در دفتر از روز گذشته حل شد.
تکلیف: صفحات 58 و 59 کتاب درسی ،در داخل کتاب حل شود.

علوم پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: درس 3 کتاب کار،نکته خوانی و مر‌ور و بحث کلاسی انجام شد.
تکلیف: درس 3 کتاب کار مطالعه شود و از همین فصل 3 در کتاب کار ،20 سوال طرح شود.

فارسی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: درس اول شامل،ستایش و تماشاخانه و و هستی ،پرسش و داستان کلاسی انجام شد و مرور درس به مرحله تثبیت رسید.
تکلیف: رو نویسی از صفحه 18 و 19 کتاب کار انجام شود درس دوم از کتاب کار خوانده شود . فردا پرسش درس 2 انجام می شود.

هنر پنجم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام هنرمندان کلاس هنر امروز در مورد تصویر شاد و غمگین به کمک خطوط و اشکال هندسی و نقطه و......صحبت کردیم و قرار براین شد پسرهای گل کلاس تصاویر شاد و غمگین را نشان دهند

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: باذ سلام و وقت بخیر امروز در مورد مبحث اتیکت (میزبان بودن) آموزش داشتیم .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید.

ریاضی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: مرور مبحث درصد و تناسب انجام شد.
تکلیف: نمونه سوالات در دفتر حل شود.

علوم پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: مرور فصل پنجم،بدن،انجام شد.

فارسی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
تکلیف: صفحه 8 و صفحه 9 و صفحه 11 و سوال 10 صفحه 15 از کتاب کار رو نویسی شود. و از صفحات 10 و 11 فصل 1 نگارش با موضوع دلخواه، انشا نوشته شود.

رباتیک

مدرس: امیری، عاطفه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز ادامه ساخت آسانسور ها را داشتیم ،تعدادی از گروه ها تکمیل کردند و تست حرکت نیز انجام دادند.

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: اهداف فعالیت موزیک وگرام 1. تقویت دقت شنیداری: بچه‌ها یاد می‌گیرن صداها، ریتم‌ها و تغییرات موسیقی رو با گوش دادن دقیق تشخیص بدن. 2. هماهنگی چشم و دست و بدن: با دنبال کردن علامت‌ها و اجرای ریتم‌ها، هماهنگی حرکتی بهتر می‌شه. 3. درک ریتم و ضرب: کودک به شکل عملی مفهوم ضرب‌های کوتاه، بلند، تکرار و الگوهای ریتمی رو تجربه می‌کنه. 4. تقویت توجه و تمرکز: چون باید هم‌زمان به نشانه و موسیقی توجه کنن، تمرکز کودکان افزایش پیدا می‌کنه. 5. تخلیه انرژی و شادی در حرکت: موسیقاگرام یک روش شادی‌آور برای بیان احساس و تخلیه انرژی مثبت با موسیقی است. 6. آشنایی با نمادها و تصویرسازی موسیقی: کودکان یاد می‌گیرن چطور موسیقی را با شکل‌ها و خطوط تصور کنند؛ نوعی خواندن و نوشتن ساده‌ی موسیقی. 7. پرورش خلاقیت و ابتکار: در ادامه بچه‌ها حتی می‌توانند موزیکوگرام مخصوص خودشان را بسازند.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: ازمون تیزهوشان برگزار شد.

ریاضی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره

سواد مالی

مدرس: فتحی زاده، مبینا
فعالیت: درس تنخواه تدریس شد .فعالیت کلاسی حل شد.
تکلیف: فعالیت منزل درس تنخواه انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: