فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: حرف بزرگ و کوچک Cc تدریس شد. لغات کتاب با استفاده از پاورپوینت و بازی تدریس و تمرین شد. آهنگ phonics برای تثبیت صدا و حرکت برای دانش آموزان عزیز پخش شد.
تکلیف: چنانچه دانش آموزی کاربرگ Nn را هنوز تکمیل نکرده است پایان هفته تکمیل شود. دیکته از کلمات زیر به دانش آموزان گفته شود. nap,pan,nip,pin,ant

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث long and short در کلاس Math تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: شیوه خواندن کلمات (blending) با استفاده از بازی فوتبال با دانش آموزان عزیز کار شد. آهنگphonics برای تثبیت صدا و حرکت حروف در کلاس پخش شد.
تکلیف: باقیمانده خط های کاربرگ Nn در منزل انجام شود. دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که از هر کلمه فقط دوبار بنویسند و صداکشی و خواندن کلمه را حتما انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: آهنگ و حرکت حرف Nn تمرین و تکرار شد. شکل نوشتاری حرف بزرگ و کوچک Nn در کلاس با استفاده از پاورپوینت و بازی تدریس شد. شکل نوشتاری حرف بزرگ و کوچک Nn همه دانش آموزان عزیز در کلاس چک شد. صفحه 27 کتاب Phonics در کلاس انجام شد. خواندن کلمات (blending) تدریس شد.
تکلیف: کاربرگ Nn به دانش آموزان عزیز داده شد لطفا دو خط از حرف بزرگ N دو خط از حرف کوچک n تکمیل شود. از کلمات داخل کاربرگ که در زیر آمده است از هر کلمه دانش آموزان دوبار بنویسند و سپس کاربرگ را داخل دفتر زبان بچسبانند. ant pin nip pan

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث animals and their babies در کلاس Science تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: موزش حرف Nn بوسیله فایل پاورپوینت.تعریف استوری و رسیدن به صدا و اکشن حرف n. همخوانی song جهت تکرار صدا آموزش لغاتی که صدای Nn در آن تکرار می‌شود مانند: nest,,,neck,,,nose,,,ninja,,,,,needle,,, , ,,numbers,,,notebook,,necklace,,,nurse,,,,nails,,,net,,,,nuts,,,,, ویدئو اکشن حرف Nn در سایت قرار داده شده است.
تکلیف: عزیزانی که کاربرگ خودشونو کامل نکردن و دیکته جلسه گذشته رو ننوشتن انجام بدن عزیزان امشب کلمات tip,,,sit,,,tap,,,pip,,,,its,,,صدا کشی کنند با نظارت والدین و در منزل بخوانند

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: دوره حرف هایi و p بوسیله فایل پاورپوینت، ویدئو و بازی انجام شد. دوره روخوانی کلمات به همراه بازی و فایل پاورپوینت انجام شد ، دوره کلمات مربوط به هر حرف به روش پازلینگ انجام شد
تکلیف: عزیزانی که هنوز ماربرگ خود را کامل نکردند کامل کنند، از کلمات tap,,,sip,,,its,,,,pit,,,sit,,, هر کدام دوبار در دفتر نوشته شود از کلمات sat,,sit,,,tip,,,pit در دفتر دیکته گفته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: