فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: آینده سازان

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جمع و تفریق فرایندی با بازی و قصه و دست ورزی در کلاس با مشارکت گروهی عزیزانم انجام شد.تمرینات وارد دفتر شد.دفاتر بازدید و تقدیم پسرانم شد.
تکلیف: پسرم معلم شو و از روی دفترت قصه ی جمع فرایندی امروز را،هر چه به خاطر داری برای پدر یا مادر عزیزت تعریف کن.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با بارش فکری و اسلاید مرور خوراکی های سالم و ناسالم و بیان مفهوم انرژی برای بدن و آشنایی و تدریس چهار گروه مواد غذایی در هرم غذایی عزیزانم در هر گروه هرم های خود را با چهار گروه مواد غذایی که همراه داشتن و آموزگار به آن ها داده بود ساخته و لحظات لذت بخشی را تجربه کردند.
تکلیف: پسرم به فایل ارسالی توجه کن و مواد غذایی شام امشب خود را خوب بررسی کن،ببین از چهار گروه مواد غذایی در شام امشبت چه موادی را داری؟

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آموزش جذاب کلمات هم خانواده با حضور مهمانان ویژه که از برادران دانش آموزانمون بودند همراه با اسلاید و بازی و ساخت برج کلمات هم خانواده به صورت گروهی انجام شد.
تکلیف: به شباهت های خودت و اعضای خانواده توجه کن و یک مثال از کلمات هم خانواده ای که در فیلم دیدی را برای والدین عزیزت بازگو کن،یکشنبه از هر دانش آموز متعاقب با فیلم ارسالی یک هم خانواده خواهم پرسید.

چوب جادویی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ساخت بادبادک با مقوا و چوب بستنی جهت گسترش خلاقیت وهماهنگی بین دست و چشم با مشارکت گروهی و جذاب دانش آموزانم انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث حل مسئله با انجام بازی فروشنده و خریدار با هدف فهمیدن مسئله و دقت در محاسبات عملیات جمع انجام شد،نکات و مسئله ها وارد دفتر شد،دفاتر بازدید و تحویل عزیزانم شد.
تکلیف: پسرم به پدر و مادر عزیزت بگو فهمیدن مسئله یعنی چه؟اگر فراموش کردی به دفترت مراجعه کن و سپس آن را بازگو کن.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مرور انواع چشمه های نور با مشارکت گروهی عزیزانم و بازی تشکیل سایه همراه با بارش فکری با مفهوم سازی شرایط دیدن و بازتابش نور و تشکیل سایه در کلاس انجام شد.
تکلیف: جهت کلاس فردا لطفاً وسایل طبق اعلام در ویس همراه عزیزانم باشد.لازم به ذکر است از هر گروه دو تا سه قلم مقدار بسیار کم کفایت می کند،حتی در حد یک خوراکی.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: متعاقب با مفهوم سایه و منبع نور در درس علوم و تلفیق آن با فارسی املای خلاق بازی با سایه ها و کلمات به هم ریخته با هدف شناخت مهارت درست نوشتن کلمات و تقویت املا به صورت فعال و گروهی و بازی با طلق و لوله انجام شد.عکس و فیلم ها ارسال شد.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.بازی های ایستگاهی خلاق با هدف بهبود تقویت جسمانی و تقویت تمرکز.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: