فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زبان سطح 3

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: کلمات صفحه 12 کتاب Discovery تدریس شد.
تکلیف: 1.کلمات زیر هر کدام 3 مرتبه نوشته شود سپس spell شود. museum , hospital, sportp centre , post office. school , train station 2. دیکته از همین کلمات و کلمات صفحه 10 نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: قسمت دوم گرامر صفحه 11 تدریس شد.
تکلیف: 1.ویدیو ارسال شده را حتما ببینند و همراه ویدیو تکرار کنند. 2. در انتهای ویدیو چندین تمرین آورده شده. دفعه اول همراه ویدیو میبینند و تکرار میکنند. دفعه دوم صدا بسته میشه و از تمرین های آخر ویدیو 8 تا رو خودشون جواب میدن و بعد در دفتر می نویسند. سوال و جواب باید شبیه به نمونه زیر نوشته شود. ( *حرف اول جملات حرف بزرگ نوشته شود.*) What's this? It's a car. What's that? It's a car. What are these? They're cars. What are those? They're cars. *نکته* از This is برای یک شی نزدیک استفاده میشود. از That is برای یک شی دور استفاده میشود. از These are برای چند شی نزدیک استفاده میشود. از Those are برای چند شی دور استفاده میشود.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: قسمت اول گرامر صفحه 11 کتاب Discovery تدریس شد.
تکلیف: 1. کلمات صفحه های 10 و 11 مجدد spell شود. 2. با this و that جمله سازی و سوال کردن به طور شفاهی کار شود. و بعد از تمرین شفاهی 3 جمله با this و that بنویسند و 4 تا سوال با جواب. *نکته* از this برای یک شی نزدیک استفاده میشود. از that برای یک شی دور استفاده میشود. This is a car. That is a car. سوال What's this? It's an umbrella. What's that? It's a bike. در پاسخ سوال از It هم برای دور و هم برای نزدیک استفاده میشه . اگر به جای it از this یا that استفاده بشه صحیح هست اما چون کتاب It اورده بهتره از It استفاده کنیم.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: کلمات صفحه های 10 و 11 کتاب Discovery تدریس شد.
تکلیف: 1. کلمات زیر را هر کدام 3 مرتبه نوشته و spell آن را کار کنند. با هر یک ، یک جمله به طور شفاهی بگن. bus , bike , motorbike, plane , train , taxi , car , lorry 2. بعد از تمرین و spell از کلمات فوق دیکته نوشته شود. 3. صفحه 8 کتاب کار انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: دیکته در کلاس گفته شد. کتاب activity در کلاس چک شد.
تکلیف: سوال و جواب در مورد تقویم روزانه را تمرین کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: