فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زحل

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحه ی 77 و 78 سوالات مربوط به تکالیف روز گذشته، در کلاس حل و رفع اشکال شد.مابقی سوالات صفحه ی 77 تا پایان صفحه ی 78 (مبحث کسر مساوی) با مشارکت دانش آموزانم به طور کامل حل و مجدد تمام موارد توضیح داده شد.جدول ضرب 5 پرسش کلاسی شد.مباحث سوالات تیمز در کلاس بررسی و نحوه ی انجام این آزمون به طور کامل توضیح داده شد.
تکلیف: فردا آزمون تیمز بچه ها خواهد بود علاوه بر دانسته های سال گذشته تا پایان صفحه ی 54 تمرین شود.نمونه سوال ارسالی کار شود.برای نمونه سوال می توانید برنامه ریزی کرده و شرایط را مشابه سازی بفرمائید و از دانش آموزانم طبق تایم مشخصی پاسخ ها را بخواهید.سپس با پاسخنامه که در قسمت هوش و ریاضی ارسال شده)،چک و رفع اشکال بفرمایید.(دلخواه).تکلیف نداریم فقط تکرار و تمرین.کتاب درسی جهت بازدید همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مباحث تدریس شده در کلاس آنلاین به طور کامل توضیح داده شد صفحات 56 ، 57 و 58 تدریس شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد، نکات مهم درس به دانش آموزان گفته شد تا برای پرسش کلاسی و سنجش دی ماه تمرین شود .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: آزمون آزمایشی مداد رنگی یک_پرلز برگزار شد.
تکلیف: پسرم امشب درس کار نیک را کامل بخوان و کلماتی که حروف (ع،غ،ط،ظ،ک،م،) دارند را پیدا کن و در دفترت بنویس و فردا دفترت را همراه خودت بیاور.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: فردا کتاب نگارش فارسی همراه داشته باشید.

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: آموزش نحوه اتصال حروف(گ.ک)به حروف(الف.ل)تدریس شد.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مسابقه ی آقای ریاضی برگزار شد.کتاب هوش و ریاضی باقیمانده ی صفحات 12،13،14،15 تا صفحه ی 16 سوال 1 تکمیل و در کلاس حل شد.
تکلیف: پاسخنامه ی تیمز سال گذشته که در قسمت ریاضی ارسال شده بود در این قسمت جهت رفع اشکال و چک کردن تقدیم حضورتون می شود.موفقترین باشید عزیزان پرتلاشم.

آزمایشگاه

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: دانش آموزان را به آزمایشگاه بردیم و آزمایش انواع خاک ها و میزان نفوذپذیری آب در خاک های مختلف را انجام دادیم .

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحه ی 76 و 77 تا سر تمرین با مشارکت عزیزانم در کلاس حل شد.آزمونک ضرب 0 تا 4 برگزار شد.بازی دقتی و تمرکزی جدول ضرب در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 77 از سوال 1 تا سوال 6 صفحه ی 78 را با دقت انجام بده.جدول ضرب ستون 5 را خواهم پرسید.جهت کلاس فردا فقط کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مباحث تدریس شده در کلاس آنلاین دوباره تکرار و مرور شد نمونه سوالات درس 5 از تعدادی دانش آموزان پرسیده شد ، مباحث مهم در کتاب علامت زده شد تا برای پرسش کلاسی و سنجش دی ماه حتما تمرین شود ، صفحات 54 ، 55 ، 56 توضیح داده شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد.
تکلیف: فردا روز سه شنبه کتاب علوم درسی را همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: بیت دوم شعر حافظ را حفظ کردیم.دفترهای فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.فایل نمونه سوالات آزمون پرلز جهت آزمون فردا گذاشته شد.
تکلیف: پسرم امشب خودت را خوب آماده کن که فردا آزمون پرلز داریم. لطفا شعر حافظ بیت دوم را تمرین کن.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: نگارش فارسی درس هفتم صفحه اول انجام شد.
تکلیف: لطفا فردا کتاب نگارش فارسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفتر های املا تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: لطفا دفترهای املا توسط اولیا امضا شود.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: برگزاری اردوی دانش آموزی سینما ماندانا و مرور اتیکت سینما رفتن

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه کپی اجزا اسلاید و مفهوم Undo و Redo آموزش داده شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 53 مجدد حل و رفع اشکال شد.تمرین صفحه ی 54 کتاب درسی در کلاس حل شد.ترفند کسر مساوی بدون شکل آموزش داده شد.ضرب ستون 5 تدریس و وارد دفتر شد.آزمونک ضرب 0 تا 4 داخل دفتر ریاضی گرفته و با همسال سنجی با هدف آموزش نوع تصحیح در آزمونک های بعدی و تکرار و تمرین بیستر توسط دیگر دانش آموزان تصحیح و مجدد توسط آموزگار بازدید شد.ارمغان شماره ی 9 و 10 در کلاس حل و رفع اشکال شد جهت بازدید نهایی در مدرسه نگه داشته شد.
تکلیف: تکلیف نوشتنی نخواهم داد،صرفاً و فقط به علت جدیت و مداومت در تمرین و تکرار جدول ضرب.فردا مجدداً پرسش کتبی ضرب 0 تا 4 را خواهیم داشت،مطابق آزمونک کلاسی امروز لطفاً با عزیزانم کار شود.ضرب 5 را هم خوب بخوان.جهت کلاس فردا فقط کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مباحث گذشته تکرار و تمرین شد صفحات40 و 51 و 52 و باهمکاری دانش آموزان حل شد . برگه ی نمونه سوالات درس 6 به دانش آموزان تحویل داده شد ، بطفا برای جلوگیری از گم شدن یا خراب شدن برگه ها ، آن ها را اول هر فصل بچسبانید ، دانش آموزانی که غایب هستند روزی که به مدرسه آمدند تشریف بیارند از معلم تحویل بگیرند .
تکلیف: نمونه سوالات درس 5 مطالعه شود پرسیده می شود . فردا کتاب درسی علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: بیاموز و بگو (زمان آینده)درس هفتم و بخوان و بیندیش (پری کوچولو)،حکایت (بهانه) تدریس شد.تمرین هوایی جهت شناخت بهتر زمان ها در کلاس انجام دادیم.دفتر های فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.ما شروع به حفظ غزلیات حافظ کردیم و امروز یک بیت آن را حفظ کردیم.فایل شعر گذاشته شد.
تکلیف: پسرم،امشب 10 جمله در زمان آینده بنویس و در دفتر فارسی ات بنویس و فردا دفترت را همراه خودت بیاور.فردا کلمات هم معنی مخالف و هم خانواده درس هفتم پرسیده می شود.غزل حافظ بیت اول را تمرین کن و فردا در کلاس تمرین می کنیم.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: امروز املا جذابی را از کلمات درس هفتم در کلاس برگزار کردیم.
تکلیف: دفتر های املا جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: کیش و راه های رفع کیش را یاد گرفتیم .
تکلیف: کتاب آبی پررنگ با صفحات بیشتر:صفحه 13 تمرین گرفتن اسب سیاه انجام شود. کتاب آبی کم رنگ با صفحات کمتر: تا آخر صفحه 6 حرکت فیل انجام شود . بازی انجام شود

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 52 کتاب درسی،مبحث کسر مساوی همراه با دست ورزی تدریس شد.فیلم و فایل همراه با نکات ارسال شد.لطفا و حتتتماً جهت تثبیت این مبحث مهم فیلم ها کامل مشاهده شود.کتاب کارها بازدید و تحویل داده شد.لطفاً فردا رضایت اردو با اثر انگشت و امضا تحویل عزیزانم شود.
تکلیف: تکلیف شما،مشاهده ی فیلم های صفحه ی 52 و حل کامل صفحه ی 53 خواهد بود(بدون پاورقی)،مبحث واحد کامل در صفحه ی 53 قبلا تدریس شده اما جهت تثبیت فیلم نیز ارسال شده پس از حل صفحه ی 53 ،پاسخ ها با فیلم و فایل ارسالی چک شود.فردا ضرب 0 تا 4 به صورت کامل از همه پرسش خواهد شد(یا کتبی یا شفاهی).جهت کلاس فردا دفتر ریاضی،کتاب ریاضی درسی،ارمغان 9 و 10 و (فقط کسانی که شنبه غایب بودند کتاب کارشان جهت بازدید)همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب علوم درسی را همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس هفتم در کتاب فارسی علوی انجام شد.کلمات دارای ارزش املایی درس هفتم در کلاس انجام شد.بندهای درس مشخص شد.واژه آموزی درس هفتم تدریس شد.دفترهای فارسی تکالیف مربوط به مجازی بازدید شد و به پسرانم تحویل داده شد.کتاب فارسی علوی درس ششم تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.ارمغان هفته نهم و دهم را کامل در کلاس حل کردیم و تصحیح شد.
تکلیف: پسرم امشب 7 کلمه بنویس مانند (سر+حال=سرحال)و با چهار کلمه ی آن جمله های زیبا بنویس و فردا دفتر فارسی همراه داشته باشید.کلمات هم معنی،مخالف و هم خانواده درس هفتم پرسیده می شود.فردا کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: فردا دفتر املا همراه داشته باشید. جمله ها وکلمات دارای ارزش املایی درس هفتم را تمرین کن که فردا املا داریم.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس هشتم صفحات 52 و 53 و 54 و 55 تدریس شد و سوالات صفحه 55 با همکاری دانش آموزان حل شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزی که در کلاس آنلاین کتاب خود را کامل نکردند لطفا از روی فایلی که در پرتال بارگذاری شده کامل کنند .

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.باری های ایستگاهی و فوتبال

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس گذشته مرور و کسر بزرگتر از واحد روی محور تدریس شد،تمرین صفحه ی 51 کتاب درسی با مشارکت عزیزانم در کلاس آنلاین حل شد.جدول ضرب پرسش شد.فیلم مهم این تدریس ارسال شد.فایل پاسخ های کتاب کار و درسی کل هفته ی مجازی ،ارسال شده ،اولیا محبت کنن حتما چک بفرمایند.
تکلیف: پسرم ارمغان شماره ی 10 را حل کن سپس،کتاب کار علوی صفحه ی 72 سوال 1،صفحه ی 73 سوال 4،5،6،7 و صفحه ی 74 سوال 9،10 را حل کن.(مجموعاً 7 سوال خواهد شد).جدول ضرب را خیلی خوب و جدی تمرین کن،هفته ی آینده حتماً آزمونک ضرب خواهیم داشت.در صورت حضوری بودن کتاب ریاضی درسی و کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.برای ارسال تکلیف در پرتال لطفاً تا اعلام مجازی بودن یا نبودن مدارس تامل بفرمائید.سپاسگزارم.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: تدریس درس 6 تا مبحث آب های زیرزمینی و چاه و قنات صفحه 57 انجام شد .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: تکالیف بازدید شد و بازخورد داده شد.
تکلیف: پسرم امشب متن درس هفتم( کار نیک)را بخوان و خلاصه آن را برای پدر و مادرت بگو و لطفا اولیای گرامی بازخورد آن را برای من ارسال کنید.روز شنبه کتاب فارسی درسی و علوی و ارمغان هفته نهم را همراه داشته باشید تا آن را حل کنیم.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 8 تا پایان صفحه 32 تدریس شد و به سوالات آن با همکاری دانش آموزان پاسخ داده شد .
تکلیف: فکرکنید صفحه 32 کتاب (کاربرگه شماره 6 ) انجام شود .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب هدیه و قرآن را روز شنبه باخود به مدرسه بیاورید.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فایل مرور به صورت درسنامه ی مباحث در هفته ی کلاس های مجازی تقدیم حضورتون می شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: