فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زحل

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تدریس نیم،ثلث،ربع و خمس مجدد مرور و روی ساعت تدریس شد،صفحه ی 50 کتاب درسی و 71 کتاب کار علوی در کلاس آنلاین همراه با مشارکت عزیزانم انجام شد.فایل حل صفحات همراه با نکات کامل ارسال شد.
تکلیف: پسرم تکیف نوشتنی نداری فقط فیلم انیمیشنی تدریس صفحه ی 50 را ببین و بعد فایل ارسالی را بررسی کن و با نکات نوشته شده ی خودت مقایسه و کتابت یا برگه ی نکاتت را کامل کن.تکلیف خلاق:روی میوه یا غذا یا اسباب بازی و ... نیم،ثلث ،ربع و خمس را نمایش بده و عکس آن را تا ساعت 21 برایم بفرست(نمونه داخل فایل).جدول ضرب 0 تا 4 را خوب و کامل حفظ کن پرسش می شود.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب کار علوی صفحه 52 با همکاری دانش آموزان حل شد.
تکلیف: صفحه 53 کتاب کار علوی در منزل حل شود .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب فارسی علوی درس ششم کامل در کلاس انجام شد.درس هفتم فارسی (کار نیک) روانخوانی شد.درست و نادرست و درک مطلب انجام شد.تکالیف روز قبل بازدید شد و بازخورد داده شد.
تکلیف: پسرم امشب با حرف های اسمت یک کلمه از درس پیدا کن که حرف اولش با حروف اسم شما یکی باشد. مثل:حمید/ح:حاکم م:می فروخت و ........ لطفا تکالیف تا ساعت 21:00 ارسال شود.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس8(دستگاه کارتخوان) با ارائه فیلم کمک آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با قوانین استفاده از دستگاه کارتخوان،خرید ایمن و بررسی رسید خریدار و فروشنده. فعالیت کلاسی صفحه 65 با کمک دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 66 انجام شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جدول ضرب پرسش شد،صفحه ی 49 کتاب درسی کامل شد.مسابقه ی آقای ریاضی برگزار شد.فیلم حل کامل صفحات 48 و 49 به صورت انیمیشنی همراه با توضیحات کامل ارسال شد،جهت تقویت پایه ی بچه ها در این مبحث دیدن فیلم ها جداً توصیه می شود.
تکلیف: پسرم تکلیف امشب شما علاوه بر تمرین جدول ضرب، فقط بازدید فیلم چهار شخصیت کسرها [نیم،ثلث،ربع و خمس] می باشد که به صورت آموزشی در پرتال ارسال شده(این فیلم و محتوای آن در کتاب نیست و مجزا از فیلم های صفحات 48 و 49 است،در حل تمرینات بسیار مهم و کلیدی است).عزیزان باید نکات مربوط به آن را وارد کتاب یا روی یک برگه نوشته و به کتابشون در صفحه ی 50 بچسبانند.توجه بفرمایید ارسال تکلیف امشب تا ساعت 21 فقط و فقط بازخورد اولیای عزیز از دیدن فیلم آموزشی باشد.و در صورت اصلاح یا مرتفع نمودن تکالیف دیشب هم فقط اطلاع شما اولیای عزیز کافی است.در صورت حضوری بودن کتاب کار علوی و کتاب درسی همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: شعر حفظی مثل باران پرسیده شد.کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده پرسیده شد. کتاب فارسی علوی تا صفحه 50 حل شد. تکالیف بازدید شد.
تکلیف: لطفا،امشب کتاب فارسی علوی درس ششم را کامل کنید و عکس آن را برای من ارسال کنید.پسرم،تکالیفت را تا ساعت 21:00 ارسال کن. فردا کتاب فارسی(درسی و علوی)را همراه داشته باشید.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب نگارش فارسی درس ششم کامل شد. و تعدادی از پسرانم از روی بندهای خود خواندند.پسرم،اگر کامل ننوشتی از روی فایل کتابت را کامل کن.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفترهای املای دانش آموزانی که ارسال کرده بودند بازدید شد.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه افزودن کادر متنی، ویرایش متن، افزودن جلوه های گرافیکی و ترازبندی متن آموزش داده شد.
تکلیف: صفحه ی 45، 46 و 47 کتاب که مربوط به درس امروز می باشد حتما برای جلسه آینده مرور و مطالعه شود. یک پاورپوینت با حداقل دو اسلاید ایجاد کرده و در آن از درس هایی که در این جلسه آموزش داده شد (مثل کادر متنی، ویرایش متن، جلوه های گرافیکی، ترازبندی و ...) استفاده کرده و در پرتال بخش رایانه در تکلیف امروز ارسال کنید. انجام و ارسال این تکلیف برای تمامی دانش آموزان الزامی می باشد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ضرب ستون چهار همراه با دست ورزی،فیلم و اسلاید تدریس شد،فیلم تدریس ارسال شد.صفحه ی 48 کتاب ریاضی با مشارکت عزیزانم با مبحث کسر در اندازه گیری کامل شد بعلاوه ی سوال اول از صفحه ی 49.
تکلیف: پسرم یک بار به صورت کامل فیلم تدریس ضرب عدد چهار را که برای شما در پرتال ارسال کردم ببین،تکلیف کلاسی ضرب عدد چهار را مطابق توضیحاتم در کلاس آنلاین و روال همیشگی و فایل ارسالی در دفترت کامل کن،غیر از تکلیف کلاسی ضرب ستون 4،یک بار دیگر هم از روی عبارت ضرب عدد چهار به صورت کامل از یک تا ده بنویس حالا معلم شو و برای ضرب 4×2 تا و ضرب 4×5 تا شکل،عبارت ضرب،عبارت فارسی،عبارت جمع و عبارت الگویی آن را هم بنویس و برای پدر یا مادر عزیزت توضیح بده که چطور باید عبارت ها را بنویسیم و وارد دفتر کنیم،در حد یک جمله اولیای عزیزم بازخورد از نحوه ی آموزش پسرم و دیدن فیلم آموزش ضرب برایم بفرستند.خوب جدول ضرب ستون 0 تا 4 را هم بخوان که پرسش خواهیم داشت،تکلیف امروز(هم تکلیف کلاسی و هم تکلیف منزل یعنی فقط دو صفحه ی جدول ضرب که در دفترت نوشتی و صفحه ی 48 کتاب ریاضی)توسط دانش آموزانم یا اولیای بزرگوارشان به صورت عکس در پرتال تا ساعت 21 ارسال شود. سپاس از همراهی با کیفیت شما عزیزانم.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب کار علوم علوی صفحات 50 و 51 و بخشی از صفحه 52 با همکاری دانش آموزان حل شد .
تکلیف: نمونه سوال درس 5 علوم در پرتال بارگذاری شد لطفا مطالعه شود .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: از تعدادی از پسرانم شعر حفظی پرسیده شد.
تکلیف: پسرم،نه خط اول درس فداکاران را در دفترت بنویس و زیر کلمات سه بخشی خط قرمز و دور کلمات بی نقطه خط آبی بکش و برای من ارسال کن.فردا کتاب فارسی علوی همراه داشته باشید.شعر حفظی و کلمات هم معنی،مخالف و هم خانواده پرسیده می شود.هر روز انجام تکالیف توسط اولیا در پرتال اطلاع داده شود.لطفا فایل تکالیف تا ساعت 21 ارسال شود و بعد از این ساعت بازخورد داده می شود در غیر اینصورت دیگر امکان ارسال تکالیف وجود ندارد.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب نگارش فارسی درس فداکاران صفحه 39 انجام شد.
تکلیف: لطفا فایل تکالیف تا ساعت 21 ارسال شود و بعد از این ساعت بازخورد داده می شود در غیر اینصورت دیگر امکان ارسال تکالیف وجود ندارد. فردا کتاب نگارش همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: امروز املا کلمات بهم ریخته و جمله های بهم ریخته داشتیم.
تکلیف: پسرم،املایت را در روزهای حضوری تصحیح می کنم.دانش آموزانی که قطع شده بودند املایشان را از روی فایل کامل کنند.لطفا فایل املا ها ارسال شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: نمونه سوالات درس 5 تا 7 در پرتال بارگذاری شد و برگه کپی نمونه سوالات به محضی که مدرسه حضوری شود به دانش آموزان تحویل داده می شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: عکس صفحاتی که در کلاس آنلاین با همکاری دانش آموزان حل شد داخل پرتال بارگذاری شد دانش آموزان عزیزم وارد کتاب خود کنند.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: آموزش کیش و مات و رفع کیش را یاد گرفتیم .

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحه ی 68 با توضیح یک مورد از سوال آخر و سوال 8 صفحه ی 69 در کلاس آنلاین همراه با پرسش و پاسخ جدول ضرب انجام شد.
تکلیف: تکلیف خلاق:فیلم ارسالی در پرتال تکلیف شما خواهد بود،ببین و با همان حال و هوای قشنگ فیلم،به سوالاتش در دفتر ریاضی ات پاسخ بده،نیاز به نوشتن خود سوال نیست،در امتداد سوال پاسخ ها را به صورت عبارت کسری آن هم بنویس،سپس سوال آخر صفحه ی 68 و دو سوال صفحه ی 69 کتاب کار علوی ات را با دقت انجام بده.جدول ضرب 0 تا 3 را خوب بخوان و حفظ کن پرسش می شود.در صورت حضوری بودن جهت کلاس فردا کتاب ریاضی درسی و دفتر ریاضی همراه عزیزانم باشد.(تکالیف در اولین حضور در مدرسه بازدید خواهد شد،لذا در پرتال ارسال نشود.)

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: شعر حفظی از تعدادی از پسرانم پرسیده شد.
تکلیف: پسرم،امشب ده کلمه از درس فداکاران پیدا کن و هم معنی کلمات را بنویس و سپس با آن کلمات جمله بساز.در صورت حضوری شدن فردا دفتر های فارسی را همراه داشته باشید و در غیر اینصورت تکالیف در روزهای حضوری بازدید می شود.فردا شعر حفظی پرسیده می شود.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: نگارش درس فداکاران تمرین دوم حل شد.
تکلیف: نگارش درس فداکاران تمرین اول(املا و واژه آموزی) لطفا در منزل انجام شود. فردا کتاب نگارش فارسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: پسرم امشب حتما متن درس فداکاران را خوب بخوان و کلمات آن را تمرین کن.
تکلیف: فردا دفتر املا همراه داشته باشید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحات 43 و 44 با هم فکری دانش آموزان حل شد . درس 7 صفحات 46 و 47 و 48 تدریس شد و به سوالات صفحات 48 و 49 و 50 با همکاری دانش آموزان پاسخ داده شد .
تکلیف: قسمت باخانواده صفحه 45 و باخانواده صفحه 51 در منزل حل شود . دانش آموزان عزیزم جواب سوال هایی که باهمکاری هم انجام دادیم داخل پرتال بارگذاری می شود داخل کتاب هدیه خود وارد کنید .

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحات 60،61،62 در کلاس کامل حل و رفع اشکال شد.مسابقه ی آقای ریاضی برگزار شد.فایل پاسخ کامل صفحات 59 تا 64 کتاب کار ارسال می شود،لطفاً جهت اطمینان کتاب عزیزانم چک شود.
تکلیف: پسرم ارمغان شماره ی 9 را با دقت انجام بده،سپس کتاب کار علوی صفحه ی 64،سوال 11 و 12،صفحه ی 66 سوال 1 و 2 فعالیت کلاسی و صفحه ی 67 را به صورت کامل انجام بده،مجموعاً 7 سوال خواهد شد.جدول ضرب را خوووب تمرین کن،اگر فیلم های مربوط به کسر را هنوز ندیدی در پرتال به تاریخ 7 آذر حتماً کامل مشاهده کن از شما پرسش خواهم کرد.جهت کلاس روز شنبه کتاب کار علوی و دفتر ریاضی همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: شعر مثل باران در کلاس روانخوانی شد.موسیقی شعر در کلاس اجرا شد.دفتر های فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم،لطفا برای پدر یا مادرت بگو که دیروز چه کارهایی انجام دادی،(لطفا توجه کن که تمام جملات باید به زمان گذشته باشد.)و از اولیای گرامی خواهشمندم در پایان ارمغان هفته نهم حتما بازخوردی در ارتباط با گفتار و جملات پسرم بدهند.شعر حفظی کلمات هم خانواده،هم معنی و مخالف درس ششم پرسیده می شود.شعر حفظی روز شنبه پرسیده می شود.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: روز شنبه حتما کتاب نگارش فارسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: املای تمرینی با کلمات به هم ریخته انجام شد. دفتر های املا تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: لطفا دفتر های املا توسط اولیا امضا شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کاربرگه ی شماره 5 در کلاس انجام شد و صفحات مربوط به کاپ کیک های تولد رنگ آمیزی شد.
تکلیف: ارمغان شماره 9 به طور کامل حل شود و شنبه همراه باشد.

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: تدریس خواندن (( هو)) و صفحه ی 29 به صورت فرد خوانی و جمع خوانی انجام شد.
تکلیف: برای هفته ی آینده صفحه ی 30 خوانده شود.

هنر سوم

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: تصویرسازی شخصیت کارتونی جدید رنگ آمیزی آن انجام شد .سپس درانتها آن را برش زدند وروی مقوا چسباندند.(تکمیل آلبوم شخصیت های کارتونی)

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز کاردستی کلبه مهربانی را به دلیل آموزش کارگروهی و همکاری به وسیله چوب بستنی را کامل کردند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: