فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زحل

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مفهوم اولیه ی مبحث کسر همراه با بارش فکری و بازی گروهی تدریس و مرور شد.فیلم و عکس در پرتال ارسال شد.
تکلیف: پسرم با استفاده از خوراکی های مختلف در منزل یک قسمت از دو قسمت مساوی (یک دوم) و یک قسمت از چهار قسمت مساوی (یک چهارم) را نشان داده و برای مادر یا پدر نازنینت توضیح بده که کسر یعنی چه.*توجه*تکلیف کاملا مهارتی است و توضیحات به اولیا به جهت افزایش فن بیان و تمرکز بیشتر به توضیحات معلم در کلاس و افزایش هوش کلامی داده شده،پس نیازی به انجام تکلیف خاصی در دفتر نیست.

زنگ تفریح

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کلیپ چرخه زندگی پروانه و مراحل رشد آن نمایش داده شد.در گروه ها گفت و گو درباره زندگی حشرات انجام شد و پسرانم اطلاعات خود را با هم به اشتراک گذاشتند و کاردستی پروانه متحرک را در کلاس ساختند.
تکلیف: پسرم با خلاقیت خود کاردستی حشرات دیگر را بساز. لطفا توجه بفرمایید ساخت کاردستی بنا به ایده و خلاقیت خود دانش آموزان انجام شود. کاردستی ارزشمند است که حاصل فکر و با دستان خود دانش آموز انجام شود در این مورد لطفا فقط هدایت گر باشید.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: کاردستی گروهی ساخت زرافه انجام شد و دانش اموزان احساسات را شناخته و درک‌کردند

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: ابتدا با پرسش و پاسخ درمورد چشمه نور ونحوه تشکیل سایه گفت و گو کردیم وسپس دانش آموزان را گروه بندی کرده و با استفاده از جعبه و حیوانات پلاستیکی و چراغ قوه ، بازی ایجاد سایه را انجام دادیم و دانش آموزان سوال هایی که طراحی شده بود را ازهم میپرسیدند و امتیاز میگرفتند
تکلیف: دانش آموزان لطفا یک عروسک را روی کاغذ سفید گذاشته و با منبع نور سایه آن عروسک را روی کاغذ تشکیل بدهند و آن سایه را نقاشی کنند و باخود به مدرسه بیاورند

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش انجام بازی های ایستگاهی فوتبال-پینگ پنگ-فوتبال دستی-شطرنج

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث تقارن همراه با بازی،دست ورزی و بیان نکات مهم،تدریس شد.عکس و فیلم در پرتال ارسال شد.
تکلیف: به تمام دانش آموزان دو چوب بستنی داده شده،لطفاً مطابق فایل نمونه ی ارسالی یک مورد را انتخاب و با چسباندن این دو چوب بستنی به یکدیگر شکل های متقارن روی آن ها رسم یا مطابق توضیحات من،دو چوب بستنی را بعنوان محور تقارن در نظر گرفته و با رسم یک تقارن چهار قسمتی روی یک تکه مقوا،یک شکل یا کلمات مختلف را به صورت متقارن بکشید یا بنویسید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: جمله سازی با کلمات در هم ریخته انجام شد. کلمات پشت بشقاب هایی نوشته شد و گروه ها با همکاری یکدیگر با استفاده از کلمات پشت بشقاب ها جمله ها را ساختند و سپس جملات خود را در کلاس خواندند. لطفا پسرانم دفتر فارسی همراه داشته باشند.
تکلیف: پسرم لطفا کاربرگ جعبه ی کلمات را انجام بده.

خلاقیت

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: کار با آبرنگ و ساخت کلاژ بستنی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: