1402/01/22
ریاضی سوم
بهجتی، مریم
کتاب ریاضی درسی صفحه ی 134 مبحث حل مسئله*حذف حالت های نامطلوب* با بازی و بارش مغزی تدریس و در کلاس انجام شد.
تکلیف نوشتاری در دو بخش ریاضی و علوم به صورت مجزا نخواهم داد،فقط التماس دعا....تنها خواهشم تمرین جدول ضرب است.جهت کلاس های روز شنبه،کتاب درسی ریاضی و کتاب کار علوی علوم همراه عزیزانم باشد.
علوم سوم
بهجتی، مریم
ترفند جمع اعداد به صورت بازی و ریاضی آموزش داده شد.
فارسی سوم
آشتیانی، مهدیه
تمرینات کتاب کار علوی درس 15 با همراهی پسران توانمند علوی حل شد. بیدپای فارسی به منظور تقویت درک مطلب دانش آموزان عزیزم گرفته شد.
پسران عزیزم ارمغان شماره 28 با دقت نوشته شود. 5 جمله که در آن تشبیه به کار رفته باشد نوشته شود.
مطالعات اجتماعی سوم
آشتیانی، مهدیه
با توجه به درس جهت های جغرافیایی، تعیین جهت های جغرافیای با خورشید و استفاده از قطب نما در کلاس تمرین و یادآوری شد.
1402/01/21
ریاضی سوم
بهجتی، مریم
آزمونک محیط و مساحت گرفته شد،سوال مروری در دفتر ریاضی انجام و توضیحات کافی داده شد.
پسر باهوشم تمرین صفحه ی 173 کتاب کار علوی را از سوال 1 تا 6 کامل انجام بده.جهت کلاس های فردا کتاب ریاضی درسی و کتاب کار علوم همراه عزیزانم باشد.جدول ضرب 0 تا 9 پرسش خواهد شد.
علوم سوم
بهجتی، مریم
علوم درس سیزدهم در کلاس کامل شد.
درس 12 و 13 کامل مطالعه شود شنبه پرسش خواهیم داشت.
فارسی سوم
آشتیانی، مهدیه
پسران توانمندم سوال 10 و11 درس پانزدهم در کتاب کار علوی نوشته شود.
عزیزان من جهت کلاس های فردا کتاب های مطالعات اجتماعی و فارسی کار علوی را به همراه داشته باشید. (در صورت داشتن قطب نما لطفا فردا با اجازه و صلاحدید اولیای محترم به همراه پسران عزیزم باشد)
هنر سوم
اقبالیان، زهرا
نقاشی از ترکیب بوته گل با مداد رنگی همراه با سایه روشن آموزش داده شد
بازی استراتژیک
کرمی، هما
بازی حرکتی ریتمیک و بازی ریتمیک به وسیله ی چوبک
1402/01/20
فعالیت:
با سلام و احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات؛ به اطلاع می رساند، فردا دوشنبه 21 فروردین ماه (به مناسبت شب قدر)، ساعت حضور دانش آموزان در مدرسه 9:00 صبح می باشد. خروج طبق روال می باشد.
ریاضی سوم
بهجتی، مریم
سوالات مروری در دفتر ریاضی انجام و بررسی شد،لطفاً اولیا ملاحظه بفرمایند.کتاب ریاضی درسی تا صفحه ی 131 بخش تمرین سوال دو در کلاس انجام شد.
پسرم فردا آزمونک محیط و مساحت داری لطفاً پس از ملاحظه ی فیلم و مطالعه ی فرمول ها و نکاتی که به شما آموزش دادم،برای فردا حسابی آماده باش.ضمناً سول 3 و 4 صفحه ی 131 کتاب درسی ریاضی را بنویس سپس کتاب کار علوی صفحه ی 173 بخش فعالیت کلاسی سوال 1 و 2 را با دقت حل کن متشکرم.جهت کلاس های فردا کتاب کار علوی ریاضی و کتاب علوم درسی همراه عزیزانم باشد.
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
مروری برکل دروس سال گذشته توسط خود دانش اموزان به وسیله کلیپ ، شعر و بازی
در صورت تمایل دانش اموزان عزیز ماکت میز غذاخوری را درست کنند و یا چیدمان میز غذا خوری خود درمنزل را عکس بگیرند و با چاپ رنگی همراه خود بیاورند. فعالیت دانش اموزانمان در نمایشگاه به نمایش گذاشته میشود.
1402/01/19
ریاضی سوم
بهجتی، مریم
ریاضی درسی تا صفحه ی 130 قسمت فرهنگ نوشتن تکمیل شد.با تشکر از عزیزانی که عکس و فیلم بازی های ضرب را مربوط به تکلیف دوشنبه 14 فروردین ارسال نمودند.بخشی از فیلم ها و عکس های مورد تایید سایت بازی های ضرب عزیزانم در پرتال قرار گرفت.پاسخنامه فصل 7 ریاضی برای تکمیل کتاب دانش آموزان ارسال شد.لطفا قسمت مرور فصل انجام نشود باید در کلاس حل شود.
پسر با هوشم کتاب کار علوی تمرین صفحه ی صفحه 169 تا سوال 6 کامل انجام شود.دوشنبه آزمونک محیط و مساحت خواهی داشت خوب تمرین کن.جهت کلاس فردا فقط کتاب ریاضی درسی همراه عزیزانم باشد.لطفاً از فردا تا پایان سال هر روز دفتر ریاضی همراه عزیزانم باشد.
علوم سوم
بهجتی، مریم
درس سیزدهم تا صفحه ی 105 همراه با بارش مغزی و فعالیت عملی که پیش ازاین در آزمایشگاه به صورت تصویری انجام شده بود تدریس شد.
لطفا درس 13 تا صفحه ی 105 کامل مطالعه شود روز سه شنبه حتماً پرسش خواهیم داشت.
نگارش سوم
آشتیانی، مهدیه
پسران عزیزم سوالات 1و 2 کتاب نگارش درس پانزدهم با دقت و خط زیبا نوشته شود. (در سوال 1 حداقل 6 بیت از شعر دریا نوشته شود)
جهت کلاس های فردا لطفا کتاب نگارش و دفتر لغات آورده شود.
ورزش سوم
داورزنی، حمید
تست شطرنج ، بازی فوتسال
سواد مالی
ربیعی، پریسا
درس 17(تبلیغات) با استفاده از ویدیوهای آموزشی تدریس شد.موارد مطرح شده عبارتند از:تأثیرات مثبت تبلیغات بر تصمیم خریداران،آشنایی با انواع تبلیغات دیداری و شنیداری از قبیل بیلبوردها،تابلوها،وسایل نقلیه عمومی و ...
فعالیت منزل صفحه 134 انجام شود.
مهارت زندگی
رنج بردار، محبوبه
آموزش مهارت حل مسئله و تصمیم گیری..
استفاده از مازها، مارپیچ های چند گانه برای کوشش و خطا، بدون استفاده از پاک کن در این روش دانش آموزان میان راه های مختلف را امتحان کرده، تا مسیر اصلی را پیدا کنند.
مهارت حل مسئله از طریق مازها، به ما می آموزد که زندگی چالش ها و میان راه های مختلف دارد، اما با کمک اراده، تفکر عاقلانه و تصمیم قطعی برای رسیدن به هدف، مسیر اصلی را پیدا می کنیم، ولو اگر گاهی لازم به دور زدن باشد. در مرحله دوم، برگه سفید به دانش آموزان داده شد، تا مازهای پرپیچ و خم طراحی کنند. این روش یکی از مهارت های برون ریزی هیجانی و استفاده از خلاقیت است که باعث می شود، دانش آموزان پیچ و خم های زندگی خود را ترسیم کنند و در میان تمام خطوط نگاهشان به مسیر اصلی کشیده شده باشد.