فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: سیب

هنر اول

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: ساخت مجسمه صورتک با خمیرسفال انجام شد.ابتدا اجزای مختلف صورتک آدم ساخته شد سپس اجزا به هم متصل شد.
تکلیف: هفته آینده گواش-قلم مو-لیوان یک بار مصرف و دستمال پارچه ای همراه پسرم باشد

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.بازی های ایستگاهی خلاق با هدف بهبود تقویت جسمانی و تقویت تمرکز

پرتال هوش

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: انجام کاربرگ آموزشی بگرد و پیدا کن با هدف بهبود تشخیص دیداری و تقوبت دقت و تمرکز انجام شد

علوم اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: برای ایجاد انگیزه ی ایجاد سایه آموزگار با عروسک دستی خرگوش وارد کلاس شده ، سایه خرگوش روی دیوار افتاد و بچه ها در موردسایه خرگوش شروع به صحبت کردند راجع به تشکیل سایه و جهت تابش نور در تغییر اندازه سایه و اینکه ازاجسام شیشه ای و پلاستیکی و سایر سطوح نوربه چه صورت عبور می کند ، در کلاس بحث و گفتگو کردیم. سایه کلاژهای رنگی و اجسام مختلف را روی دیوار باکمک نور چراغ قوه و گوشی ایجاد کردیم. سپس پسرهای گلم به ترتیب با دست های خود رو تابلوی کلاس سایه های مختلفی را درست کردند.

فارسی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: تکرار مبحث کلمات هم آغاز با فلش کارت های مختلف انجام شد، که هدف تقویت مهارت کلامی /تقویت حافظه شنیداری و دقت و تمرکز است، سپس کاربرگ آموزشی دست ورزی را انجام دادند.

هنر اول

مدرس: طبیعت شناس، الهام
تکلیف: فردا گل سفال همراه پسرم باشد.

چوب جادویی

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: کلاژ رنگین کمان توسط پسرهای گلم انجام شد که هدف از این کار هماهنگی چشم و دست ،تقویت دست ورزی و تقویت حافظه دیداری می باشد

ریاضی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: ابتدا تکرار مباحث قبل ( سمت راست و چپ، جهت ها، اشکال هندسی) انجام شد. آموزش امروز آشنایی با اعداد 1تا10 بود، برای ایجاد انگیزه شعر اعداد را با حرکات بدن تلفیق کردیم و خواندیم. برای تثبیت بیشتر بازی تاس اعداد و چوب خط را انجام دادیم، دربازی یک نفر تاس را می انداخت و عددی که نمایش داده می شد را برای بقیه می گفت و همه به تعداد عدد گفته شده چوب خط رنگی بر می داشتند.

فارسی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: ابتدا تکرار مباحث جلسات گذشته ( طرز صحیح مداد گرفتن ، خط زمینه ، بخش کردن کلمات) انجام شد. سپس تصاویری که صدای اولشان مثل هم تلفظ می شد ( هم از طریق انیمیشن و هم فلش کارت ها) نمایش داده شد، صدای اول را باصدای بلندتر تلفظ کردیم ،بعد باردوم با بچه ها تکرار شد و دراین مرحله اشاره به هم آغاز بودن کلمات و شبیه بودن صدای اول تصاویر شد. برای تثبیت بیشتر هر گروه یک بستنی با تصاویرهم آغاز درست کردند.
تکلیف: اولیای گرامی 1_برگه های رضایت نامه ی اردو را امضا و اثرانگشت بزنید و فردا همراه بچه ها باشد. 2_برگه ناقصی مدارک مدرسه به بعضی از دانش آموزان داده شده لطفا پیگیری بفرمایید

هنر اول

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: ساخت کاردستی ربات انجام شد.ابتدا ربات دلخواه کشیده شد سپس با کاغذ رنگی اجزای مختلف آن ساخته شد.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.بازی فوتبال

پرتال هوش

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: برای ایجاد انگیزه و آشنایی بچه ها با مفهوم الگو شعر خوانده شد، سپس روی تابلو چند نمونه الگو برای دانش آموزان نمایش داده شد و راجع به نمونه ها با بچه ها صحبت کردیم ،مرحله ی بعد نمونه الگو ها که به صورت کارت تهیه شده بود به همراه جدول الگو و مقواهای رنگی در اختیار بچه ها قرار گرفت و هر دانش آموز الگویی که مقابل خود داشت را روی جدول نمایش داد و در آخر بچه ها جدول الگو را همانند نمونه رنگ آمیزی کردند و داخل دفتر چسبانده شد. هدف الگویابی تقویت حافظه دیداری و دقت و تمرکز و هماهنگی چشم و دست می باشد.
تکلیف: لطفا برگه های سلامت دانش آموزانی که تحویل نداده اندتا یکشنبه هفته آینده همراه بچه ها باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: