فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: قاصدک

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آموزش هم آغاز و هم پایان صدای ن درقالب فایل پاور پوینت وشعر و تمرین های کتاب با همکاری نوآموزان انجام شد. شعر: ن ن ن هستم ن غیر آخر هستم اول و وسط نشستم ن ن ن هستم ن غیر اول هستم شبیه کاسه هستم آخرِ آخر نشستم
تکلیف: قاصدک های قشنگ و باهوشم چند کلمه پیدا کنید که هم آغازش با ن و چند کلمه پیدا کنید که هم پایانش با ن تمام شود

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 30 و 31 با موضوع :« قوانین کلاس را رعایت می کنیم.» و صفحات 32 و 33 با موضوع :« قوانین مدرسه را رعایت می کنیم.» تدریس شد. گفتگو در مورد نوع رفتار با دوستان و معلمین ، رعایت قوانین کلاس مانند نظم و ترتیب، نوع نشستن در کلاس، نوع رفتار در هنگام پرسش و پاسخ، مهارت خوب شنیدن و انجام درست و کامل تکالیف کلاسی صورت پذیرفت.
تکلیف: تکلیف صفحات 33،32،31،30 در کلاس انجام شد..اولیای گرامی لطف بفرمایید با پسر گلمان در مورد مباحث مطرح شده در کلاس گفتگو نمایید، تا با تکرار موضوع در ذهن دلبندانمان نهادینه شود.

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش، تمرین شوت زدن، یادگیری زدن ضربه پنالتی، نحوه زدن ضربه به توپ با پا انجام شد.

نقد فیلم

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: انیمیشن رد پای آبی با موضوع بیمار شدن و کار هایی که باید برای بهتر شدن بیماری خود انجام دهند و پوششی مناسب در فصل پاییز برای نواموزان به جهت تقویت حافظه دیداری و حافظه شنیداری و حل معما پخش شد

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آموزش مفهوم برابری و نابرابری در قالب فایل پاورپوینت و بازی با چوب خط ها به جهت یادگیری بهتر برابری و‌نا برابری و تمرین های کتاب با همکاری نوآموزان انجام شد .
تکلیف: قاصدک های قشنگم با لگوهای خود یا هر نوع اسباب بازی که در دسترس دارید برابری و نابرابری را تمرین کنید و به من نشان دهید (در قالب فیلم کوتاه)

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: تمرین های (یافتن اشکال از خطوط زمینه، درک شباهت و تفاوت ، دقت و تمرکز ، جدول شگفت انگیز،الگویابی ) درکتاب با همکاری نوآموزان انجام شد .

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: تمرین (سوره مبارکه کوثر )و شعر حافظ و نمایش یلدایی با نوآموزان انجام شد .

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: آموزش کاردستی حلزون، دست ورزی با قیچی، مقوا رنگی و چسب شکل داده شد.

دنیای خیال

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: داستان سازی به شیوه ی یک قصه خوانده می شود و ادامه اش را نوآموزان از آ آن چه که در ذهن دارند کامل می کنند.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: مرور و تمرین مفهوم سبک و سنگین ،جهت چپ و راست ، جدول سودوکو و ماتریس با ابزار های بازی نوآموزان (لگو) انجام شد .

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: مرور و تمرین مبحث غذای سالم و ناسالم در قالب فایل پاور پوینت انجام شد .

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
تکلیف: اولیای عزیز و مهربان چند تکه میوه و سه لیوان آب طعم دار ( ابلیمو،اب نمک ،اب قند) اماده بفرمایید و چشمان پسر عزیزم رو با یک شال ببندید و به صورت تصادفی کمی از میوه یا اب طعم دار را در دهان پسر گلم بگذارید و بپرسید که چه طعمی داشت ؟ به این صورت تمامی طعم ها را امتحان کنند به جهت آموزش حواس پنجگانه که فردا صورت می گیرد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: