فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: قاصدک

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آموزش هم آغاز و هم پایان آوای (ت و ت) در قالب فایل پاور پوینت و دیدن تصاویر مربوطه و تمرین های کتاب با همکاری نوآموزان انجام شد . ساخت کار دستی ت اول تلفن انجام شد .

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: دویدن و نرمش کردن. حرکات ترکیبی با مانع برای تقویت : تعادل - انعطاف پذیری _چابکی _استقامت قلبی و تنفسی. بالابردن تمرکز برای انجام حرکات پیچیده حرکتی ورزشی

نقد فیلم

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: انیمیشن رد پای آبی با موضوع آزمایش گرد آب و وسیایل مورد نیاز برای انجام آزمایش پخش شد به جهت ایجاد ذهن خلاق و وایجاد انگیزه انجام ازمایش انجام شد.
تکلیف: پسران توانمندم فردا با خود تعداد زیادی برگ پاییزی به همراه داشته باشند

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آشنایی و آموزش با مفهوم مقایسه (تر و ترین ) و مفهوم ( هم اندازه )درقالب نشان دادن شکل ها بر روی تخته و تمرین های کتاب با همکاری نوآموزان انجام شد .

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: تمرین های (الگویابی،بگردو پیدا کن ،تشخیص سایه تصویر ،) با همکاری نوآموزان در کتاب انجام شد

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: سوره (مبارکه کوثر ) به صورت حرکت های پیرامید با نوآموزان تمرین و تکرار شد.

شعر

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: غزل حافظ (دوش دیدم مه ملائک در میخانه زدند...) با نوآموزان تمرین و تکرار شد.

دنیای خیال

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: فلش کارت هارا به صورت تصادفی رو به روی نوآموزان قرار داده شد تا بتوانندبه صورت کوتاه داستان سازی کنند .

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: مهارت نوشتاری مبحث ساخت دستبند با ابزار نی و بند شیرینی به جهت دست ورزی و هماهنگی چشم و دست ایجاد ذهن خلاق با همکاری نوآموزان انجام شد.برش پازل در کتاب با همکاری نوآموزان جهت دست ورزی انجام شد

نقد فیلم

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: پخش کلیپ رد پای آبی با موضوع کاشت دانه در خاک و ابزار لازم به جهت تقویت حافظه دیداری و شنیداری و ایجاد ذهن خلاق پخش شد.

دنیای رنگی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: برگزاری جش روز دانش آموز و‌تحویل هدایای نوآموزان

فعالیت

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: تحویل دادن هدایای نواموزان عزیزمان به مناسب روز دانش آموز

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: برگزاری جشن روز دانش آموز در حیاط مدرسه با پرچم جمهوری اسلامی ایران و خواندن سرود دسته جمعی فارسی و انگلیسی اجرای نمایش حرکات ورزشی انجام شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آموزش هم پایان صدای س در قالب شعر و تمرین های کتاب با همکاری نوآموزان انجام شد . کار دستی مربوط به صدای س (سگ) ساخته شد .
تکلیف: پسران توانمند و باهوشم چند کلمه که صدای اولشان با س می باشد مثلا سبزه و چند کلمه که با صدای س به پایان می رسند مثل داس پیدا کنند و در قالب فایل صوتی ارسال نمایید

ضریب هوشی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: کاربرگ ماز ، تطابق به جهت حل مسئله تقویت مهارت دیداری و هوش ریاضی انجام شد.
تکلیف: کار برگ قصه گویی به جهت تقویت حافظه ی کوتاه مدت و هوش شنیداری به نوآموزان تحویل داده شد انجام دهند و فردا با خود همراه داشته باشند.

دومینو

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آموزش قانون جدید دومینو داده شد . ریختن دومینو فقط با انگشت اشاره باشد . قانون اول چیدن دومینو ها در دست قانون دوم دومینو ها را فقط با دو انگشت اشاره و شصت از پایین دومینو حمل میکنم قانون سوم فاصله هر دومینو یک دومینو می باشد قانون چهارم ریختن دومینو فقط با انگشت اشاره باشد .
تکلیف: پسران زرنگ و عزیزم چهار قانون دومینو را برای اولیا بیان کنند و در قالب فایل صوتی ارسال نمایید

آزمایشگاه

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آزمایش باد کردن بادکنک توسط گاز تولید شده از دو مواد ترکیب شده ی وایکتس و جوش شیرین و یک بطری خالی به جهت افزایش هوش و علاقه مند شدن به آزمایش های متنوع با رعایت نکات ایمنی با همکاری نوآموزان توانمندم انجام شد.
تکلیف: پسران توانمندم میتوانند این آزمایش را هم در منزل انجام دهند . ابزار لازم جهت انجام آزمایش بطری خالی بادکنک جوش شیرین سرکه ابتدا مقداری سرکه را درون بطری بریزید و جوش شیرین را هم مقداری در بادکنک بریزید و سپس باد کنک را روی دهانه بطری قرار دهید تا جوش شیرین ها به درون بطری ریخته شوند و باد کنک توسط گاز ایجاد شده باد شود . هرچه مواد به مقدار بیشتر باشد و باهم ترکیب شود بادکنک بیشتر باد می شود.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آموزش مفهوم پر و خالی در قالب دیدن تصاویر مربوطه و تمرین عملی به صورت پر و خالی کردن جعبه مداد رنگی و تمرین های کتاب باهمکاری نوآموزان انجام شد

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آموزش چگونگی رعایت کردن بهداشت هنگام بیماری و معرفی پزشک مربوط به کسالت مثلا پزشک دندادن درد داندانپزشک می باشد و تمرین های کتاب با همکاری نوآموزان انجام شد
تکلیف: پسران باهوشم در قالب فایل صوتی بگویند هنگام چشم درد به چه دکتری مراجعه کنیم؟ هنگام شکستگی دست یا پا به چه دکتری مراجه کنیم؟ هنگام دل درد و یا سر درد به چه دکتری مراجه کنیم؟

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آموزش گره زدن به صورت عملی در کلاس با ابزار کاموا و مداد انجام شد به جهت تقویت انگشتان دست و دست ورزی یادگیری بستن بند کفش خود انجام شد.
تکلیف: پسران توانمندم یک سیب را بردارند و دور ساقه ی سیب یک نخ یا کاموا گره بزنند تا سیب از نخ یا کموا آویزان شود و در قالب فایل تصویری ارسال نمایید

دستان توانا

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: تمرین برش کاغذ خط دار به کمک خط کش جهت تقویت دست ورزی -هماهنگی چشم ها و دست ها، تقویت تمرکز و دقت نواموزان انجام شد.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: روشن کردن کامپیوتر با دکمه پاور و خاموش کردن کامپیوتر آموزش داده شد و دانش آموزان با تفاوت عملکرد shut down, restart, sleep آشنا شدند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: