1400/09/16
هنر اول
مدرس:
پور سیاح، مریم
فعالیت:
در کلاس نقاشی پرنده و ابزار کاغذ رنگی آموزش داده شد . نقاشیهای دانش آموزان در کلاس دیده شد . بسیار عالی انجام دادند.
تکلیف:
لطفا نقاشی پرنده همراه تصویر سازی کامل طبق مهلت تعیین شده ارسال شود.
هوش و ریاضی
مدرس:
ملکی، مریم
فعالیت:
صفحات 31و32کتاب را حل کردیم.
تکلیف:
صفحه ی 33 کتابت را کامل کن.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
زارع، مرضیه
فعالیت:
آموزش
Ways to move داده شد.
تکلیف:
کتاب science صفحه 19 را حل کنید.
1400/09/15
ریاضی اول
مدرس:
ملکی، مریم
فعالیت:
دو صفحه ی آخر تم 10 از کتاب آموزش و پرورش را کامل کردیم. جدول نظام دار 2و 3 و 4 را در کلاس کار کردیم.
تکلیف:
جدول اعداد 2و 3 و 4 را در منزل تمرین کنید.
فارسی اول
مدرس:
ملکی، مریم
فعالیت:
آشنایی با نشانه ی "ز" و جدول ترکیبات آن. تمرین نوشتاری.
تکلیف:
صفحات 56 و 57 از کتاب نگارش در کلاس کامل شد اگر چیزی باقی مانده آن را کامل کنید. دفتر را کامل کنید. روانخوانی صفحه ی 45 کتاب فارسی را تمرین کنید.
1400/09/14
ریاضی اول
مدرس:
ملکی، مریم
فعالیت:
تم 11 کتاب ریاضی آموزش و پرورش تا صفحه ی 75 تدریس و تکمیل شد.
تکلیف:
صفحات 90 تا 93 از کتاب کار علوی را کامل کنید.
علوم اول
مدرس:
ملکی، مریم
فعالیت:
فصل گیاهان را با دیدن فیلم فندق و صحبت درباره ی گیاهان شروع کردیم.
تکلیف:
یک فیلم یا عکس با گیاه یا گیاهانی که در منزل داری بگیر و برایم ارسال کن.
یک نقاشی زیبا درباره ی گیاهان بکش.(هر موضوعی که به گیاهان ارتباط دارد به انتخا ب خودتان)
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
زارع، مرضیه
فعالیت:
دوره مبحث اشکال هندسی و خطوط انجام شد.
تکلیف:
دوره فایل های آفلاین آموزشی گذشته را حتما انجام دهید.
1400/09/13
ریاضی اول
مدرس:
ملکی، مریم
فعالیت:
تم 10 از کتاب کار علوی کامل شد.
تکلیف:
اعداد یک تا هفت را در دفترت بنویس و برای آن ها شکل و چوب خط بکش.
اضافه کردن و کم کردن تا عدد هفت را به صورت ذهنی تمرین کن.
رایانه
مدرس:
فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت:
آموزش تفاوت save و save as روی نقاشی ماهی
تکلیف:
انجام نقاشی دلخواه و تمرین درس داده شده
1400/09/10
نگارش اول
مدرس:
ملکی، مریم
تکلیف:
کارت کلمات را درجاهای مختلف قایم کنید و تو دنبال کارت ها بگرد و هر کارتی را پیدا کردی برایش جمله بساز یا بخش کن . این بازی را اگر به صورت چند نفره بازی کنید می توانید هر کارتی را پیدا کردید به هم املا هم بگوییدوحتما تایم خوشی کنار هم تجربه می کنید( در کارت ها جملات را هم می توانید بنویسید و بازی را متنوع تر کنید مثلا فعل جمله را بگو یا اینکه جمله را برعکس کن یا با تغییر فاعل بخواهید فعل را متناسب با آن تغییر دهد.
متن های روانخوانی را تمرین کن، کتاب بخوان و برای من وویس یا فیلم ارسال کن( فیلم ها کوتاه یاشند و بخش از روانخوانی باشد).
صرف افعال را به صورت شفاهی تمرین کنید و جملاتی که در این فایل آمده بخوانید و تمرین کنید و سپس افعالی که در آخر آمده صرف کنید و در دفتر بنویسید( با توجه به اینکه اولین تمرینات در این زمینه است اشتباهاتی خواهند داشت سعی کنید با آهنگ و ریتمیک تکرار شود تا بشنوند و به خاطر بسپارند و کم کم با تمرین بیشتر مسلط شوند)
املا از کلمات و جملات در روز جمعه گفته شود.
این فعالیت ها کاملا اختیاری ست و هیچ اجباری در انجامشان نیست.