فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: هنرمندان

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز در زنگ ریاضی صفحات 113، 114 کتاب کار علوی با مبحث اندازه گیری تمرین شد. و پروژه های علوم با نام ستون مایعات و کرم شب تاب انجام شد که بصورت گروهی و در گروه های چهارخانه با موفقیت انجام پذیرفت.
تکلیف: روز یک شنبه پروژه های (( ترفند های نمکی)) و (( آهنربای گیج)) در گروه های چهار خانه توسط دانش آموزان توانمندمان اجرا می شود. پسرهای عزیزم ملزومات مورد نیاز برای پروژه ها، یک عدد تخم مرغ پخته و یک آبمیوه ی کوچک می باشد که به همراه داشته باشید.**برای زنگ پایه کتاب درسی فارسی ، آ ورده شود.**

علوم دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: دانش آموزان در پروژه ی کرم شب تاب با محل زندگی، رشد، تغذیه و چگونگی تولید نور و نوع نور طبیعی یا مصنوعی بودن کرم شب تاب آشنا گردیدند و کاردستی مربوط به آن را ساختند.

فارسی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: دانش آموزان در پروژه ی ستون مایعات یا طبقه های رنگی رنگی با مفهوم جامد و مایع، سنگینی و سبکی مایعات و جامدات آشنا شدند و دانستند هر مایع چگونه نسبت به چگالی روی هم قرار می گیرند.

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
تکلیف: ولی گرامی با توجه به اطلاعیه های قبلی که در پرتال دانش آموز ارسال شده است از روز شنبه 23 لغایت 27 دی ماه هفته ی علوم در مدرسه برگزار خواهد شد. روز شنبه پروژه های (( کرم شب تاب)) و (( ستون مایعات)) در گروه های چهار خانه توسط دانش آموزان توانمندمان اجرا می شود. ملزومات مورد نیاز پروژه ها توسط مدرسه تهیه شده است و نیازی به همراه داشتن وسیله ی خاصی از طرف پسرهای عزیزمان نمی باشد.پسرمان برای یک زنگ پایه روز شنبه فقط کتاب ریاضی علوی را همراه داشته باشند.

علوم دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز در کتاب کار علوم علوی، فصل 8 فعالیت های کلاسی 1 و 2 دانش آموز محور انجام شد.اولیای گرامی در نظر داشته باشید با توجه به هفته علوم که پیش رو هست، هر روز پرتال ملاحظه شود و فقط کتاب درسی را که اعلام می شود عزیزانم همراهشان به مدرسه بیاودند.

فارسی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: در کتاب فارسی درسی، درس 8 هنرمندان، بیاموز و بگو در مورد صرف فعل برای آینده تدریس شد. و تمرین شد. اولیای گرامی حتما صرف فعل صفحه ی 67 و 59 را در منزل با عزیزانم تمرین بفرمایید.
تکلیف: پسرم ارمغان 15 را انجام بده.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز کاردستی ساخت هوایپما را انجام دادند و با مفهموم کار گروهی بیشتر آشنا شدند

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه جابه جایی تصاویر و تنظیمات بخش سربرگ فرمت تصاویر به همراه چگونگی تایپ صحیح حروف ع و ق آموزش داده شد.
تکلیف: تمرین صفحه 63 کتاب که در کلاس آموزش و توضیح داده شد در منزل انجام داده و فایل آن را تا تاریخ 26 دی داخل پرتال بخش رایانه داخل همین تکلیف ارسال کنید یا روز چهارشنبه 27 دی داخل فلش یا به صورت پرینت رنگی آن را به معلم رایانه تحویل دهید. انجام این تکلیف برای تمامی دانش آموزان الزامی است.

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: فصل 5 اندازه گیری، مبحث واحد اندازه گیری های مختلف دانش آموز محور تدریس شد.

علوم دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: درسنامه فصل جدید، با مبحث بازیافت در کتاب کار علوم علوی شد.

فارسی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: درس دهم، هنرمند تدربس شد، لغات مهم درس مشخص شد و تا پایان صفحه 66 تدریس شد.
تکلیف: پسرم برای فردا چهارشنبه 20/دی کتاب فارسی درسی و علوم علوی همراهت بیاور. (فردا ماشین بادی فراموشت نشه)

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیزم امروز با فرهنگ های متفاوت و آداب و رسوم کشورها همچنین پوشش و موسیقی آنها آشنا شدند

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
تکلیف: پسرم صفحات 109، 110، 111 در کتاب ریاضی علوی انجام بده و فردا هر دو کتاب را همراهت بیاور.

علوم دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز مرور بر فصل اگر تمام شود، شد و همچنین فصل جدید بسازیم و لذت ببریم تدریس شد و مبحث بازیافت برای عزیزان توضیح داده شد،
تکلیف: پسرم یک کاردستی کاربردی با وسایل بازیافتی بساز و به کلاس بیاور، مهلت انجام این تکلیف تا دوشنبه هفته آینده می باشد. برای فردا سه شنبه 19/دی کتاب علوم علوی را همراه خود بیاور.

فارسی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز کتاب کار علوی بررسی شد و. به دانش آموزان تحویل داده شد. و کتاب نگارش درس زیارت کامل شد. و داستان کی بود ؟ کی بود ؟ بصورت داستان گویی تدریس شد و عزیزانم با مفهوم امانتداری و راستگویی آشنا شدند.
تکلیف: پسرم برای فردا کتاب درسی را همراه خود بیاور.

املا دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز در دفتر مشق از روی درس زیارت رونویسی انجام شد.

هنر دوم

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: نقاشی ازآموخته های فصل پاییزدانش آموزان موضوعاتی که یادگرفته اند را مثل(آدم برفی،پرنده ،رنگین کمان ،درخت پاییزی ،و ....)درفضای انتخابی خود نقاشی ورنگ آمیزی کردند.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بادی پرکاشن ریتمیک و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم انجام شد .

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز تکالیف در کتاب درسی بررسی و امضا شد. دانش آموزانی که انجام بعضی از صفحات کتاب را انجام ندادند برچسب روی کتاب چسبانده شد. در کلاس با مرور بر مباحث فصل سوم کلاس و برگزاری آزمونک توسط خود عزیزانم بازآموزی مباحث و تمرین و تکرار شد. تقریب اعداد سه رقمی گسترده نویسی و جمع و تفریق در سه رقمی ها بصورت گسترده اعداد مباحث تمرینات امروز بود. فایل پیوست شده را عزیزان ملاحظه کنند نمونه صحیح معما پایانی فصل 4 ریاضی درسی می باشد.

علوم دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
تکلیف: پسرم فردا کتاب علوم درسی را همراه خودت بیاور. ماشین بادی را تا چهارشنبه بیاور. البته فعالیت اجباری نیست.

فارسی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز املادان و واژه سازی درس زیارت در کتاب علوی و تمرین کلاسی به صورت دانش آموز محور انجام شد.
تکلیف: پسرم تمرین درس زیارت در کتاب فارسی علوی را انجام بده و فردا این کتاب و کتاب نگارش را همراهت بیاور.

املا دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
تکلیف: دفتر املا را همراهت بیاور و درس زیارت را مطالعه کن و لغات مهم آن را دو بار در دفتر مشق بنویس.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: تمرین و تکرار دروس انجام شد. کتاب دانش آموزان بررسی شد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: پنج هدف اصلی بازی شطرنج
تکلیف: کتاب آبی پررنگ با صفحات بیشتر: تمرین صفحه 16 و 17 انجام شود. کتاب آبی کم رنگ با صفحات کمتر: تا آخر صفحه 10 انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: