1402/08/14
ریاضی اول
نصیری نیا، سودا
ارزیابی درس علوم انجام شد.
تمِ هفتم کتاب درسی ریاضی با مفهوم کلیِ جمع و تفریق آموزش داده شد.
صفحهی 44 و 45 کتاب ریاضی در کلاس انجام شد.
صفحهی 50 کتاب ریاضی علوی انجام شود.
برای جلوگیری از سنگین شدن کیف گل پسرها، کتاب ریاضی درسی در کلاس میماند.
نگارش اول
نصیری نیا، سودا
نشانهی دو شکلی "س" تدریس شد،
جایگاه نشانه در کلمات تعیین به پسرانم آموزش داده شد، (به صورت س غیر آخر و س آخر).
کاربرگِ نشانهی جدید در دفتر پسرانم چسبانده شد.
آقای ایلیا چنگیزی زحمت کشیدند و برای دوستان خود، جهت ایجاد انگیزهی نشانهی جدید سیب و سرمدادی هدیه دادند از ایشان و خانواده محترم سپاسگزاریم.
ترکیبهای سا و سَ و کلمههای: سام، ساس، سَم و سَد در کلاس تدریس، بخش و صداکشی شدند.
صفحهی 40 کتاب نگارش در کلاس انجام شد.
اولیای عزیز طبق فایل ارسال شده، سرمشق ها را داخل دفتر مشق بنویسید تا پسرم تکمیل کند.
صفحهی 59 و 60 کتاب کار فارسی علوی انجام شود و کتابکارها فردا جهت بررسی همراه پسرم باشد.
مهارت زندگی
دهقانی، نفیسه
حضور در اردوی تفریحی نمایش موزیکال
1402/08/13
علوم اول
نصیری نیا، سودا
درس چهارم به صورت کامل تدریس شد سپس تمرینهای درس چهارم در کتاب کار علوی به اتمام رسید.
کتاب کار علوم همیشه در کلاس میماند ولی به دلیل عدم تکمیل بخشهایی که پسرم غایب بود کتاب های کار به منزل فرستاده شد.
چهارشنبه به صورت کامل شده در کیف پسرم باشد.
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
به مناسبت روز دانشآموز، از طرف مدرسه هدایایی به پسرم اهدا گردید.
روانخوانی پاتختهای به صورت پرسش نفر به نفر انجام شد.
تمام کلماتی که به صورت کامل تدریس شده، بر روی برگهای نوشته شود سپس هرشب توسط پسرم روانخوانی شوند.
قرآن اول
نصیری نیا، سودا
سوره کوثر مجددا در کلاس تمرین شد.
سوره کوثر حفظ شود.
رایانه
فخاریان، یاسمن
مرور درس جلسه ی قبل و انجام پروژه شماره یک.
شطرنج
حاتمی، مریم
با حرکت پیاده و ترفیع پیاده آشنا شدیم
صفحه 4 تمرین فیل و صفحه 5 تمرین پیاده انجام شود .
1402/08/10
علوم اول
نصیری نیا، سودا
تمرین های صفحهی 38،39 و 40 درس چهارم در کتاب کار علوی انجام شد.
کتاب کار علوم علوی و کتاب ریاضی (زنبوری) در کلاس میماند.
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
روانخوانی سه درس اول در کلاس انجام شد، کلمات بر روی تخته نوشته شد سپس به صورت فردی از دانشآموزان پرسش صورت گرفت.
تمرینهای درس مدرسه در کتاب کار علوی تکمیل گردد.
لطفا هرشب روانخوانی انجام شود.
در صورت اهمال کاری در این مورد روند آموزشی دانشآموزان دچار اختلال خواهد شد.
رضایتنامههایی که اثر انگشت ندارد به دانشآموزان تحویل داده شد، لطفا اثر انگشت بزنید و شنبه به مدرسه ارسال فرمایید
با تشکر
نگارش اول
نصیری نیا، سودا
1. از تک به تک دانشآموزانم کلمات "دام" و "بام" به صورت صداکشی پرسش شد.
والدین عزیز و گرامی دانشآموزان به اندازهی کافی در چند روز گذشته صداکشی را به طور کامل در کلاس درس آموختهاند، پیشرفت در این مورد نیازمند همکاری شما عزیزان میباشد.
صفحات 38 و 39 داخل کتاب نگارش در کلاس انجام شد.
2. کلمات بادام، داماد، آدَم، آمَد و آمَدَم به صورت کامل آموزش داده شد و داخل دفتر مشق به صورت فعالیت کلاسی نوشته شد.
سرمشق ها داخل دفتر مشق نوشته شده است، لطفا به صورت کامل انجام شود.
فایل روانخوانی ارسال شد، پسرم حتما چندین بار فایل ارسال شده را بخوان.
ارمغان هفته شماره پنجم انجام شود و شنبه داخل پوشه دکمهدار در کیف پسرم باشد.
هنر اول
تقوایی، فاطمه
درابتدا داستان خوانده شده جلسه قبل را مرور کردیم .
سپس دانش آموزان تصویرسازی خودرا از داستان روی مقوای بزرگ بامداد رنگی نقاشی کردند. (کارها تاپایان زمان مسابقه در مدرسه می ماند.)
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
دانش اموزان عزیز امروز با اتیکت میزغذا خوری اشنا شدند و نحوه استفاده از کاتلری ها و لوازم میز غذا خوری انواع قاشق، چنگال و کارد و بشقاب ها را اموختند
هفته ی اینده دانش اموزان عزیز آموزش تزیین دستمال سفره را می آموزند برای اموزش بهتر می توانند دستمال سفره و قاشق و چنگال همراه خود بیاورند.
1402/08/09
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
روانخوانی درس سوم "مدرسه" در کلاس انجام شد.
پرسش تک به تک از دانشآموزان صورت گرفت.
روانخوانی درس مدرسه فردا پرسش کلاسی میشود.
اولیای گرامی برای روز چهارشنبه کتاب کار علوم علوی همراه پسرم باشد.
نگارش اول
نصیری نیا، سودا
نشانه دو شکلی "م" تدریس شد.
(م آخر و م غیر آخر)
با تشکر از آقای ماهان جوانی که برای دوستان خود به عنوان ایجاد انگیزهی درس جدید، هدیه برای دوستانشان تهیه کردند.
صفحهی 37 کتاب درسی نگارش (درختی) در کلاس انجام شد.
صداکشی کلمات بام و دام در کلاس تدریس شد.
پسرانم ماسک "م" را بر صورت گذاشتند و با دستشان که مثل میکروفون بود و صدای اَ و آ روی دستشان درج شده بود، ترکیب های مَ و ما را درست کردند.
برای صداکشی کلمات، بام و دام در دست پسرم نوشته شد سپس صداهایی که میشنید بر روی انگشتانش نوشتیم تا بداند که هرکدام از نشانههای یک خانهی اختصاصی دارد و هیچ دو نشانهای باهم در یک خانه نمیتوانند کنار یکدیگر قرار بگیرند.
سرمشق در دفتر مشق دانشآموزان نوشته شد، لطفا تکمیل گردد.
صفحهی 55 کتاب کار علوی در منزل انجام شود. (فعالیت وصل کردنی)
برای فردا ترکیبهای بام و دام پرسش خواهد شد(بخش کردن، صداکشی، نوشتاری و خوانداری).
بازی استراتژیک
کرمی، هما
نرمش موزیکال و بازی ترکیبی حرکتی و بادی پرکاشن با هدف تقویت مهارتهای حرکتی پایه انجام شد.
هوش و ریاضی
نصیری نیا، سودا
صفحهی 17 و 18 کتاب هوش و ریاضی با محوریت شناسایی جهات مختلف، دوری و نزدیکی و بلندی و کوتاهی انجام شد.
1402/08/08
ریاضی اول
نصیری نیا، سودا
تم ششم به پایان رسید.
کتاب ریاضی (زنبوری) در کلاس میماند.
صفحهی 46 و 47 کتاب کار تکمیل شود.
همچنین پسرانم بخش سرگرمی هر تم را انجام دهند.
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
روانخوانی سه درس اول در کتاب فارسی انجام شد.
لطفا به طور مستمر فعالیت روانخوانی انجام شود.
نگارش اول
نصیری نیا، سودا
نحوهی جمله سازی تدریس شد و پسرانم در داخل کلاس با کلمات آب، بابا، ادب و آداب جملهسازی انجام دادند.
فعالیت صداکشی کلمات داخل کلاس مجددا مرور شد و صداکشی کلمات در دفتر نوشته شد.
فردا نشانهی جدید تدریس خواهد شد، لطفا دانشآموزان در کلاس حاضر باشند.
لطفا فعالیتهای کلاسی اعم از:
صداکشی کلمات و جملهسازی مجددا در منزل به طور کامل انجام شود. (سرمشق ها داخل دفتر مشق است).
فایل بخش و صداکشی کلمات ارسال گردید.
تمرینهای درس باد در کتابکار تکمیل گردد.
املا اول
نصیری نیا، سودا
دیکتهی کلاسی گفته شد.
دفترها به پسرانم داده شد.
ورزش اول
داورزنی، حمید
نرمش _آموزش پرتاب توب داخل حلقه بسکتبال -آموزش حرکت شنای سوئدی
سه ست تعادل لک لک هر ست 1 دقیقه_
سه ست نگه داشتن د حالت شنا سوئدی هر ست 1 دقیقه.
آموزش حرکات داده شده است
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
عزیزان تکلیف زبان استثنا در این بخش زده شد
کاربرگ به عزیزان داده شد
عزیزان از حرف بزرگ N دو خط بنویسند و از حرف کوچک n. هم دو خط بنویسند و از کلمات ant,,,,pin,,,,on,,,,nap,,, هر کدام دوبار بنویسند