فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پرتقال

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: تم هفتم کتاب ریاضی آموزش و پرورش تمام شد. این تم در جهت مفهوم سازیِ جمع و تفریق بود و پیش‌زمینه‌ای برای آموزش جمع و تفریق است. اعداد یک و دو نوشته شد و الگو بر روی صفحه شطرنجی مجددا مرور شد.
تکلیف: تم هفتم در کتاب کار علوی به طور کامل انجام شود و کتاب‌کار ریاضی فردا برای بررسی همراه پسرم باشد. صفحه‌ی 49 کتاب درسی بر روی یک مقوا به اندازه A4 انجام شود. این فعالیت به صورت کار عملی در کلیربوک گل‌پسرها قرار میگیرد. تا یکشنبه‌ی هفته‌ی آینده فرصت انجام کار را دارید.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: روان‌خوانی پاتخته‌ای در کلاس انجام شد. کلمات سَما و اَسما به کلمات یادگرفته شده‌ی قبلی اضافه شد.
تکلیف: روان‌خوانی سه درس اول تمرین شود. فردا پرسش کلاسی انجام می‌شود.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: طرح سنجش استعداد فضایی درس فارسی اول دبستان در کلاس انجام شد. دو صفحه‌ی آخر درس "س" در کتاب کار علوی و در کلاس انجام شد. نشانه‌ی جدید "او" به پسرانم معرفی شد و فردا به طور کامل تدریس خواهد شد. اولیای گرامی توجه بفرمایید که نشانه فقط معرفی شده است و هیچ ترکیب و کلمه‌ای با نشانه ساخته نشده ست آقای ارمیا مهرفراز زحمت کشیدند و برای ایجاد انگیزه برای نشانه‌ی جدید، توپ و کلوچه هدیه دادند، از ایشان و خانواده محترم کمال تشکر را داریم.
تکلیف: کتاب‌کار علوی برای دانش‌آموزانی که کامل نوشته اند امضا شد، دانش‌آموزانی که در انجام تمرین اشتباه داشتند تصحیح نشد و به منزل فرستاده شد، مادر و پدر گرامی معلم این دو صفحه شما هستید لطفا اشتباهات پسرم را در حضور خودش تصحیح و سپس امضا نمایید. کاربرگ‌های نگارش به عنوان تکلیف فردا است و به دانش‌آموزان تحویل داده شد، کامل شود و روز چهارشنبه همراه پسرم باشد. فایل کاربرگ ضمیمه شد. دفتر مشق ها در کلاس می‌ماند. فعالیتِ دیکته در منزل: بر روی یک صفحه‌ی A4 ، اول به صورت تک کلمه سپس به صورت جمله‌ی کامل گفته شود. فردا، روز چهارشنبه دیکته‌ی کلاسی از نشانه‌های "آ"، "ب"، "د"، "م" و "س" گفته خواهد شد، دفترهای املا همراه پسرم باشد.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: وارم آپ موزیکال و بازی ترکیبی ریتمیک بوسیله کاپ گیم و بادی پرکاشن انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: تمرین صفحات 46 و 47 کتابِ ریاضی (زنبوری) در کلاس انجام شد. مباحث الگوهای منظم الگو بر روی صفحه‌ی شطرنجی مجددا مرور شدند. برای تمرین بیشتر در این مورد پسرم میتوانید الگوهایی که در کتاب است را در صفحه‌ی شطرنجی انجام دهد. آقای ریاضی انجام شد. کتاب ریاضی زنبوری در کلاس می‌ماند.
تکلیف: صفحات 52 و 53 در کتاب کار ریاضیِ علوی انجام شود.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: درسِ کلاس روان‌خوانی شد.
تکلیف: طبق روال فعالیت روان‌خوانی هرشب انجام شود.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: با پسرم نشانه ها را ترکیب کردیم و کلمات جدیدی درست کردیم، مانند داس، اَسَد. سپس فعالیت‌های صداکشی و جمله‌سازی انجام شد.
تکلیف: طبق فایل ارسال شده سرمشق در دفتر پسرم نوشته و سپس کامل گردد.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش و حرکات کششی‌_بازی استپ مجسمه-نحوه صحیح پرتاب ها با دست به صورت گروهی.گرفتن تست تعادل لک لک و شنا سوئدی.

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: ارزیابی درس علوم انجام شد. تمِ هفتم کتاب درسی ریاضی با مفهوم کلیِ جمع و تفریق آموزش داده شد. صفحه‌ی 44 و 45 کتاب ریاضی در کلاس انجام شد.
تکلیف: صفحه‌ی 50 کتاب ریاضی علوی انجام شود. برای جلوگیری از سنگین شدن کیف گل پسرها، کتاب ریاضی درسی در کلاس می‌ماند.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: نشانه‌ی دو شکلی "س" تدریس شد، جایگاه نشانه در کلمات تعیین به پسرانم آموزش داده شد، (به صورت س غیر آخر و س آخر). کاربرگِ نشانه‌ی جدید در دفتر پسرانم چسبانده شد. آقای ایلیا چنگیزی زحمت کشیدند و برای دوستان خود، جهت ایجاد انگیزه‌ی نشانه‌ی جدید سیب و سرمدادی هدیه دادند از ایشان و خانواده محترم سپاسگزاریم. ترکیب‌های سا و سَ و کلمه‌های: سام، ساس، سَم و سَد در کلاس تدریس، بخش و صداکشی شدند. صفحه‌ی 40 کتاب نگارش در کلاس انجام شد.
تکلیف: اولیای عزیز طبق فایل ارسال شده، سرمشق ها را داخل دفتر مشق بنویسید تا پسرم تکمیل کند. صفحه‌ی 59 و 60 کتاب کار فارسی علوی انجام شود و کتاب‌کارها فردا جهت بررسی همراه پسرم باشد‌.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: حضور در اردوی تفریحی نمایش موزیکال

علوم اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: درس چهارم به صورت کامل تدریس شد سپس تمرین‌های درس چهارم در کتاب کار علوی به اتمام رسید.
تکلیف: کتاب کار علوم همیشه در کلاس می‌ماند ولی به دلیل عدم تکمیل بخش‌هایی که پسرم غایب بود کتاب های کار به منزل فرستاده شد. چهارشنبه به صورت کامل شده در کیف پسرم باشد.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: به مناسبت روز دانش‌آموز، از طرف مدرسه هدایایی به پسرم اهدا گردید. روان‌خوانی پاتخته‌ای به صورت پرسش نفر به نفر انجام شد.
تکلیف: تمام کلماتی که به صورت کامل تدریس شده، بر روی برگه‌ای نوشته شود سپس هرشب توسط پسرم روان‌خوانی شوند.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: کلمات بَم، دَما و بامداد تدریس شد. در کلاس صداکشی و بخش کردن کلمات جدید تدریس شد.
تکلیف: سرمشق در دفتر مشق نوشته شد، به صورت کامل انجام شود. همیشه باید پسرم بخواند و سپس بنویسد. فایل سرمشق ها ارسال گردید، دانش‌آموزان غایب انجام دهند.

قرآن اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: سوره کوثر مجددا در کلاس تمرین شد.
تکلیف: سوره کوثر حفظ شود.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: مرور درس جلسه ی قبل و انجام پروژه شماره یک.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: با حرکت پیاده و ترفیع پیاده آشنا شدیم
تکلیف: صفحه 4 تمرین فیل و صفحه 5 تمرین پیاده انجام شود .

علوم اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: تمرین های صفحه‌ی 38،39 و 40 درس چهارم در کتاب کار علوی انجام شد. کتاب کار علوم علوی و کتاب ریاضی (زنبوری) در کلاس می‌ماند.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: روان‌خوانی سه درس اول در کلاس انجام شد، کلمات بر روی تخته نوشته شد سپس به صورت فردی از دانش‌آموزان پرسش صورت گرفت.
تکلیف: تمرین‌های درس مدرسه در کتاب کار علوی تکمیل گردد. لطفا هرشب روان‌خوانی انجام شود. در صورت اهمال کاری در این مورد روند آموزشی دانش‌آموزان دچار اختلال خواهد شد. رضایت‌نامه‌هایی که اثر انگشت ندارد به دانش‌آموزان تحویل داده شد، لطفا اثر انگشت بزنید و شنبه به مدرسه ارسال فرمایید با تشکر

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: 1. از تک به تک دانش‌آموزانم کلمات "دام" و "بام" به صورت صداکشی پرسش شد. والدین عزیز و گرامی دانش‌آموزان به اندازه‌ی کافی در چند روز گذشته صداکشی را به طور کامل در کلاس درس آموخته‌اند، پیشرفت در این مورد نیازمند همکاری شما عزیزان می‌باشد. صفحات 38 و 39 داخل کتاب نگارش در کلاس انجام شد. 2. کلمات بادام، داماد، آدَم، آمَد و آمَدَم به صورت کامل آموزش داده شد و داخل دفتر مشق به صورت فعالیت کلاسی نوشته شد.
تکلیف: سرمشق ها داخل دفتر مشق نوشته شده است، لطفا به صورت کامل انجام شود‌. فایل روان‌خوانی ارسال شد، پسرم حتما چندین بار فایل ارسال شده را بخوان. ارمغان هفته شماره پنجم انجام شود و شنبه داخل پوشه دکمه‌دار در کیف پسرم باشد.

هنر اول

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: درابتدا داستان خوانده شده جلسه قبل را مرور کردیم . سپس دانش آموزان تصویرسازی خودرا از داستان روی مقوای بزرگ بامداد رنگی نقاشی کردند. (کارها تاپایان زمان مسابقه در مدرسه می ماند.)

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش اموزان عزیز امروز با اتیکت میز‌غذا خوری اشنا شدند و نحوه استفاده از کاتلری ها و لوازم میز غذا خوری انواع قاشق، چنگال و کارد و بشقاب ها را اموختند
تکلیف: هفته ی اینده دانش اموزان عزیز آموزش تزیین دستمال سفره را می آموزند برای اموزش بهتر می توانند دستمال سفره و قاشق و چنگال همراه خود بیاورند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: