1403/02/08
علوم اول
نصیری نیا، سودا
فصل یک و دو در کتاب علوم درسی مرور شد.
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
روانخوانی 5 درس اول کتاب فارسی خوانداری در کلاس انجام شد.
فایل روانخوانی ارسال شد، تمرین شود.
اولیای گرامی توجه کنید در هفتهی جاری کتابکارهای دانشآموزان به منزل ارسال خواهد شد، ضمن مرور کتابهای درسی در کلاس، لطفا درس به درس کتابکارها را بررسی کنید و در صورت غیبت و عدم انجام دروس، همان روز تمرینها را در منزل تکمیل کنید.
نگارش اول
نصیری نیا، سودا
املا از نشانهی ط گفته شد.
کلمات مهم درس یک تا پنج در دفتر مشق نوشته شد.
برای فردا از نشانهی غ املا گفته میشود.
متن دیکته از درس لاکپشت و مرغابیها از کتاب فارسی خوانداری میباشد.
قرآن اول
نصیری نیا، سودا
سوره ناس در کلاس تمرین شد.
سورهی ناس حفظ شود.
رایانه
فخاریان، یاسمن
در این جلسه پروژه شماره 6 اسکرچ جونیور یعنی بازی بسکتبال توسط دانش آموزان به صورت گروهی انجام شد.
پسرای قشنگم پروژه شماره 7 اسکرچ جونیور یعنی مسابقه رقص را مطابق کتاب در منزل انجام داده، از آن عکس گرفته و در پرتال بخش رایانه داخل همین تکلیف ارسال کنید.
شطرنج
حاتمی، مریم
حالتهای تساوی را یاد گرفتیم. ( قسمت دوم )
بازی انجام شود.
کتاب آورده شود.
1403/02/05
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
روانخوانی چهار فصل در کتاب فارسی خوانداری به صورت فردی پرسش شد.
روانخوانی چهار فصل و نیایش تمرین شود رور شنبه پرسش خواهد شد.
برای روز شنبه از نشانهی ط دیکته گفته میشود.
متن دیکته از درس خاطرات انقلاب درس فارسی خوانداری است.
هنر اول
تقوایی، فاطمه
نقاشی فضای کهکشان وسیارات(کره زمین ، آدم فضایی و....) همراه باجزییات رادانش آموزان طراحی وکامل کردند.
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
دانش آموزان عزیز امروز به وسیله نمایش بازی دانش آموز محور اتیکت خیابان را آموختند و فضاهای عمومی و رفتار درست در خیابان را درککردند.
1403/02/04
ریاضی اول
نصیری نیا، سودا
صفحهی 177 تا 179 در کتابکار ریاضی انجام شد.
پسر عزیزم از عدد 50 تا 35 را به صورت معکوس برای پدر و مادر بشمار.
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
شعر صفحهی 110 کتاب فارسی خوانداری به همراه چهار فصل، داستان روباه و خروس و نیایش آخر کتاب در کلاس روانخوانی شد.
روانخوانی چهارفصل پرسش خواهد شد.
نگارش اول
نصیری نیا، سودا
روانخوانی درس پیامبر مهربان در کتابکار فارسی انجام شد و به سوالات صفحهی بعدی پاسخ داده شد.
برای فردا از نشانهی ض دیکته گفته میشود.
متن دیکته از درس رضا در کتاب فارسی خوانداری میباشد.
دانشآموزانی که دفتر دیکته خود را به کلاس تحویل ندادهاند، دفترشان را فردا حتما همراه داشته باشند.
هوش و ریاضی
نصیری نیا، سودا
تمرینات کتاب هوش و ریاضی از صفحهی 53 تا صفحهی 57 در کلاس انجام شد.
1403/02/03
ریاضی اول
نصیری نیا، سودا
تم بیستوپنجم در کتاب درسی ریاضی کامل شد.
تم بیستوپنجم در کتابکار ریاضی فردا در کلاس انجام خواهد شد.
تکلیف ندارید.
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
روانخوانی درس پیامبر مهربان به صورت فردی پرسش شد.
مجددا روانخوانی درس پیامبر مهربان پرسش خواهد شد.
نگارش اول
نصیری نیا، سودا
تمرینات دورهایِ کتاب نگارش در کلاس انجام شد.
صفحهی 257 و 258 کتابکار فارسی در کلاس انجام شد.
صفحهی 259 و 260 در کتابکار فارسی انجام شود.
حتما برای فردا کتابکار فارسی همراه پسرانم باشد.
1403/02/02
ریاضی اول
نصیری نیا، سودا
تدریس تم بیستوپنجم با گفتگو دربارهی صفحهی آغازین شروع شد.
صفحات 170، 171، 172 کتاب درسی در کلاس انجام شد.
همچنین صفحهی 176 در کتابکار ریاضی با محوریت نوشتار اعدا از 1 تا 99 در کلاس انجام شد.
محوریت تم، شمارش 8 تا 8 تا و 9 تا 9 تا و نوشتار اعداد از 1 تا 99 میباشد.
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
درس پیامبر مهربان در کلاس روانخوانی شد.
کلماتی که نشانه ظ دارند را در متن پیدا شد. دورش خط کشیده شد.
روانخوانی درس پیامبر مهربان پرسیده خواهد شد.
نگارش اول
نصیری نیا، سودا
نشانهی ظ که آخرین نشانهی شهرک الفباست، امروز تدریس شد. زیبای من نوسواد شدنت مبارک.
سرمشق از نشانهی جدید در دفتر مشق نوشته شد.
تمرینات کتاب نگارش در کلاس کامل شد.
کتابکار فارسی در کلاس میماند.
پسرم یکبار از متن درس پیامبر مهربان بنویس.
سواد مالی
ربیعی، پریسا
درس 19( مالیات) با ارائه ویدیو کمک آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با مفهوم مالیات،ضرورت پرداخت آن،موارد استفاده از مالیات و زیباسازی محیط با مالیات. فعالیت کلاسی صفحه143 با مشورت و به صورت گروهی انجام شد. تکالیف دانش آموزان بررسی شد.
فعالیت منزل صفحه 144 انجام شود.
مهارت زندگی
دهقانی، نفیسه
کتاب پسران عزیزم به طور کامل تدریس شده است و مرور کتاب انجام شده است.
کتاب ها به دانش آموزان عزیز تحویل داده شد. درمنزل کتاب بررسی شود و به دلخواه دانش آموزان یکی از کاردستی های کتاب مهارت های زندگی را انجام دهند و همراه خود برای جلسه آینده بیاورند.