1404/09/16
فارسی اول
مدرس:
حاجی یخچالی، مریم
فعالیت:
تدریس نشانه ی( اِ اول ) ( ِ غیر اول ) با اجرای کلیپ و داستان عمو پستچی، تدریس کلبه ی دوستی با اجرای نامه و بچه نامه انجام شد، آشنایی با جایگاه نشانه و کلمات درس جدید، روانخوانی کتاب گلی و کتاب کلمه های کوچولو وفلش کارت کلمات انجام شد، کلمات درس استخر کتاب گلی درکندو انداخته شد.
تکلیف:
فلش کارت کلمات و ترکیب درس( اِ ِ) حتماً کامل شود و فردا در داخل پاکت نامه های زیباشون همراه گل پسرانم باشد.
در صورت حضوری بودن کلاس ها ، پس از جشن ، مرور و تکرار مطالب انجام می شود.
نگارش اول
مدرس:
حاجی یخچالی، مریم
فعالیت:
تدریس ترکیب درس (اِ ِِ) با اجرای نامه و بچه نامه انجام شد،
پرسش ترکیب خوانی و روانخوانی ازگل پسرانم در کلاس آنلاین صورت گرفت ، ترکیب خوانی در تخته ی آموزشی نوشته شد.
تکلیف:
گل پسرانم کلمات درس( اِ ِ) کتاب کلمه های کوچولو از 3 خط اول تا جایی که در کلاس آنلاین مشخص شد یکبار زیبا در دفتر مشق بنویسند و بخوانند.
ورزش اول
مدرس:
خلیلی امین، سید مجید
فعالیت:
30 دقیقه گرم کردن و تمرین.10 دقیقه بازی تعادلی و سرد کردن
1404/09/15
نگارش اول
مدرس:
حاجی یخچالی، مریم
فعالیت:
بازی ترکیب ها بالیوان یکبار مصرف و ترکیب های آموخته صورت گرفت و دانش آموزان کلمه و جمله سازی را انجام دادند.
تکلیف:
فردا نشانه ی جدید تدریس خواهد شد،
پاکت نامه همراه دانش آموزان باشد.
(گل پسرانم حتماً کارت ترکیب و کلمات را آماده کنند)
مهارت اجتماعی
مدرس:
دهقانی، نفیسه
فعالیت:
دانش آموزان عزیز امروز در کلاس آنلاین اتیکت مهمانی رفتن را به وسیله ی مشارکت کلاسی و محتوای آموزشی آموختند.
1404/09/12
ریاضی اول
مدرس:
حاجی یخچالی، مریم
فعالیت:
کتاب ریاضی( زنبوری) تم 10در کلاس تکمیل شد.
تکلیف:
ارمغان 10 حل شود و شنبه در پوشه ی دکمه دار و دفتر مشق و کتاب درختی کلاس بیاورند.
فارسی اول
مدرس:
حاجی یخچالی، مریم
فعالیت:
کتاب کار فارسی علوی در کلاس انجام شد،
روانخوانی با کتاب کلمه های کوچولو به صورت گروهی پرسش انجام شد.
تکلیف:
کتاب درختی نشانه ی (ز) درمنزل تکمیل شود.
ترکیب خوانی با بانک کلمات خیلی تمرین شود،
دفتر املا تحویل دانش آموزان داده شد املاهای خلاق (بارانی و سُسی) در دفتر وارد شود.
هنر اول
مدرس:
طبیعت شناس، الهام
فعالیت:
آشنایی با مشاهیر هنری جهان (داوینچی) و طراحی اثر معروف وی انجام شد.
سواد مالی
مدرس:
ربیعی، پریسا
فعالیت:
درس7(خدمات بانک ها) با ارائه ویدیو آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با معنا و مفهوم وام،بررسی انواع خدمات بانک ها،شناخت مزایای دریافت وام از بانک و لزوم بازپرداخت آن. فعالیت کلاسی صفحه 59 با مشورت دادنش آموزان انجام شد. تکالیف بررسی شد.
تکلیف:
فعالیت منزل صفحه 60 انجام شود.
1404/09/11
ریاضی اول
مدرس:
حاجی یخچالی، مریم
فعالیت:
شمارش اعداد و مفهوم انتقال با چینه و چوب خط با مشارکت دانش آموزان صورت گرفت.
تکلیف:
گل پسرانم با چینه و چوب خط مفهوم اعداد 5و6و7 را تمرین داشته باشند.
کتاب کار ریاضی علوی تم 10 در منزل تکمیل شود.
علوم اول
مدرس:
حاجی یخچالی، مریم
فعالیت:
دانه های جوانه زده شده در کلاس مشاهده شد و کاشته شده.
تکلیف:
گل پسرانم نقاشی گیاهان انجام دهند و در کاور گذاشته شود.
فارسی اول
مدرس:
حاجی یخچالی، مریم
فعالیت:
تدریس نشانه ی (ز) با شعر و فایل آموزشی بارگذاری شد، تدریس ترکیب با فایل صورت گرفت، پیدا کردن نشانه ی( ز) درکتاب گلی و در کندو انداختن، روانخوانی با فایل کلمات جدید و کتاب کلمه های کوچولو صورت گرفت.
تکلیف:
کتاب کلمه های کوچولو درک مطلب صفحه ی 24 تکمیل شود.
کلیپ فارسی (ز) حتماً گل پسرانم مشاهده کنند.
جدول ترکیب نشانه های که تدریس شده در دفتر مشق کشیده شود و گل پسرانم بخوانند و بنویسند.
(تکالیف تاساعت 21 حتماً حتماً در پرتال ارسال شود)
نگارش اول
مدرس:
حاجی یخچالی، مریم
فعالیت:
نشانه ی (ز) وارد شهرک الفبا شد. صدا و جایگاه نشانه تدریس شد و جدول ترکیب تدریس شد وروی برد آموزشی نوشته شد.
تکلیف:
فردا گل پسرانم کتاب درختی نگارش و کتاب کار فارسی علوی و دفتر مشق جامدادی و مداد رنگی
همراشان باشد.
رایانه
مدرس:
فخاریان، یاسمن
فعالیت:
در این جلسه درس جلسه گذشته یعنی نحوه رسم اشکال هندسی در نرم افزار نقاشی به همراه نحوه رنگ آمیزی آن ها مرور شد.
تکلیف:
پسرهای عزیزم یک نقاشی با موضوع دلخواه با اشکال هندسی کشیده و تصویر آن را داخل پرتال، بخش رایانه، داخل همین تکلیف ارسال کنید. انجام این تکلیف الزامی و مهلت ارسال آن تا روز دوشنبه تاریخ 17 آذر می باشد
1404/09/10
املا اول
مدرس:
حاجی یخچالی، مریم
فعالیت:
املای خلاق سُسی نشانه ی (ن) ترکیب و کلمات در کلاس آنلاین صورت گرفت و جمله سازی با کلمات نشانه ی (ن) در دفتر انجام شد.
(هدف: هماهنگی بین چشم و دست)
تکلیف:
گل پسرانم ترکیب خوانی تمرین شود،
بانک کلمات و ترکیب ها کامل شود.
(فردا نشانه ی (ز) تدریس خواهد شد)
(گل پسرانم کاردستی زنبور با خمیر بازی ،اسلایم یا هر وسیله ی دیگری که دارند آماده کنند)
بازی استراتژیک
مدرس:
جهانگیری، بهاره
فعالیت:
اهداف فعالیت موزیکاگرام
1. تقویت دقت شنیداری:
بچهها یاد میگیرن صداها، ریتمها و تغییرات موسیقی رو با گوش دادن دقیق تشخیص بدن.
2. هماهنگی چشم و دست و بدن:
با دنبال کردن علامتها و اجرای ریتمها، هماهنگی حرکتی بهتر میشه.
3. درک ریتم و ضرب:
کودک به شکل عملی مفهوم ضربهای کوتاه، بلند، تکرار و الگوهای ریتمی رو تجربه میکنه.
4. تقویت توجه و تمرکز:
چون باید همزمان به نشانه و موسیقی توجه کنن، تمرکز کودکان افزایش پیدا میکنه.
5. تخلیه انرژی و شادی در حرکت:
موسیقاگرام یک روش شادیآور برای بیان احساس و تخلیه انرژی مثبت با موسیقی است.
6. آشنایی با نمادها و تصویرسازی موسیقی:
کودکان یاد میگیرن چطور موسیقی را با شکلها و خطوط تصور کنند؛ نوعی خواندن و نوشتن سادهی موسیقی.
7. پرورش خلاقیت و ابتکار:
در ادامه بچهها حتی میتوانند موسیقاگرام مخصوص خودشان را بسازند.
تکلیف:
1-لطفابرای جلسه اینده باموزیک دلخواه یک طراحی ریتموگیم انجام بدهید.
2-باموزیکی که درسایت اپلود میشودیک طراحی موزیکوگرام انجام بدهید.